ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Moet jij je kind niet in gevaar brengen met je drugsHad ik laatst ook tijdens het lezen van een post van @ThaWasteland
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet jij je kind niet in gevaar brengen met je drugsHad ik laatst ook tijdens het lezen van een post van @ThaWasteland
Dat kan, maar is dan eigenlijk retinale migraine.Ik ben te moe om het uit te zoeken ouwe, maar ik ben vrij zeker dat de aura op een oog slaagt omdat ik het altijd op een oog heb. Nu was het zelfs niet eens 'aura', het was gewoon wit geflikker.
Nope. Gewoon kop onder het deken in bed zoals @BriannVW zei, proberen slapen en de emmer ernaast voor de spaag. En je mist ook vaak, net klaar met de opkuis.Helpt een icepack op je voorhoofd? Toen ik griep had met migraine heb ik het zo overleefd (en in t donker op bed)
Eerlijk ik krijg soms zelf ook bijna een tia bij het teruglezen. Handgeschreven kan ik soms geeneens lezen 😬Had ik laatst ook tijdens het lezen van een post van @ThaWasteland
En nu wil ze taartenbakker worden?@dreamy1 @inVorm @Sanca Saxon m'n vriendin heeft alle 3 de stukken taart naar binnen gevrot tegen m'n verwachting in. Dus niks de kliko in gegaan.
Nee, ze kan eigenlijk helemaal niet tegen melk en zit al 1 uur te zeuren hoe belachelijk veel buikpijn ze heeft

Dat heeft ook z'n voordelen 😈Nee, ze kan eigenlijk helemaal niet tegen melk en zit al 1 uur te zeuren hoe belachelijk veel buikpijn ze heeft![]()
Nog altijd ko, vooral mijn diafragma van het kotsen en mijn kop is aangebrand en ik maak stomme fouten. Ondertussen wel wat verder onderzocht, die retinale migraine is alleen niet genoeg voor de symptomen. In principe is het dit.Dat kan, maar is dan eigenlijk retinale migraine.
Schamele troost dat het niets "serieus" is. Tussen flinke aanhalingstekens, want je bent voor de rest natuurlijk totaal naar de klote met zo'n episode.
Ga dan naar een dokterspost man.Nog altijd ko, vooral mijn diafragma van het kotsen en mijn kop is aangebrand en ik maak stomme fouten. Ondertussen wel wat verder onderzocht, die retinale migraine is alleen niet genoeg voor de symptomen. In principe is het dit.
![]()
Best hilarisch dat onderstaande erinstaat, want ik had alle 4
You should call 999 for an ambulance immediately if you or someone you're with experiences:
These symptoms may be a sign of a more serious condition, such as a stroke or meningitis, and should be assessed by a doctor as soon as possible.
- paralysis or weakness in 1 or both arms or 1 side of the face
- slurred or garbled speech
- a sudden agonising headache resulting in a severe pain unlike anything experienced before
- headache along with a high temperature (fever), stiff neck, mental confusion, seizures, double vision and a rash
Al langs een dokter geweest dan?These symptoms may be a sign of a more serious condition, such as a stroke or meningitis, and should be assessed by a doctor as soon as possible.
Ik ga morgen toch een keer langs bij de huisarts voor een checkup, al is het nu vooral postdroom symtomen. Na een dagje is dat normaal weg.
Ik hoop van een andere vogel.Kon ook niet anders, van het weekend de auto weer gewassen en mee diaree van een duif erop.
![]()
Wees blij dat het van een duif is. Ik heb het idee dat er bij ons vliegende olifanten rond zweven. Eén strontvlek zo groot als het dak.Kon ook niet anders, van het weekend de auto weer gewassen en mee diaree van een duif erop.
![]()

ctrl-z!ctrl-z!Zojuist een update query gecommit op een productie database zonder een where clausule.
Er hoefde maar één record aangepast te worden :'(.
rip.
...)Jouw auto is wit vermoedt ik dus dan valt het toch niet op.Wees blij dat het van een duif is. Ik heb het idee dat er bij ons vliegende olifanten rond zweven. Eén strontvlek zo groot als het dak.![]()
Leuk computers !? Druk je ook weleens op enter?Zojuist een update query gecommit op een productie database zonder een where clausule.
Er hoefde maar één record aangepast te worden :'(.
rip.
Ik vergeet wel eens op verstuur te drukken. Laatst nog met een sollicitatiebrief waar ik de hele vorige avond aan had gewerkt...