XXL Nutrition

Wat heb jij gehaald bij de supermarkt?

Idd heb meestal niet zo'n grote honger. iit tot toen ik nog een stuk jonger was kon ik wel goed eten maar tegenwoordig zit ik met tegenzin mn bord leeg te eten.

Op het werk ook boterhammen met water en koffie wegspoelen anders lukt het niet. Tijdens het avondeten altijd als laatste klaar haha.
Soms vraag ik me wel eens af. moet ik nu de rest van mn leven zoveel blijven eten :D

beperkt als in weinig? als avond eten eet ik een kom voer. ik vind het zelf aardig wat, ik heb nooit honger en eet vrijwel altijd met lichte tegenzin.
En dat eindbaas valt wel mee, ik heb alleen een schakelaar in me hoofd waardoor ik soms meer kan doen dan me lichaam aan kan. Mind over matter.
Als in weinig ja, maar goed is alleen maar beter denk dat je lichaam super efficiënt is met het voedsel wat het voorgeschoteld krijgt.

En volgens mij doet ivosnivo een zittend beroep dat scheelt ook heel veel denk

10 potten magere kwark
2 dozen eieren maat L
3 pakjes kipfilet (beleg)
6 Blikjes tonijn op olijfolie

4 bakken milde kwark
2 pakken amandelmelk
500 gram paardenbiefstuk (ja ja.. zo lekker! en ook gekocht als paardebiefstuk :D)
500 gram gerookte kipfilet
2 pakjes krabsticks
onsje rosbief (morgen op een warm broodje.. jummie)
appelen/mandarijnen
olijfolie
2 volkoren zonnepit broden
en nog genoeg wat ik nu even vergeten ben....:rolleyes: auto zat wel aardig vol... ook wat standaard voorraadkast dingen aangevuld.

2 bakken kwark
2 pakken volle melk
3 dozen eieren
pure chocola

rest was nog in huis

23m4kdc.jpg

Toktoktok toktoktok tokt ttookkkk

Hahah zo doe ik dat ook altijd:P 180 gram:P

Dit is van een tijdje geleden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pomelo, (gele) meloen, kreeft uit blik, garnalen, mosselen, cote d'or bonbonbloc wit. :)

bier, chips, pizza.

weet je zelf hoe dat eruit ziet of wil je liever een foto?

Mmmm, Pringles

He dat is toevallig ik heb vandaag ook Pringles gehaald ovosnovo. Gezien je vorige post was ik benieuwd wat voor noten en whey jij zoal koopt.

Terug
Naar boven