MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.001
Vanmiddag een bezichtiging van een woning gedaan. Zeer mooie woning, helemaal goed. Vrijwel het enige nadeel is het feit dat mijn adres zich dan officieel bevindt in Almelo. Weliswaar in een nieuw gedeelte maar het blijft onderdeel van het afvoerputje van Twente.
Daar knapt A'lo van op :thumb:

• #153.002
Hey!!

Almelo is de trots van Twente!
Niemand wil er wonen maar ze komen er allemaal erg graag.

Wist niet dat jij in Twente woonde.

Ga je kopen?
Ik heb echt zo een afkeer jegens Almelo hè. Bij wijzen van spreken trap ik het gaspedaal nog even extra diep in als ik de afslag zie.
Toegegeven, het is niet zo erg als Dolphia bijvoorbeeld maar het scheelt niet alles.

Het is een koopwoning, inderdaad. Jij kent Almelo dus als ik zeg dat het in de richting van Mariaparochie is, in het nieuwbouw gedeelte weet jij welke richting het is.

• #153.004
Keer wat anders dan een spitsmuis. En een nadeel als je aan het water woont met veel bomen en groen in de omgeving. Achterpoot op de staart maar die doet niks meer.
20181103_062302.jpg

• #153.005
Keer wat anders dan een spitsmuis. En een nadeel als je aan het water woont met veel bomen en groen in de omgeving. Achterpoot op de staart maar die doet niks meer.
20181103_062302.jpg
Natuurlijk gedrag. Een echte kat een echte jager.

Zielig voor de muis maar zo gaat dat in de natuur, toch?

• #153.007
  • #153.008
20181103_062302.jpg
Als ze je eten komen brengen dan houden ze echt van je!

(Of ze zien je als hopeloos incompetent :D )

• #153.012
Het is ook een rat, die dingen zitten hier veel aan het water. Waarschijnlijk is het wel een gevecht geweest want half zo groot als de kat zelf.

• #153.013
Als het met een front squat veel natuurlijker voelt om diep te zakken, waar gaat het dan fout?

• #153.015
Als het met een front squat veel natuurlijker voelt om diep te zakken, waar gaat het dan fout?
Nergens.
Volgens mij is dit normaal, omdat je het gewicht voor je hebt en niet achter je op je rug/nek.

Iets met biomechanica en gewichtsverdeling.

Je staat met een frontsquat ook iets rechter met je rug (rechter op).

• Like
Waarderingen: Onit
  • #153.016
Vind je het ongemakkelijk om in de gym voorover te bukken? :D

Mogelijk lukt het je bij een FS beter om ruimte te maken om tussen je benen in te zakken? Knieën meer naar buiten? Voetrichting? Breedte van de stand?

• #153.017
Vind je het ongemakkelijk om in de gym voorover te bukken? :D

Mogelijk lukt het je bij een FS beter om ruimte te maken om tussen je benen in te zakken? Knieën meer naar buiten? Voetrichting? Breedte van de stand?
Dat doe je met goodmornings ;)

• #153.018
  • #153.019
Mijn aflos die zich ziekmeld (ik denk te veel gezopen), dus ik moet 4 uur doorstaan.

• #153.020
Wat een sukkel. Ik had tenminste een collega die nog half bzopen van bijna dezelfde dag op zijn werk kwam :D

Terug
Naar boven