- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebrek aan?Ben het gevoelsmatig eens met de twee genuanceerde antwoorden op mijn opmerking. Toch denk ik, terwijl ik moet toegeven er zelf ook aan mee te doen, dat er sprake is van compensatie voor een gebrek.
Bijna al mijn collega's zijn vrouwen. Ze hebben het haast alleen maar over seks. Soms merken ze opeens dat ik (man) er ook bijzit/sta en dan volgt er bijna altijd een verontschuldiging. Omgekeerde wereld.Vrouwen zijn niet goed in praten. Vrouwen kunnen alleen goed praten als ze niet hoeven te praten. Zodra het erop aankomt slaan ze dicht.
Maar als je daar allebei meer dan tevreden mee bent is dat toch ook prima.Ik denk dat dat wel meevalt, als je maar de juiste partner hebt. In principe moet er ruimte zijn voor alle soorten sex; vluggertjes, intieme, romantische, ruige, vunzige, smerige enzovoorts. Ik denk dat wanneer jij je beperkt tot slechts 1 of enkele, dat je daarmee jezelf (en je partner) beperkt.
Gevoel bij 'normale' seks, zoals neuken in de missionaris positie of op zijn hondjes of orale sex.
Maar als je daar allebei meer dan tevreden mee bent is dat toch ook prima.

Zelf gelukkig geen last van. Ik geloof best dat er gevallen zijn die de smerigheid op zo’n hoge lat hebben staan dat ze geen prikkel meer voelen bij bv een vluggertje.Gevoel bij 'normale' seks, zoals neuken in de missionaris positie of op zijn hondjes of orale sex.
Zelf gelukkig geen last van. Ik geloof best dat er gevallen zijn die de smerigheid op zo’n hoge lat hebben staan dat ze geen prikkel meer voelen bij bv een vluggertje.
Misschien dat je het dan over een obsessie of een verslaving hebt
Als je gewoon geobsedeerd bent door seks of verslaafd bent aan seks, dan maakt de vorm waarin je het hebt geen reet uit

Ik vind dat maar een irritante mong**l. En ik irriteer me mateloos aan die schele ogen.Ik ben vast niet de enige die nu aan de oudejaarsconference Guido weijers moet denken![]()
Ik ben inderdaad wel van mening dat (wat ik ook al eerder aangaf) het ook mee te maken heeft met hoeveel moeite degene wilt doen om jou te behouden. Ik kan je verzekeren dat de meeste vrouwen anal helemaal niks vinden, maar alleen dat doen omdat jij het zo graag wilt. Maarja, de meeste van ons staan ook niet te springen om hun emotionele rollercoasters mee te maken, te veel voorspel of kut te gaan likken etc. Zolang het proportioneel blijft is het: geven en nemen.Vrouwen kunnen daarnaast heel selectief bepalen wat een man wel of niet bij hun mag doen. Niet omdat ze het niet willen, maar omdat specifiek HIJ dat niet mag. De ene persoon mag bijna niks, terwijl de andere persoon hun helemaal uit elkaar mag trekken en de goorste dingen mag doen. In de praktijk is het vaak dat hun kneuzenvriendje niks mag, terwijl ze ondertussen fantaseert over "die andere man" die haar uit elkaar mag trekken. Vaak gaan ze daar ook vreemd mee. Dit komt eigenlijk neer op het hele alpha/beta verhaal waar @th0maz boekdelen over kan spreken.
Mannen hebben dat niet tegenover vrouwen. Mannen zijn meestal al blij als ze er uberhaupt op mogen.
Ik denk dat mensen die al die externe stimuli en machtsspelletjes nodig hebben heel weinig voelen bij ´normale' seks.
Alle Nederlandse comedians op Daniel Arends & Patrick Laurij naIk vind dat maar een irritante mong**l. En ik irriteer me mateloos aan die schele ogen.
Gelukkig voor je huidige vriendin dat jullie sexleven op 1 lijn ligt anders had je haar ook besodemieterd. Once a cheater, always a cheater.Jij bent helemaal niet in de positie om wat over mijn mindset te vinden.
Alle Nederlandse comedians op Daniel Arends & Patrick Laurij na

Echt absoluut niet mee eens, kan om hem lachen. De rest van de Nederlandse comedians vind ik gewoon schijtirritant en snap oprecht niet hoe mensen naar zulke figuren kunnen kijken. Flauwe kut humor
Echt absoluut niet mee eens, kan om hem lachen. De rest van de Nederlandse comedians vind ik gewoon schijtirritant en snap oprecht niet hoe mensen naar zulke figuren kunnen kijken. Flauwe kut humor
Doe ik ook niet, maar we hebben het over Nederlandse comedians tochZie sowieso niet in waarom je jezelf zou beperken tot ons eigen kikkerlandje.

Zelf zie ik het vaak niet als smerigheid, maar het als zodanig zien draagt natuurlijk bij aan de opwinding.Zelf gelukkig geen last van. Ik geloof best dat er gevallen zijn die de smerigheid op zo’n hoge lat hebben staan dat ze geen prikkel meer voelen bij bv een vluggertje.
Misschien dat je het dan over een obsessie of een verslaving hebt
Als het "once a cheater, always a cheater" is, dan maakt het toch niet uit of ik met m'n vriendin op één lijn zit? Je spreekt jezelf tegen, mongolide.Gelukkig voor je huidige vriendin dat jullie sexleven op 1 lijn ligt anders had je haar ook besodemieterd. Once a cheater, always a cheater.
Hij gaat je niet begrijpen hoor, erg lastig als je zo’n neus hebt in plaats van hersensAls het "once a cheater, always a cheater" is, dan maakt het toch niet uit of ik met m'n vriendin op één lijn zit? Je spreekt jezelf tegen, mongolide.
Kan eerlijk gezegd alleen lachen om Arjen Lubach. En vroeger om die twee Ruben's. Voor de rest is het allemaal fucking bagger hier.Alle Nederlandse comedians op Daniel Arends & Patrick Laurij na