- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze willen een geëmigreerde queery met een stuk pijp bewerken, maar ze kunnen hem niet vinden vanwege 1 of andere clausule.En zo leer je een hoop over programmeren , goed verhaal niet echt kort en ik doe er niks mee ( want ik vat em nieh)
Die qeeur solderen of vastzetten met een 23 mm spanmoerZe willen een geëmigreerde queery met een stuk pijp bewerken, maar ze kunnen hem niet vinden vanwege 1 of andere clausule.
Query zelf was niet complex al meerdere keren moeten uitvoeren. Echter moest ik dit keer meerdere statements maken waarbij ik niet bij de laatste statement naar de niet bestaande where clausule keek.En liefst ook vierogenprincipe en je query eerst op een niet-productie-database uitvoeren.
Bekijk bijlage a81OrZe_460swp.webpQuery zelf was niet complex al meerdere keren moeten uitvoeren. Echter moest ik dit keer meerdere statements maken waarbij ik niet bij de laatste statement naar de niet bestaande where clausule keek.
Gelukkig was het binnen 20min weer opgelost.
@Spambod meeten achter tankstation voor een onderarm workout?
DBB's nieuwe logo?
In Rusland is het misschien heel normaal om homo's te haten, maar hier niet. Dus als je dat wil doen ga je maar lekker naar een Russisch forum.
In Rusland is het misschien heel normaal om homo's te haten, maar hier niet. Dus als je dat wil doen ga je maar lekker naar een Russisch forum.
Ik ga niet in discussie met jou. Zoals gezegd, als je het er niet mee eens bent ga je maar lekker naar een Russisch forum.Oke nazi Wovano.
Leer jij kinderen op school ook dat een p**mel in andersmans anus steken normaal is?

Heb hier grovere uitspraken gelezen zonder enige correctie van mods...
Lol komt die weer hoor onze forum r*tard.Oke nazi Wovano.
Leer jij kinderen op school ook dat een p**mel in andersmans anus steken normaal is?

Lol komt die weer hoor onze forum r*tard.
Kan me steeds beter voorstellen wat voor autistische mong**l jij in het echt bent![]()
Jammer dat je die niet mn anus wil steken dan.

Jawel hoor, blijkbaar geen probleem als je een geloof met nazisme vergelijkt, dat mag hier 🌈, maar pas op als je je mening uit over homoseksualiteit!!!
@wovano
Wat? Vrijheid van meningsuiting. Het zijn, in mijn ogen, allebei fascistische ideologieën. Met heel toevallig trouwens allebei een hekel aan joden.Jawel hoor, blijkbaar geen probleem als je een geloof met nazisme vergelijkt, dat mag hier 🌈, maar pas op als je je mening uit over homoseksualiteit!!!
@wovano
En waarom zou dat niet mogen? Iemand de mond snoeren is ook redelijk fascistisch trouwens.Jawel hoor, blijkbaar geen probleem als je een geloof met nazisme vergelijkt, dat mag hier