ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Oké
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké
Maar wel met voldoende tijd om te dbben begrijp ik.
Als je je werk maar afmaakt boeit het niet wat je verder doet.Maar wel met voldoende tijd om te dbben begrijp ik.
Klinkt ideaal... aan je eigen opdrachten voor een andere werkgever werken in de baas zijn tijd. Is feitelijk wel 100% remote....Als je je werk maar afmaakt boeit het niet wat je verder doet.

Word je dan niet overprikkeld?😛4 uur geslapen door cliënt die mij meerderen malen uit bed heeft gebeld maar nog steeds gym vandaag 💪🏻
🤣🤣 ben ik al maar kan het een plekje geven
Elk keer dat hij opneemt is een uur overwerk.
Cliënten vinden mij wel een van de fijnste begeleiders en daar gaat mijn zorghart, harder van kloppen!!
Heb zelf 8 opnames gehad dus ik kan jouw werk zeker wel waarderen. Alle respect, zo een baan is geen kattepis.Cliënten vinden mij wel een van de fijnste begeleiders en daar gaat mijn zorghart, harder van kloppen!!
Je zit dichter bij het DBB gemiddelde dan ik dacht.
Vat ik niet?Je zit dichter bij het DBB gemiddelde dan ik dacht.
Thx man ik probeer echt men best te doen om mijn steentje bij te dragen in deze maatschappij. Mijn doel is ook om zoveel mogelijk mensen te helpen en ervoor te zorgen dat ze de juiste pad bewandelen.Heb zelf 8 opnames gehad dus ik kan jouw werk zeker wel waarderen. Alle respect, zo een baan is geen kattepis.
Was een poging om op een grappige manier iets over andere leden te zeggen.
Ligt vooral aan mijn gebrek in het doorzien van andermans grapjes en wat ze ermee bedoelen. Hell zou zeggen dat het door autisme komtWas een poging om op een grappige manier iets over andere leden te zeggen.

In be4 “burn out” 5 maanden ziektewet 🙏4 uur geslapen door cliënt die mij meerderen malen uit bed heeft gebeld maar nog steeds gym vandaag 💪🏻
Wow, heftig man.Krijg net het telefoontje van mijn pa dat ze zometeen voor de laatste keer met de hond naar de dierenarts gaan
Dit is een hond die bij ons meer gezien wordt als hun jongeste kind/mijn harige broertje met 4 poten, dus deze is wel extra pijnlijk.
Gebeurt ook niet vaak dat ik mijn pa met een brok in zijn keel aan de telefoon heb. Zelfs toen zijn moeder ziek was niet...
Brokeback mountain? Magic Mike?