XXL Nutrition

Wat eet jij als je junkt?

Wow als ik dit lees valt mijn junkmaaltijd op zondagavond nog echt reuze mee :p
Pak dan drie grote borden spaghetti, lekkere koolhydratenbom!

• Topic Starter Topic Starter
Wow als ik dit lees valt mijn junkmaaltijd op zondagavond nog echt reuze mee :p
Pak dan drie grote borden spaghetti, lekkere koolhydratenbom!

Junken is toch juist dat je dingen eet die eigenlijk niet goed zijn? (Chocola, frituur, gefrituurde chocola etc.)
Spaghetti is helemaal niet slecht ofzo.

Alles wat los en vast zit :haha:

ik doe het see food dieet dan eat all you can see:D

Junken is toch juist dat je dingen eet die eigenlijk niet goed zijn? (Chocola, frituur, gefrituurde chocola etc.)
Spaghetti is helemaal niet slecht ofzo.

Nee oke is geen slechte maaltijd, zeker niet. Maar de hoeveelheid waarin ik het dan eet is niet echt normaal te noemen..:p

kheb een keer 15 frikandellen 2 kipdingen en 3 hamburgers achtermekaar naar binnengewerkt (wedstrijdje)...

Nee oke is geen slechte maaltijd, zeker niet. Maar de hoeveelheid waarin ik het dan eet is niet echt normaal te noemen..:p

wees blij dat je het op kan, is van voordeel in de bulk periode ;)
3 borden vol met gekookte spaghetti schat ik op rond 1000 kalorien...is toch een prima bulkmaaltijdje.

wees blij dat je het op kan, is van voordeel in de bulk periode ;)
3 borden vol met gekookte spaghetti schat ik op rond 1000 kalorien...is toch een prima bulkmaaltijdje.

ik denk, als ik drie goeie borden spaghetti opschep (met gehakt en shit erin), dat het dan zeker richting de 2000 kcal ofso gaat..
1 goed bord vol is in principe een maaltijd

Ja het is inderdaad meer een refeed maaltijd te noemen dan een junk. Ik vind het perfect voor in de bulk waarin ik nu zit. Nee heb geen kleine borden dus het zal zeker weten meer zijn als 1000 kcal aangezien er lekker veel saus en gehakt bij zit. :)

Klein frietje mayo en een snack (frikandel/mexicano etc) en een blikkie fris.
Savonds een paar chippie's of nootjes.

Pizza is trouwens ook super lekker, (Hawaii, magarita of tonijn)

Met spaghetti ( en als je een beetje goed kan eten ) heb je toch al snel 1 kilo spaghetti op.

Mc donalds!!!Ondertussen zo'n 14 weken geleden en ik begin er nu al van te dromen! Echt niet normaal wat zwaar cutten met een mens doet!!

pff uhh pizza, patat, mac donalds ect.

White chocolate rastberry swirl cheesecake gemaakt door de lady waar ik mee getrouwd ben. Geloof me, één hapje and there's no turning back!!!

Laatst bewerkt:
Meestal kepab of chips ofzo. Maar ik neem ook vaak gewoon een kebapje pwo.

Op zondag ga ik carb-loaden.

Terug
Naar boven