Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.101
Voelde me niet aangesproken, denk dat ik de zin verkeerd interpreteerde :eyes:
you should
Ja, ondertussen weer behoorlijk lang, best lastig elke dag met mijn motorhelm. Vooral als ik het net heb gewassen. Ik had na de lockdown de kapster gevraagd of een Peaky Blinders stijl kapsel, dat ik voor de lockdown had, nog steeds ´kon´. Maar toen begon ze enorm te ouwehoeren bij het knippen en werd het weer gewoon kort. Ik kwam er helaas te laat achter dat er geen blinder meer in zat. Volgende keer beter.

Godver wat gay

• #127.102
Ja, ondertussen weer behoorlijk lang, best lastig elke dag met mijn motorhelm. Vooral als ik het net heb gewassen. Ik had na de lockdown de kapster gevraagd of een Peaky Blinders stijl kapsel, dat ik voor de lockdown had, nog steeds ´kon´. Maar toen begon ze enorm te ouwehoeren bij het knippen en werd het weer gewoon kort. Ik kwam er helaas te laat achter dat er geen blinder meer in zat. Volgende keer beter.
Dat is toch net een toupet wat die kerel van Peaky Blinders op ze kop heeft. :D

• #127.103
Zei iemand voorgeschreven drugs?

:dope:

• #127.106
verschrikkelijk misselijkmakend mannetje bij de gym

maat s shirtje, ongevraagd advies geven aan mensen, voordat hij aan zijn set begint luidruchtig zijn bidon weggooien, haartjes om de 10 seconden checken en bijwerken in de spiegel

niet mijn dag verpest maar wel teleurstellend

mafkees

• #127.107

maat s shirtje, ongevraagd advies geven aan mensen, voordat hij aan zijn set begint luidruchtig zijn bidon weggooien, haartjes om de 10 seconden checken en bijwerken in de spiegel

mafkees
Blijft de vraag ; hoe was zijn fysiek ?

• Like
Waarderingen: hk95
  • #127.108

mafkees
Maar er vervolgens niks van zeggen?

• Like
  • #127.109
  • #127.110

mafkees
Heb zitten lachen hierom

• Like
  • #127.111
type mijn idool is zyzz, 70kg focus op abs en pomp en traint met beginners dus deelt zijn bro info

nee want ik ben niet de eigenaar en hij gooide de bidon niet in mn gezicht ofzo

er zijn ergere types hier in de gym maar dit was wel echt een staatsmongool
Meteen op hun plek zetten dat soort lui.

• #127.112
  • Like
  • #127.113

achteraf kan ik er ook om lachen maar op het moment zelf erger ik me er kapot aan

voor mn verhuizing trainde ik in een rustige gym, ons kent ons
Daar hebben wij gewoon een topic voor hoor

thanks man
Meteen op hun plek zetten dat soort lui.

eigenlijk wel he, zomaar zijn bidon mid-set teruggooien ofzo

• #127.114
achteraf kan ik er ook om lachen maar op het moment zelf erger ik me er kapot aan

voor mn verhuizing trainde ik in een rustige gym, ons kent ons

thanks man

eigenlijk wel he, zomaar zijn bidon mid-set teruggooien ofzo
En dan wel in zijn gezicht

• #127.116
  • Like
  • #127.117

mafkees
Probeer ik eens een beetje te socializen, is het weer niet goed 😌

• #127.119
Inbreng van een studiegenoot gekregen voor een groepsopdracht. Vol met spel- en grammaticale fouten, belabberde argumentatie en verantwoording van antwoorden, niveau'tje onderbouw middelbare school.
Laptop uitgezet, geen zin om de zaterdagavond te besteden met stressen over de matige inbreng van een ander. Appje teruggestuurd, lief verwoord dat ie nog maar eens alles moet nalezen en zich af moet vragen of dit echt is wat hij ingeleverd wil hebben.
Daarnaast nog steeds aan het wachten op de inbreng van een andere studiegenoot, afgesproken om voor 1800u vandaag alles af te hebben om de puntjes op de i te zetten. Niks meer van gehoord.

Zo, dat was de frustratie van vanavond.

• #127.120
Inbreng van een studiegenoot gekregen voor een groepsopdracht. Vol met spel- en grammaticale fouten, belabberde argumentatie en verantwoording van antwoorden, niveau'tje onderbouw middelbare school.
Laptop uitgezet, geen zin om de zaterdagavond te besteden met stressen over de matige inbreng van een ander. Appje teruggestuurd, lief verwoord dat ie nog maar eens alles moet nalezen en zich af moet vragen of dit echt is wat hij ingeleverd wil hebben.
Daarnaast nog steeds aan het wachten op de inbreng van een andere studiegenoot, afgesproken om voor 1800u vandaag alles af te hebben om de puntjes op de i te zetten. Niks meer van gehoord.

Zo, dat was de frustratie van vanavond.
Was het een Belg?

Terug
Naar boven