Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.760
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommigen beschouwen die ook als discipelen van het kwaad.Dat was wel helemaal een speciaaltje, die had het nogal op politie-agenten voorzien.
Ik weet het niet wil hier heel graag uitleg overAls ik premier was zou helemaal niemand meer in een auto mogen rijden. Er zijn nog een paar zaken die ik hard zou aanpakken, volgens mij weet iedereen waar ik het nu over heb.
Stem je op mij dan? Het liefst zou ik president for life worden en en dan nog 50 jaar rulen met harde hand. Met als voorbeeld president Haistings ''je mag altijd kritiek hebben, maar dan kan je dat gaan vertellen tegen de krokodillen" Banda van Malawi.
Iedereen verplicht een 1000cc supersport.
Maar dan teruggetuned naar 100pk, met alleen voor de president for life de open 210pk versie.
Ik zou op je stemmen als je homo seksualiteit accepteer ik wil niet ergens eindigen op een straf kamp 🤣Stem je op mij dan? Het liefst zou ik president for life worden en en dan nog 50 jaar rulen met harde hand. Met als voorbeeld president Haistings ''je mag altijd kritiek hebben, maar dan kan je dat gaan vertellen tegen de krokodillen" Banda van Malawi.
Als je toch president bent kan je net zo goed de milieuregels wat versoepelen en de blokken wat meer op het limiet laten lopen. Moet prima 250pk+ uit een 1000cc 4cyl te persen zijn dan.Maar dan teruggetuned naar 100pk, met alleen voor de president for life de open 210pk versie.
Als je toch president bent kan je net zo goed de milieuregels wat versoepelen en de blokken wat meer op het limiet laten lopen. Moet prima 250pk+ uit een 1000cc 4cyl te persen zijn dan.
Onze nieuwe premier onderweg naar zijn werk
kijk: https://youtube.com/shorts/KsjREbvyyM4?si=uMOTeoYNfHApzeAV
Vs de oude
kijk: https://youtube.com/shorts/6Tz8nKhjCjQ?si=DultpMvM_NnKYUF5
Stel je voor een soort hotel met alle Alfabet-dieren bij elkaar, dat zou toch verschrikkelijk zijn...Ik zou op je stemmen als je homo seksualiteit accepteer ik wil niet ergens eindigen op een straf kamp 🤣

Alle Alfabet-dieren bij elkaar is toch wel een natte droom.Stel je voor een soort hotel met alle Alfabet-dieren bij elkaar, dat zou toch verschrikkelijk zijn...
![]()
Wat zonde, zijn heel veel burgers van de mac🍔Ik bel letterlijk nooit in de auto en dan krijg ik er een boete voor terwijl ik niet eens ben aangehouden. Dit word wel een lachertje als ik in bezwaar ga en de foto opvraag en ze zien mij eten tijdens het rijden, dat gebeurd immers constant 😂
![]()
Ze zien jou eten met je mobiel in je handIk bel letterlijk nooit in de auto en dan krijg ik er een boete voor terwijl ik niet eens ben aangehouden. Dit word wel een lachertje als ik in bezwaar ga en de foto opvraag en ze zien mij eten tijdens het rijden, dat gebeurd immers constant 😂
![]()

Ik had het wel geweten als ik die man was geweest.Trowback naar die pool die met 120kmh een gezin met hun kleindochter kapot reedt omdat hij de macht over het stuur verloor(op een rechte weg) die alleen taakstraf kreeg.
![]()
Vader doodgereden meisje (2) uit Heesch gooit stoel naar rechter: 'Ons leven is kapot' [VIDEO]
De vader van een 2-jarige meisje uit Heesch dat vorig jaar werd doodgereden in het Limburgse Meijel, heeft vrijdag uit frustratie een stoel naar de rechter gesmeten. De rechter in Roermond had net de veroorzaker van het ongeluk, een 33-jarige Pool, veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur.www.omroepbrabant.nl
Zelfs die gast die een politieagent vermoorde met zijn vrachtwagen, een bejaarde vrouw dood reedt en een andere politieagent op het randje na dood reedt (nu voor het leven vermikt en arm kwijt) kreeg GEEN levenslang rijverbod.
Wat?
Speaking of.Ik had het wel geweten als ik die man was geweest.
Iets met depose enzo.
O je hebt je post verwijderd zie ik nvm