AndroidHealthClinic

Wat geloof jij?

Peiling Peiling Geloof?

• Christendom

Stemmen: 65 19,3%
  • Islam

Stemmen: 21 6,2%
  • Hindoeïsme

Stemmen: 1 0,3%
  • Boeddhisme

Stemmen: 9 2,7%
  • Jodendom

Stemmen: 5 1,5%
  • Atheïst (niet echt een geloof maar dat boeit niet)

Stemmen: 181 53,7%
  • Anders nl.

Stemmen: 55 16,3%

• Totaal stemmers
    337
weet je het wel zeker?

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 15:24 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

en 'waarom gelukkig?', waarom spring je nu dan niet van een brug als je niet meer wil leven?:dunno:
dat beweer ik toch nergens? ik bedoel waarom zeg je "gelukkig dat we dat niet worden"

hoezo worden wij niet oud? en waarom gelukkig dat we dat niet worden?

btw heb net dit hele topic doorgelezen, en angelus, respect voor wat een aardige posts je toen al op die jonge leeftijd hebt neergezet. moet meer oude topics door gaan lezen.
was 2 jaar geleden:roflol:
dat beweer ik toch nergens? ik bedoel waarom zeg je "gelukkig dat we dat niet worden"

lijkt me zwaar k*t om een oude versleten zak te zijn. lijkt me vergelijkbaar met jarenlang dag in dag uit met een kater rondlopen:D

was 2 jaar geleden:roflol:

niet zo bescheiden joh :roflol:
lijkt me zwaar k*t om een oude versleten zak te zijn. lijkt me vergelijkbaar met jarenlang dag in dag uit met een kater rondlopen:D
ja maar die vraag stelde ik voordat jij die link poste, dus kon niet weten dat je bedoelde dat we 'eeuwig' jong zouden blijven. dacht dat wij allemaal op jonge leeftijd gingen sterven door iets wat ons allemaal kapot zou maken. niet dat ik daarin geloof, maar wist niet dat je het had over die technologie.

Ik geloof dat religie gewoon zwaar k*t is.

ja maar die vraag stelde ik voordat jij die link poste, dus kon niet weten dat je bedoelde dat we 'eeuwig' jong zouden blijven. dacht dat wij allemaal op jonge leeftijd gingen sterven door iets wat ons allemaal kapot zou maken. niet dat ik daarin geloof, maar wist niet dat je het had over die technologie.

zo kon je mijn zin ook interpreteren natuurlijk:D

Dëisme

ik geloof in Klusmier dbb is niet meer het zelfde zonder hem :(

Christelijk opgevoed, maar op een gegeven moment wordt je oud en wijs genoeg om Discovery Channel te begrijpen en wordt je vanzelf atheïst als je de wetenschap begrijpt en voor jezelf kan denken. To stupid to understand science, try religion!

Wetenschap hoeft niet per se het tegenantwoord te zijn, helaas. Doet me denken aan Cees Dekker, universiteitshoogleraar biofysica, die de hele evolutietheorie omarmt en ook accepteert dat de aarde zo'n 4,5 miljard jaar oud is. Staat in mijn ogen niet verenigbaar met een geloof en tóch gelooft zo'n persoon in een god. Wat stelt dat "geloof" nog voor dan?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven