Chans
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2.022
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 65kg
Veel vrouwen hadden de implantaten ook al jaaaaaren. Als in wel 20 jaar en nog veel langer. Ik zat in een Amerikaanse Facebook-groep en daar werden de meest bizarre verbanden gelegd. Meer dan een handjevol (😏) vrouwen hadden al wel 20+ jaar die dingen - en dan bedoel ik dezelfde exemplaren - en verweten hun gewichtstoename aan de implantaten. Om maar een voorbeeld te noemen. Als er gekke dingen in je lichaam gebeuren willen we logischerwijs graag een verklaring en hoe fijn is het als je dan iets de schuld kan geven als een arts niets lijkt te vinden.Opeens had iedereen er last van idd
Vind 't sowieso heel wat om ze eruit te halen omdat je wat vage klachten hebt die je nergens aan kan linken. Lekker dan als dat de oorzaak toch ook niet was![]()
Ik zeg overigens absoluut niet dat het onzin is, maar in zo’n groep hitst iedereen elkaar flink op en zodra het dan de grote media bereikt wordt het snel uit context getrokken. Er zijn zoveel vrouwen (en mannen en alles er tussenin) met implantaten zonder gezondheidsproblemen, ook op langere termijn. Ook veel vrouwen met genezen borstkanker die daarna voor implantaten kiezen etc. Maar blijkbaar ook een heleboel wél: het is iets niet lichaamseigen wat in je wordt gestopt, daar zullen ongetwijfeld consequenties aan hangen. Maar hey, doneren kan per PB: