MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.941
Ik vergeet wel eens op verstuur te drukken. Laatst nog met een sollicitatiebrief waar ik de hele vorige avond aan had gewerkt...
Laatst heel project op tekening gezet , zoontje stond bij me te zeuren om te gaan vissen . CAD afgesloten en niks opgeslagen . 😂 Kortom dag erna dagje doorgehaald

• #137.948
  • #137.950
  • #137.957
  • #137.959
En liefst ook vierogenprincipe en je query eerst op een niet-productie-database uitvoeren.
Wij queryen d.m.v. migraties. Migraties worden niet naar productie gepushed zonder grondige code reviews en tests zowel lokaal als op de preview omgeving. Als devs hebben we officieel gezien alleen read-only access op productie. Scheelt weer wat voutjes.

• #137.960
Wij queryen d.m.v. migraties. Migraties worden niet naar productie gepushed zonder grondige code reviews en tests zowel lokaal als op de preview omgeving. Als devs hebben we officieel gezien alleen read-only access op productie. Scheelt weer wat voutjes.
Zelfde hier. Maar moet dan de pipeline doorlopen voordat het op productie staat; dat kan enige tijd in beslag nemen (zeker afhankelijk van de infrastructuur waar het op draait). In zeldzame gevallen dan weleens "nodig" (lees: management vindt dat), als er echte bloedspoed is, om een query direct op productie te draaien. Ik ontwijk het als de pest.

Terug
Naar boven