Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.582
Dus je fuckt liever met je t**ten of begrijp ik je verkeerd. :trollface:
offended-disgusted (1).gif

• #148.583
Maar dit is helemaal niet exact?
Als je de MIL-STD-882E doorleest zie je dat je een risico-analayse zowel kwantitatief als kwalitatief kunt uitvoeren. Voor sommige zaken, zoals bijvoorbeeld een (cabin) fire of propeller blade separation hanteer ik vaak empirische data. Niet alles is exacte wetenschap, maar sommige zaken wel. Ik de praktijk voer ik vaak kwalitieve analyses uit bij gebrek aan design data, die de OEM vaak niet prijsgeeft. Voor kritische zaken vraag ik de OEM om een analyse of uitspraak omtrent de aanvaardbaarheid.

• #148.584
Als je de MIL-STD-882E doorleest zie je dat je een risico-analayse zowel kwantitatief als kwalitatief kunt uitvoeren. Voor sommige zaken, zoals bijvoorbeeld een (cabin) fire of propeller blade separation hanteer ik vaak empirische data. Niet alles is exacte wetenschap, maar sommige zaken wel. Ik de praktijk voer ik vaak kwalitieve analyses uit bij gebrek aan design data, die de OEM vaak niet prijsgeeft. Voor kritische zaken vraag ik de OEM om een analyse of uitspraak omtrent de aanvaardbaarheid.
Maar die eerder genoemde kans, met een zeer exacte waarde, lijkt dus volledig "uit de lucht gegrepen".

• #148.585
BII komt wel vaker voor. Redelijk vaag allemaal wel.
Maar dat risico neem ik liever dan fucken met m'n ogen :roflol:

BII is / was ook wel een beetje een hype. Op een bepaald moment schreef iedereen alle gezondheidsproblemen af op die implantaten omdat ze dat toevallig op instagram hadden gelezen van een influencer.

Zeg overigens niet dat het niet bestaat, hoor.

• #148.586
BII is / was ook wel een beetje een hype. Op een bepaald moment schreef iedereen alle gezondheidsproblemen af op die implantaten omdat ze dat toevallig op instagram hadden gelezen van een influencer.

Net als prikkelbaredarmsyndroom en glutenintolerantie, opeens heeft half Nederland dat.

• #148.588
Net als prikkelbaredarmsyndroom en glutenintolerantie, opeens heeft half Nederland dat.
Wel fijn voor de paar leerlingen van mij die coeliakie hebben. Wat een aanbod in glutenvrij is er tegenwoordig, nog lekker spul ook. Ik vind de glutenvrije choc chip koekjes van Prewetts lekkerder dan de gewone.

• #148.592
Heb je ooit weleens eerder zoveel pijn ervaren?

Pas er mee op, ik heb ook ooit een ooginfectie gehad die doorsloeg naar mijn iris waardoor ik een paar dagen met hoge koorts ijlend in een ziekenhuisbed aan een infuus heb gelegen.
Het is vooral omdat je er constant mee geconfronteerd wordt

Kan niet eens fatsoenlijk auto rijden doordat mn zicht zo belemmerd is

Heb nu wat oogdruppels gekocht en deze helpen wel met de pijn gelukkig

• #148.593
Mwah, ik heb gewoon niet zo'n last van een bril dragen dat dat een risico is die ik wens te nemen. Als ADHDer zijnde heb ik in mijn leven al de nodige risico's genomen en had ik al 5x dood kunnen zijn. :D

Maar zicht en gehoor zijn wel 2 dingen waar ik erg veel liefde aan geef. Een kleine kans om mijn zicht te verpesten voor geen bril meer te hoeven dragen vind ik het zelf persoonlijk niet waard.
Persoonlijk vind ik zicht ook t meest belangrijk. Maar met -10 een bril is nog best lastig. Daarom had ik ooit de keuze gemaakt voor implantaat lenzen. Dat is reversibel. Je kan ze er weer uit laten halen. Dat is ook een optie.
Toen bij mij bleek dat dat niet kon ben ik ondanks dat ik huiverig was wel doorgegaan met laseren. Omdat -10 ook zo goed als geen zicht is. Enkel vlekken....
Dat is nu 13 jaar terug en ondanks zo nu en dan droge ogen ben ik nog altijd dolblij. Ik ging van niets zien naar compleet helder zicht.
Hou er ook rekening mee dat negatieve verhalen ook eerder en vaker worden gemeld dan de veel grotere hoeveelheid positieve verhalen.
Technieken zijn ook enorm verbeterd weer tov 13 jaar terug.

• #148.594
Het is vooral omdat je er constant mee geconfronteerd wordt

Kan niet eens fatsoenlijk auto rijden doordat mn zicht zo belemmerd is

Heb nu wat oogdruppels gekocht en deze helpen wel met de pijn gelukkig
Probeer eens hylogel oogdruppels. Dat is meer een gel dan druppels. Wel duurder maar je doet er veel langer mee en 1 druppel van dat werkt beter en langer dan 10x per dag met eenvoudige oogdruppels.

• #148.595
Probeer eens hylogel oogdruppels. Dat is meer een gel dan druppels. Wel duurder maar je doet er veel langer mee en 1 druppel van dat werkt beter en langer dan 10x per dag met eenvoudige oogdruppels.

Je hebt ook oogdruppels met een antibioticum erin. Die kreeg ik na de laserbehandeling mee voor een week.

• #148.596
  • #148.597

Opeens had iedereen er last van idd :o
Vind 't sowieso heel wat om ze eruit te halen omdat je wat vage klachten hebt die je nergens aan kan linken. Lekker dan als dat de oorzaak toch ook niet was :emo:

• #148.598
Wel fijn voor de paar leerlingen van mij die coeliakie hebben. Wat een aanbod in glutenvrij is er tegenwoordig, nog lekker spul ook. Ik vind de glutenvrije choc chip koekjes van Prewetts lekkerder dan de gewone.
Tegenwoordig zijn die producten van Schär wel iets beter, maar dat glutenvrij brood vond ik echt niet te nassen, nog afgezien dat ik voor euro misschien 2 boterhammen had.

• #148.600
Tegenwoordig zijn die producten van Schär wel iets beter, maar dat glutenvrij brood vond ik echt niet te nassen, nog afgezien dat ik voor euro misschien 2 boterhammen had.
T is nog steeds reteduur. Al eet je maar 4000+ kcal dan is t al onbetaalbaar.
Niets haalt t overigens bij versgebakken "echt" brood :o

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven