XXL Nutrition

Wat eet jij als je junkt?

he bollie, wanneer ga jij eens een foto posten...
als je dat achterover drukt in een week wil ik die foto's graag zien :D:D:D

OT: alles wat ik voor me krijg en zin in heb

Dat druk ik ook niet achterover per week. Ik heb in mijn cutperiode maar 1 junkmaaltijd in de maand. En dat is op 19 april want dan ben ik jarig :D

Witte bonbon bloc! Maar alles gaat er dan wel in.. patatje pindasaus, chips, etc.

Milkshake, kroket, heel soms chips. Eigenlijk nooit patat, misschien eens in de 2 maanden.
Op junkdagen wel meestal meer van alles wat ik normaal eet :D

rijstwafels
beschuit met boter/suiker
krentenbollen

Nog 10 weken voor ik terug mag junken, cutten sucks! Daarna Mc donalds :D!!

straks mij een grote club chicken pizza halen van 45cm.
eens proberen of ik dat op krijg,hoewel ik daar niet aan twijfel aangezien mijn verzadigingsgevoel na het cutten altijd kompleet verdwenen is.
een goede friet shoarma of hopen ijs(veel smaken natuurijk met kersen of ananas gaan er ook altijd vlot binnen als ik nog eens mag junken ,jammie

Ik junk elke dag.

pizza
patat
schokolade

Ik eet elke dag wel wat junk, mijn voedingsschema is eigenlijk een combinatie van gezonde - en junk voeding. Ik heb een goed metabolisme want wordt eigenlijk nooit dik.

4 magnums vandaag :D :P (maar wel cardio op de junkdag he :P )

Gistren vette junkdag gehad ochtend was zo van men moeder: Ik heb pannenkoeken gebakken ik zo **** hier gaat men dieet effe lekker pannekoek of 5 binnegeschrokt met wat melk dan speeltijd aan dieet gehouden 4boterhammetjes pindakaas dan klasgenootjes kom we gaan stiekem buitensluipen op school en hamburgers vreten oke ik mee ( wou de schijterd niej uithangen) lekker een groot big mac menu binnen gehapt en savonds aan dieet gehouden rijst met biefstuk maar na men bak kwark van halve kilo zijk zo van ach wat maakt de ijsje nou het verschil dan effe een reuze magnum met nootjes op en nu magk vandaag lekker de threadmill hitten :D

van de snackbar
Of piza van het huis van de grillroom ding weegt 800gram ofzo

Friet, ijsjes, pannenkoeken noem maar op.

2 weken terug de hele week lang 2 keer per dag friet op (ivm vakantie).

Mcmomentjes :meal: kipnuggets :meal: frite en snacks van de friture :meal:

MC Donnalds / Quick / Kebab / Subway

Mac menu :D ( patat, kipnuggets, colatje) , Mc momentje, broodje mexicano, broodje shoarma.

Terug
Naar boven