XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.421
Sinds een week of twee ben ik continu misselijk na het eten van eiwitrijke producten.. (XXL nutrition milkshake met melk, kipfilet met komkommer, lowcarb eiwitrepen), aangezien ma-di-do-vr mijn carbloze dagen zijn word ik er nu wel gestoord van. Zit grotendeels van de dag misselijk te zijn op mijn werk, het enige wat helpt is om in dat geval mijn lunch (tonijn met sla, komkommer) te eten.. dan trek ik het wel.. maar nu is het dus 11 uur, heb ik mijn lunch al op en het enige wat ik nog heb is die kipfilet met komkommer... :grumble:

Zwanger?

• #106.422
Ik gebruik voorbehoedsmiddelen.

giphy.gif

En ik denk het koppel ook.

• #106.426
Carb cycelen stoppen want is toch nutteloos :D

• #106.427
Dan heb je in ieder geval geen gedoe met kanker etc. Althans, zo werkt het met honden/ teven.

Misschien had ik wel gedoe met kanker etc. en moest het daarom weg... :scratch:

Carb cycelen stoppen want is toch nutteloos :D

Heeft wellicht geen effect voor sneller afvallen e.d. Wat voor mij wel werkt is dat ik daardoor minder trek heb in carbs.. Daarnaast zijn carbs vaak hoger in kcal en ik heb al zo weinig te besteden, dus is het prettiger wanneer ik meer kan eten voor minder en daarnaast vult het ook vaak beter dan carbs..

• #106.428
  • #106.429
Misschien had ik wel gedoe met kanker etc. en moest het daarom weg... :scratch:

Heeft wellicht geen effect voor sneller afvallen e.d. Wat voor mij wel werkt is dat ik daardoor minder trek heb in carbs.. Daarnaast zijn carbs vaak hoger in kcal en ik heb al zo weinig te besteden, dus is het prettiger wanneer ik meer kan eten voor minder en daarnaast vult het ook vaak beter dan carbs..
Lijkt me dat wanneer je carb cycled je op je low carb dagen high fat hanteert? In dat geval zou je toch juist veel meer honger moeten hebben aangezien vetten veel meer kcal bevatten?

• #106.430
Dat is best heftig, zeker als de consequentie van deze ingreep een andere wens definitief van tafel heeft geveegd. Gezondheid boven alles.

Was een grapje,

De enige reden van verwijdering is een plattere buik / smallere taille!

Allemaal onzin natuurlijk, mijn baarmoeder is er nog gewoon en helemaal leeg, dus niet zwanger.

• #106.431
Was een grapje,

Allemaal onzin natuurlijk, mijn baarmoeder is er nog gewoon en helemaal leeg, dus niet zwanger.

Succesvol troll is succesvol

• #106.435
Wauw @HillR well motherfucking played!

• #106.436
Goeie burn. Les voor de volgende keer, eerst alles lezen.

• #106.437
Was een grapje,

Wow, no hard feelings maar wat een misselijke grap is dit..

Ik denk niet dat je beseft hoeveel pijn je hiermee iemand kunt doen ;)

• #106.440
Gaan we nu huilie huilie doen?

Terug
Naar boven