Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.161
Ik vond deze wel grappig om te lezen, ik wist niet dat er nog zoveel mensen zo weinig verdienen.

Ik dacht dat defensie juist goed betaalde, maar het is echt heel karig daar. Een leidinggevende die 2100 netto overhoud in de maand :roflol:
Defensie krijg je haast niets lol.

• #137.163
Rolling Stones concert afgelast, MJ is corona positief getest.

• #137.164
In belgië betaald defensie juist relatief slecht, maar je moet er ook niet veel voor kunnen + 55 op pensioen en tijdens een missie ettelijke duizenden euros op je rekening.
Spotgoedkoop een woning huren, goedkope energie etc.....

Als je daar allemaal rekening mee houd is het opeens toch best interessant.
En er wordt niet op je geschoten want er is geen oorlog.

• #137.166
Ik vond deze wel grappig om te lezen, ik wist niet dat er nog zoveel mensen zo weinig verdienen.

Ik dacht dat defensie juist goed betaalde, maar het is echt heel karig daar. Een leidinggevende die 2100 netto overhoud in de maand :roflol:
Denk eerder dat de meeste mensen liegen over wat ze verdienen, 2000 tot 2500 netto is voor de meeste mensen vrij normaal namelijk.

• #137.167
Denk eerder dat de meeste mensen liegen over wat ze verdienen, 2000 tot 2500 netto is voor de meeste mensen vrij normaal namelijk.
Hangt er beetje vanaf niet?
Welke sector, ploegendienst, grote van je biceps en uiteraard diploma.

• #137.172
Ik werk ondanks mijn diploma ook gewoon in ploegendienst hoor.
Denk dat jij daar wel voor gecompenseerd wordt?

Vast personeel + xx jaren in dienst zitten op 3200 netto vapro a/b. Als uitzendkracht kom je tot 2800 meende ik fase B. Chemisch Cao

• #137.173
Ik vergelijk het met mijn eigen inkomen en wat alles kost en dan kom je toch nooit rond van 2000 euro per maand.

• #137.174
Terug
Naar boven