Fitness Seller

Wat heb jij gehaald bij de supermarkt?

Waar halen jullie je tonijn en hoe duur is die, bij de aldi kost hij 99 cent als ik me niet vergis en dat is nog steeds vrij prijzig.

Meestal in de aldi, maar ik haal veel andere boodschappen in de Carrefour, dus af en toe koop ik daar wel wat tonijn op water, alleen kost die daar wel €2,20 voor 81g... >.>

3 bakken milde kwark
2 pakken amandelmelk
3 blikken tonijn in groentes
Nog wat dagelijkse dingen.
en een vest... die na afrekenen en thuiskomen niet op de bon bleek te staan..... :D

1 pot mosterd

echt super lekker! maar ik wissel af.. dan weer eens naturel en dan op olijfolie. En nu ook soms bij lidl makreel in tomatensaus. Ik heb altijd een blik of 10 staan met varianten. ook deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en bij xenos hebben ze ook tonijn op zijn japans en nog een soort. ook maar 50 cent.

oef.. nu ik het zo schrijf.. die voorraadkast kan ik nog weken ... ehm.. maanden uit leven.. *lol*

prepper:p

tonijn op water en tonijn in pikante groenten van John West nu momenteel bij Action 50 cent.
heb zelf al ingeslagen. :D

schapjes:
500 gram mager rundergehakt
pondje kalkoen filet (afgeprijst 2 euri.. das leuk eten!)
zak sla + 3 paprika's

Morgen weer kwark inslaan.

Vandaag naar de Action geweest maar helaas is hij bij ons niet in de aanbieding. Er was wel tonijn van John West maar dat was met groente en pikant? En zat minder eiwitten in in verhouding met die van Aldi.

Stegeman madrileense fuetjes. Soort bierworstjes. Mmmm, mag wel een keertje ;)

Laatst bewerkt:
Vandaag naar de Action geweest maar helaas is hij bij ons niet in de aanbieding. Er was wel tonijn van John West maar dat was met groente en pikant? En zat minder eiwitten in in verhouding met die van Aldi.
Klopt zit wat minder eiwitten in... ik pak dan gewoon 2 blikjes :D moet toch aankomen.

gerookte zalm, kweeperen, donuts, poffertjes en dadels.

5 bananen bij de AH voor €1,-. Aardig goedkoop! :D

Dan ga ik zo maar eens naar de AH :D

Net melk + nootjes gehaald.

Man jullie houden toch van die tuin hoor!

Ik ga zo ff [Afbeelding niet meer beschikbaar] inslaan
en [Afbeelding niet meer beschikbaar] :)

Terug
Naar boven