MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.863
  • #121.866
Ik ga in ieder geval niet mee in het idiote idee dat mensen nu opeens meer moeten verdienen voor hetzelfde werk, zeker als er enorm veel andere mensen niet eens kunnen werken. Dat neemt niets weg in mijn waardering voor iedere werkende.
Het werk is niet hetzelfde. Sectoren en daarmee werknemers worden overvraagd en overbelast. Zorgpersoneel ziet vrije dagen geannuleerd worden en draait overuren. Wat mij betreft mag daar best een extra centje tegenover staan, ook als dat uit mijn eigen portemonnee moet komen.

• #121.867
Het werk is niet hetzelfde. Sectoren en daarmee werknemers worden overvraagd en overbelast. Zorgpersoneel ziet vrije dagen geannuleerd worden en draait overuren. Wat mij betreft mag daar best een extra centje tegenover staan, ook als dat uit mijn eigen portemonnee moet komen.

Als deze shit voorbij is een leuke bonus of extra vakantie zeker op zijn plaats.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #121.868
Ik had vrij gevraagd voor 2 verjaardagen en voor F1 op 3 mei. Ik hou nu vrije dagen over.

• #121.874
Nou vertel, voor welke job heb je geen opleiding nodig? Enige waar in mijn omgeving vraag naar is, zijn mensen die boodschappen kunnen doen voor thuiswonende ouderen en dat is op vrijwillige basis.
Jij gaat van dokters en wetenschappers direct naar geen opleiding. Ik zeg dat er jobs in de zorg jobs zijn die wat lager op de ladder staan die je wel zou kunnen doen.

Bedpannen kan je toch leegmaken.

• #121.877
Jij gaat van dokters en wetenschappers direct naar geen opleiding. Ik zeg dat er jobs in de zorg jobs zijn die wat lager op de ladder staan die je wel zou kunnen doen.

Bedpannen kan je toch leegmaken.
Ik heb helaas geen tijd gehad om mijn Verzorgende of Helpende opleiding te doen, dus dan is het nogal lastig om als zodoende aan de slag te gaan. Toch? Het is niet dat je nu zomaar een ziekenhuis kunt binnenwandelen om daar te gaan helpen. Zelfs om de po te verwisselen heb je gewoon een opleiding nodig.
Wat je zegt is dus gewoon deugend gelul in de ruimte.

• #121.878
Mijn squatrack is door onze goede vrinden van gorilla maandag avond overhandigd aan onze andere goede vrinden van DPD.
Nu ligt het al bijna 48h vast in Raunheim (DE) zonder dat het onderweg is naar België

:(

Zou alles vast zitten door dat corona?

Wil het ook wel zelf gaan halen mits het maar 350km afstand is van hiero.

inb4 grenzen gesloten.

• #121.879
Mijn squatrack is door onze goede vrinden van gorilla maandag avond overhandigd aan onze andere goede vrinden van DPD.
Nu ligt het al bijna 48h vast in Raunheim (DE) zonder dat het onderweg is naar België

inb4 grenzen gesloten.
Ziekteverspreider!!!!! Blijf in uw kot!!!!!!

• #121.880

inb4 grenzen gesloten.

zondag besteld en gisteren (tot mijn verbazing) in huis

had geen t&t ontvangen dus dacht dat het nog niet verstuurd was

nu nog wachten op de barbell, plates en bankje

Terug
Naar boven