AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.194
Heb zelf 8 opnames gehad dus ik kan jouw werk zeker wel waarderen. Alle respect, zo een baan is geen kattepis.
Thx man ik probeer echt men best te doen om mijn steentje bij te dragen in deze maatschappij. Mijn doel is ook om zoveel mogelijk mensen te helpen en ervoor te zorgen dat ze de juiste pad bewandelen.

• #153.197
Krijg net het telefoontje van mijn pa dat ze zometeen voor de laatste keer met de hond naar de dierenarts gaan :(

Dit is een hond die bij ons meer gezien wordt als hun jongeste kind/mijn harige broertje met 4 poten, dus deze is wel extra pijnlijk.

Gebeurt ook niet vaak dat ik mijn pa met een brok in zijn keel aan de telefoon heb. Zelfs toen zijn moeder ziek was en ging overlijden niet...

IMG_20190615_000442_729.jpg

• #153.199
Krijg net het telefoontje van mijn pa dat ze zometeen voor de laatste keer met de hond naar de dierenarts gaan :(

Dit is een hond die bij ons meer gezien wordt als hun jongeste kind/mijn harige broertje met 4 poten, dus deze is wel extra pijnlijk.

Gebeurt ook niet vaak dat ik mijn pa met een brok in zijn keel aan de telefoon heb. Zelfs toen zijn moeder ziek was niet...
Wow, heftig man.

Heel veel sterkte jullie.
Heb ook ooit eens zo'n dag meegemaakt, mijn pa huilde, had dit nog nooit gezien, was echt aangrijpend. Sowieso kut.

Sterkte nogmaals.

Terug
Naar boven