En eerst liet je weten dat je de keer dat ik hem reed je er niet was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En eerst liet je weten dat je de keer dat ik hem reed je er niet was.
Dat is een 450cc of zoiets. Die Adventure weegt 260kg, ruim 2x zoveel.
Toen zat ik waarschijnlijk in de organisatie en kon door jou pas heel laat naar huis.En eerst liet je weten dat je de keer dat ik hem reed je er niet was.
Nee, de snelheden werden te hoog daarmee en de valpartijen vaker met slechte afloop.
Ook, dat is niet gelijk aan je initiële verhaal.Toen zat ik waarschijnlijk in de organisatie en kon door jou pas heel laat naar huis.

Heb er een flink aantal meegereden maar ook bij een aantal aan de organisatie/begeleiding meegedaan. Het was voor mij ook wat te ver, 8 rondes volle vaart, moet ik toegeven.
Tot ergens begin van de eeuw wel. Dus die 950 heeft echt wel off-road kwaliteiten.
Sporttour en BMW is inderdaad voor Jan Modaal. BMW heeft wel weer een hele leuke sportfiets in de S1000rr/M1000rr.Maar @BB_ had het over BMW en sporttour...waar moet ik dan aan denken, een k1200 of F800?
Dat is in mijn ogen juist iets voor kantoorpikkies.
Ze reden natuurlijk niet met de standaard versie. De 1000cc superbikes van tegenwoordig bijvoorbeeld lijken alleen maar op de 1000cc wegmodellen.Tot ergens begin van de eeuw wel. Dus die 950 heeft echt wel off-road kwaliteiten.
Spierweefsel is toch iets van 75% vocht?Als in 1kg spiermassa houdt iets van 2kg vocht vast. Dus 9kg vvm is maar iets van 3kg daadwerkelijke spier?
Ze reden natuurlijk niet met de standaard versie. De 1000cc superbikes van tegenwoordig bijvoorbeeld lijken alleen maar op de 1000cc wegmodellen.
Dat niet-dragen-van-een-helm was het enige avontuurlijke. Wel goede lichaamshouding!
Dit is echt om te huilen. Sinds zondag al vast op bed zonder verbetering.Lekker 40 graden koorts en een voorhoofdsholteontsteking.
Zolang je je handschoentjes maar bij je hebt!Kom ik aan in de gym ben ik mijn oortjes thuis vergeten.

Ik heb 18 blessuresWelkom bij de club van geblesseerden?
Jij praat hier tegen de oprichter van die club
45 shoulder press was net even te veel met een slechte warming upeigen skuld