XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.401
Was vanochtend ff bij iemand om ergens mee te helpen. Tussen de middag daar gegeten en hadden even snel bolletjes en joma kip-kerrie salade gehaald... Voer ik mijn 3 bolletjes met salade na het eten in "my fitnes pal"..... Blijken die 3 bolletjes met salade zowat 1000 Kcal te zijn :eek:.... Ik rolde zowat van m'n stoel van de schrik... En het ergste is dat ik nu al weer trek heb :splat:

• #106.406
Sinds een week of twee ben ik continu misselijk na het eten van eiwitrijke producten.. (XXL nutrition milkshake met melk, kipfilet met komkommer, lowcarb eiwitrepen), aangezien ma-di-do-vr mijn carbloze dagen zijn word ik er nu wel gestoord van. Zit grotendeels van de dag misselijk te zijn op mijn werk, het enige wat helpt is om in dat geval mijn lunch (tonijn met sla, komkommer) te eten.. dan trek ik het wel.. maar nu is het dus 11 uur, heb ik mijn lunch al op en het enige wat ik nog heb is die kipfilet met komkommer... :grumble:

• #106.409
Bananendag?

• #106.412

Maaaaaar,, daar zit het probleem.. van alleen eieren c.q. eiwitten word ik dus echt heel misselijk.. Afgelopen twee weken bestond mijn ontbijt uit 2 eieren... ging een paar dagen goed, maar nu hoef ik maar naar het ei te kijken en :barf: (okayyy, das overdreven)

• #106.414

Stap 1:

Neem een hap uit een appel met schil, kauw er even op en spuug de hap uit. Als je na 20 minuten geen van de hierboven genoemde klachten krijgt, kun je overgaan naar stap 2.

Stap 2:

Neem een hap uit een appel met schil en kauw erop. Nu kunt je de appel doorslikken. Als je na 20 minuten geen van de hierboven genoemde klachten krijgt, kun je overgaan naar stap 3.

Stap 3:

Snijd een partje uit de appel met schil en eet dit op. Als je na 20 minuten geen van de hierboven genoemde klachten krijgt, kun je overgaan naar stap 4.

Stap 4:

Eet een halve appel met schil. Als je na 20 minuten geen van de hierboven genoemde klachten krijgt, kun je er van uit gaan dat je de appel goed verdraagt.

Ben je wel een halve dag bezig met één appel.. wel goed voor m'n cut :roflol:

• #106.415
bohh, nooit meer naar de wc dan :roflol:

giphy.gif
[afbeelding niet meer beschikbaar]
@HillR de volgende dag.

• #106.416
Welke bro-science knakker stelt jouw dieet eigenlijk samen?

:D

• #106.417
:roflol: Dat is gewoon appeldag 2.0

• #106.419
  • #106.420
Mijn dochter was gisteren al niet helemaal lekker, dus moest ze ‘s avonds nog ff douchen en haar bed moest verschoond worden. Nu ligt ze al de hele ochtend met koorts op de bank. Sinds een week is het enige wat haar broertje wil bij haar zijn en met haar spelen, dat is dus al geen goede combi. Daarnaast kon ik met moeite mijn kopje koffie en een half broodje kaas binnen houden en begon alles te draaien voor mijn ogen. En dan krijg ik net ook een appie van de baas, of er iemand morgen een extra middagdienst kan draaien ivm ziekte, anders moet iemand van de ochtend 4 uur doorstaan en laat ik nu morgen ochtenddienst hebben.

Ach, met een beetje mazzel heeft mijn dochter me aangestoken.

Terug
Naar boven