Fitness Seller

wat ga je doen in het weekend?

vrijdagavond : bier gedronken met benchmarc
zaterdag: werken, lamballen met vriendin :)
zondag: lamballen met vriendin

:D:D

Ben naar trance energy geweest.

Wat was dat toch heel erg top. Ik heb sinds lange tijd het niet zo erg naar mijn zin gehad. De sfeer en muziek was top. Ik was vanmorgen om 09.30 thuisgekomen. Volgende keer zeker er weer bij.

Emile zei:
Ben naar trance energy geweest.

Wat was dat toch heel erg top. Ik heb sinds lange tijd het niet zo erg naar mijn zin gehad. De sfeer en muziek was top. Ik was vanmorgen om 09.30 thuisgekomen. Volgende keer zeker er weer bij.

inderdaad gab:D Jammer dat jij enige DBB'er was die marz01 en ik tegenkwamen....aan het EIND van het feest!:p hehe..volg keer een mega meet houden:D?

ja sfeer was zeker zeer relax op TE, niks geen opgefokt groepsgedoe, maar gewoon per ongeluk tegen iemand aan lopen/dansen en dan een sorry of een duim terug krijgen.
Veel dames van jong tot erg oud, muziek was wel een beetje soft maar na wat snoepjes toch helemaal loss gegaan.
Maar geen redhead, loo of denis999 kunnen ontdekken tussen de andere 30.000 partypeople:)

• Topic Starter Topic Starter
RobertHosper zei:
inderdaad gab:D Jammer dat jij enige DBB'er was die marz01 en ik tegenkwamen....aan het EIND van het feest!:p hehe..volg keer een mega meet houden:D?

volgende keer gewoon een mooie meetpoint afspreken om een bepaald tijdstip.. met iemand die foto's maakt.. en dan een topic erover starten met foto's en geouwehoer :p partyflock.dutchbodybuilding.com ofzo :p

Nu zaterdag nog eens naar de lagoa :dance: :banana:

Verjaardagfeesie :) en uitslapen.

RobertHosper zei:

Inderdaad, kom je mensen tegen aan het eind van het feest :D . Meetingpoint volgende keer is achter de draaitafel :cool:

@Rebel_x . Ik begin je posts in het geile hanenhok te missen bro. Watsgeburt :)

Komend weekend beetje werken, beetje trainen en een zakelijk etentje.

Niet veel waarschijnlijk, ben de hele week al aan het kwakkelen. Voel me echt supergaar, maar moet wel werken. Iedereen is ziek hier, op een afdeling van zes zitten we nu met z'n 2en, ik en een andere zieke collega. Stage sucks op deze manier :)

mn vriendin komt terug van een week wintersport, verloren tijd inhalen dus

Phoe, eindelijk wwekend. Dadelijk vreten en ff trainen :). Lekkaaa.

Vanavond ff naar het vaste bierhok, of hoe ik het ook moeten noemen:D
Geen bier voor mezelf natuurlijk, train niet voor niks;) En morgen verjaardagsfeestje.

O ja. Ik ga morgen mezelf trakteren met een lekkere bord pasta met gehakt met heinz hot pasta saus. Dat is zo erg lekka :)

Zoals gewoonlijk trainen en de huishoudelijke klusjes...

Morgen overwerken :(

vanavond met enkele maten een huisfeestje van onbekenden gaan terorriseren, om daarna buitengekickt te worden. Morgen drukke dag: portfolio's in orde brengen.

• Topic Starter Topic Starter
Blackadder zei:
vanavond met enkele maten een huisfeestje van onbekenden gaan terorriseren, om daarna buitengekickt te worden. Morgen drukke dag: portfolio's in orde brengen.

lol :p

dit weekend heb ik iig vrijdag een feestje..
zaterdag locomotion(zoetermeer) of hollywood(rotterdam)...

en zondag sta ik vanaf 11 uur sochtends op de kartbaan te werken :(

Lagoa Special: Ladies @ Work met een gram C. We hopen het vol te houden tot 12u 'smiddags. :devil:

Terug
Naar boven