apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
In je eigen anus gaat nogal lastig.Oke nazi Wovano.
Leer jij kinderen op school ook dat een p**mel in andersmans anus steken normaal is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In je eigen anus gaat nogal lastig.Oke nazi Wovano.
Leer jij kinderen op school ook dat een p**mel in andersmans anus steken normaal is?
Nou ik heb toevallig een n*ger in de keuken bij 1 van m'n opdrachtgevers.
FixedWeliswaar in de spoelkeuken en hij is traag as f**k, maar dat laatste is cultureel bepaald
Als ik mijn p**mel in mijn eigen anus kon steken had ik het waarschijnlijk wel geprobeerd.
Nou dan ben je nooit in Osdorp, Geuzenveld of Kanaleneiland geweestIn Rusland is het misschien heel normaal om homo's te haten, maar hier niet. Dus als je dat wil doen ga je maar lekker naar een Russisch forum.
.trueAls ik mijn p**mel in mijn eigen anus kon steken had ik het waarschijnlijk wel geprobeerd.
No homo.
En dan autofellatio.Als ik mijn p**mel in mijn eigen anus kon steken had ik het waarschijnlijk wel geprobeerd.
No homo.
Goeie voor dumpertIk heb eindelijk diegene gevonden die elke dag(al jaren) zn blikjes,pakjes peuken etc etc bij ons uit zn autoraam gooit. De buurt beklaagde zich er al over(halve straat ligt vol troep smorgens)en vanochtend heb ik hem op heterdaad betrapt.
Ik ga straks met een volle vuilniszak naar zn huis, of de inhoud in zn tuin beland of niet hangt van zijn antwoord af....
Heb al zn zooi bewaard en die krijgt ie straks mooi terug....
Kan je dit eventueel live steamen via insta, zo ja deel ff de link.Ik heb eindelijk diegene gevonden die elke dag(al jaren) zn blikjes,pakjes peuken etc etc bij ons uit zn autoraam gooit. De buurt beklaagde zich er al over(halve straat ligt vol troep smorgens)en vanochtend heb ik hem op heterdaad betrapt.
Ik ga straks met een volle vuilniszak naar zn huis, of de inhoud in zn tuin beland of niet hangt van zijn antwoord af....
Mooi moment voor een btje roidrageIk heb eindelijk diegene gevonden die elke dag(al jaren) zn blikjes,pakjes peuken etc etc bij ons uit zn autoraam gooit. De buurt beklaagde zich er al over(halve straat ligt vol troep smorgens)en vanochtend heb ik hem op heterdaad betrapt.
Ik ga minimaal soundrecorder aanzetten!Kan je dit eventueel live steamen via insta, zo ja deel ff de link.
Bvd!
Nee hij is 1.65 /50kg en een bril.
Niet dat ik vanavond op hart van nederland zie; “buren ruzie loopt uit op drama”!
Verdachte ramde een gevel en belandde in de woonkamerNiet dat ik vanavond op hart van nederland zie; “buren ruzie loopt uit op drama”!
Maak van zijn bril een racefiets.Nee hij is 1.65 /50kg en een bril.
Zal niet nodig zijn schat ik zo
Ik maak van zijn thuis mijn schijthuis