XXL Nutrition

wat ga je doen in het weekend?

RvR

Freaky Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m78
Massa
105kg
naja.. ik start wel:

vanavond rustig wat drinken bij een feest en dans cafe waar iedereen iedereen kent..

en morgen naar hollywood in rotterdam op br33z4h-jacht :p

zondagochtend om 11 uur ergens gaan ontbijten omdat mn zusjes jarig zijn.. zie je het al voor je :p:D

IK ga dit weekend naar "Beter Kom Je Niet" in Culemborg :D

• Topic Starter Topic Starter
wilde ik eigenlijk ook heen gaan.. staat ook bij mn partyflock.. maar het wordt hem niet.. niemand die zin heeft in dat klote eind rijden..

wel flinke terror daar :D

Ik ga naar 'how much can you take' in Dordrecht.
Echt vreselijk lang geleden dat ik naar zoiets toe ben geweest.

Ik ga niet uit. Ga trainen,. booodschappen doen en alle andere huishoudelijke taakjes.. en tussendoor wat luieren en op het foprum neuzen.

Purple zei:
Ik ga niet uit. Ga trainen,. booodschappen doen en alle andere huishoudelijke taakjes.. en tussendoor wat luieren en op het foprum neuzen.

Leuk, nog iemand nodig om samen te huishouden ? :eyebrow:

Purple zei:
:roflol: Goeie typfout! :thumbup:
Ik heb morgen wedstrijd, misschien dat ik 's avonds nog iets doe maar heb niks gepland. Vanavond vrij vroeg in m'n bed. :)

Lekker uitrusten , werken (waar ik nog minder doe dan wanneer ik thuis zit) en verder zie ik het wel.

Redlight Industry, een techno-evenement... Zal trug lekker trippen worden met een zak Smiley's :p

De zusjes van RvR naaien voor hun verjaardag.

Minder jarig? Het is hun ****ing verjaardag dude, meer jarig dan dat kun je niet zijn, dus trek je maar af ofzo.
De dag erna zijn ze een stuk minder jarig, helemaal wanneer ik met ze klaarben. Succes ermee dan.

Ik ga vanavond wat kroeg af en morgen werken en breezers en het zusje van D. lastig vallen

Redlight Industry Pottelberg, op het gemak dus:D

Is er deze zomer opnieuw Tommorrowland in Nederland? Is de affiche al bekend? ;)

Awakenings, me de hele zaterdag nacht de klote in feesten, heerlijk !!! Natuurlijk op vrouwen jacht, dat hadden jullie al begrepen denk ik.

wat drinken met me ex. :hornyna:

zaterdag en zondag trainen. :lifter:

wat slapen, filmpje kijken, wat dingen voor school.:zzz: :coffeepc:

de gewonen weekend dingen.:banana:

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
De zusjes van RvR naaien voor hun verjaardag.

:p en wat als ik jarig ben ouwe lul, kom je me dan ook verkrachten?

naja ontbijten was super... saai :(

lag gisteravond om 5 uur te slapen denk ik.. vandaag om kwart voor 10 op.. supergaar.. ik ga ook maar niet trainen, heeft echt geen nut als je zo kort hebt geslapen.. vandaag weer goed veel eten en morgen er hard tegenaan

Terug
Naar boven