XXL Nutrition

Wat heb jij gehaald bij de supermarkt?

Amandelpasta, diepvries frambozen/bosbessen, zoete aardappelen, dadels, bapao kipsate, bananen, mango's, kreeft, noodles, kinder bueno, pindakaas, chocoladepasta, croissantjes en ontbijt drink.

Kwark
Melk
Banaan
Rijstwafels
Koffie
ananas

Ja precies zoals marina het zegt. Ik heb ze nooit bij AH gezien, ik koop ze altijd van EkoPlaza (biologische supermarkt).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ja.. dat.

Ik denk dat je tonijn ui blik hebt gehaald. :P

Ik had een stuk of 5 blikjes dinsdag gehaald, maar ik had zel wel in water.

He dat is toevallig ik heb vandaag ook Pringles gehaald ovosnovo. Gezien je vorige post was ik benieuwd wat voor noten en whey jij zoal koopt.

Koop altijd notenmix bij de aldi (die zonder cranberries) en mix dat half om half met ongezouten pinda's van de markt.
Whey koop ik vaak bij XXL of b&f en koop dan een kilo of 10 voor een 10tje per kilo.

6 blikken tonijn in groenten van John West.
Lange leve Action! 0,50 cent per stuk! :)

Goed spul is dat hè? Ik heb er echter zoveel ingeslagen dat ik de smaak nu wel beu ben.
echt super lekker! maar ik wissel af.. dan weer eens naturel en dan op olijfolie. En nu ook soms bij lidl makreel in tomatensaus. Ik heb altijd een blik of 10 staan met varianten. ook deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en bij xenos hebben ze ook tonijn op zijn japans en nog een soort. ook maar 50 cent.

oef.. nu ik het zo schrijf.. die voorraadkast kan ik nog weken ... ehm.. maanden uit leven.. *lol*

Ja precies zoals marina het zegt. Ik heb ze nooit bij AH gezien, ik koop ze altijd van EkoPlaza (biologische supermarkt).

Lust jij dat dan :o
Ik was ook zo eens een pot gaan halen bij onze plaatselijke bio winkel. Na een paar maand staat er nog steeds een halve pot denk ik. Geef mij toch maar pindakaas :meal:

hoeveel geven jullie per keer uit dan? kip en tonijn enzo is voor mij aardig duur dus het tikt meestal wel aan, ik koop elke week 1 kilo kip (* 7 euro) , 1 kilo rijst (1,70)en kook alles in een keer en laat 6 bakjes invriezen, eet dit standaard elke dag. Ik deed eerder ook nog wel eens een bakkie tonijn bij het ontbijt maar dit werd gewoon te duur. Ik denk dat ik bij een aanbieding ofzo gewoon veel ga inslaan.

De kwarkprijs is trouwens vergeleken met de kip tonijn zalm ed om te spotten, 70 cent voor 500 gram whaha ideaaal

vandaag ham, kalkoenfilet, casselerrib, 2 hele broden, tandpasta, paar pakken sojamelk light
:sad:

6L halfvolle melk
4L volle melk
2x500g magere kwark
2 dozen eieren
500g brinta
pot pindakaas
fles olijfolie, extra virgin

Ekoplaza:
Biologisch rundergehakt(lokaal, grass-fed), biologische eieren

AH:
Scharreleieren(voor de witten)
Bananen
Rijstewafels
Energydrankjes(SHE)
Zoete aardappels
Pannekoekenstroop
Kauwgom
Cola-light(de goedkoopste, 39 cent vor 1.5 liter)

C1000:
Kwark
Zoetstof(vloeibaar)
Vanille-aroma

Ik ga dagelijks drie winkels af.

Terug
Naar boven