- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ooze moat, als ze deh jong kleire goa ich gans van mien dora mi fa sol afff keal !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ooze moat, als ze deh jong kleire goa ich gans van mien dora mi fa sol afff keal !
Brb even dokter of wetenschapper worden.Dat is de situatie nu eenmaal. Ook voor mij.
Maakt geen verschil uit dat ik veel respect heb voor mensen die nu keihard moeten werken omdat hun job nu eenmaal echt belangrijk is. (Dokters, zorgkundige, bevoorrading, wetenschappers,...) Niemand houd je tegen om nu ook in zo een sector te gaan werken.
jumbo heeft vacatures voor magazijn medewerker , scheelt een lange studie
Of verzorgende, vakkenvuller... tenzij je je hier te goed voor voelt...
Retorische vraag? Lijkt me wel duidelijk dat hij zich verheven voelt boven de rest met zn elitaire baan in de evenementenOf verzorgende, vakkenvuller... tenzij je je hier te goed voor voelt...

Dokter of wetenschapper zit er inderdaad niet in voor jou.
Hoe kom je erbij dat ik me daar te goed voor voel? Ik ben ook gewoon op mijn bek geslagen omdat het kerstbrood op was en met de dood bedreigd omdat ik iemands hamburger vergeten was in de Drive. Ook ik heb me urenlang in het zweet gewerkt voor een baas die me nauwelijks waardeerde. Het verschil is dat ik niet ging zitten janken als zoiets gebeurde omdat ik weet dat dat erbij hoort.Of verzorgende, vakkenvuller... tenzij je je hier te goed voor voelt...
Als je het allemaal hebt meegemaakt snap ik niet dat je niet wat meer respect kunt tonen naar de mensen die het nu meemaken.Hoe kom je erbij dat ik me daar te goed voor voel? Ik ben ook gewoon op mijn bek geslagen omdat het kerstbrood op was en met de dood bedreigd omdat ik iemands hamburger vergeten was in de Drive. Ook ik heb me urenlang in het zweet gewerkt voor een baas die me nauwelijks waardeerde. Het verschil is dat ik niet ging zitten janken als zoiets gebeurde omdat ik weet dat dat erbij hoort.
Grappig hoe je aan de ene kant mijn punt onderstreept en aan de andere kant woorden in mijn mond legt. Ook leuk dat je mij een gebrek aan respect toeschrijft terwijl je zelf pogingen doet tot een persoonlijke aanval.Als je het allemaal hebt meegemaakt snap ik niet dat je niet wat meer respect kunt tonen naar de mensen die het nu meemaken.
Nogal hypocriet om anderen constant “jankerds” te noemen terwijl jij de gehele discussie de grootste jankerd bent. De crisis treft iedereen en zo speciaal ben je niet.
Ik wil gewoon rellen ja!
OchJa, ieder zijn gedacht.Grappig hoe je aan de ene kant mijn punt onderstreept en aan de andere kant woorden in mijn mond legt. Ook leuk dat je mij een gebrek aan respect toeschrijft terwijl je zelf pogingen doet tot een persoonlijke aanval.
Ik ga in ieder geval niet mee in het idiote idee dat mensen nu opeens meer moeten verdienen voor hetzelfde werk, zeker als er enorm veel andere mensen niet eens kunnen werken. Dat neemt niets weg in mijn waardering voor iedere werkende.
Ik wil gewoon rellen ja!
Had ie maar groter en langer moeten zijn. Kan me niet indenken dat iemand jou op je bek slaat om wat voor reden dan ook.Op je bek geslagen worden voor wat kerstbrood. Het hoort er nou eenmaal bij
Had ie maar groter en langer moeten zijn. Kan me niet indenken dat iemand jou op je bek slaat om wat voor reden dan ook.
Eigenlijk doen we die kindjes een plezier,die zouden hun anders toch maar vervelen.Neem eens een voorbeeld aan al die kindslaafjes
die onze Nikes maken, die hoor je toch ook nooit klagen
Er zijn ook andere jobs in de zorgsector hoor.
Wie krijgen er 2x modaal?@Joostb_2000 werkt zicht de t*fus voor 105% minimumloon terwijl de rest thuis zit en gewoon 2x modaal aangevuld krijgt, en dan nog de guts hebben om hem aan te vallen.

Sanca geeft niet zo snel kaartenSanca denkt: stop nou fl**kers anders gaan er kaarten vallen![]()