Fitness Seller

Wat in plaats van brood eten? ( probeer ketose dieet)

pff aan je ava te zien kan je he tniet echt gebruiken om af te vallen....
bulk deze zomer door, en de winter ook. volgend jaar weeg je dan wss (als je het goed doet) 80-85kg bij 14-16%
dan ga je cutten en hou je nog een redelijk fysiek over.

Wat een forum dit zeg .Je mag als newbie toch wel advies vragen van gevorderden? Of zijn jullie allemaal als Bodybuilders met 0% lichaams-vet geboren?

En wat maakt het uit dat het niet mijn topic is? Ik wil wat weten over hetzelfde onderwerp ,moet ik dan maar een nieuw topic aanmaken zodat het een nog grotere baggerzooi wordt als dat het al is?

Het wordt er juist overzichtelijker door omdat er nu geen antwoord meer aan de topicstarter kan worden gegeven zonder dat het verwarrend wordt ;)

Maar tegen de tijd dat je stickies hebt doorgenomen hoef je geen topic meer te openen, dan ben je al op weg om een shredded beest te worden ;) vertrouwen!

Ik sluit me aan bij de andere die zeggen dat je eerst beter flink wat massa kan aankomen dan met jou bodyweight te gaan cutten.
Ik ben zelf ook begonne met keto en at eerst ook vrij veel broodjes/brood/rijst/pasta enz maar heb het gewoon simpel gehouden met:

eieren/tartaar/kip/vis/rundergehakt/biefstuk etc en uiteraard alle soorten groentes.
zorgen voor een lekkere shake met water en tussendoor nog 2 a 3x kop groene thee drinken.

suc6

Check Paleo dieet

Hallo allemaal.

Ik wil het ketose dieet proberen maar nu is het zo dat je heel weinig koolhydraten moet eten.

Waaronder brood bij mij de basis voeding van de dag is. Ik zou echt niet weten wat ik i.p.v brood moet gaan eten. ( ik heb hier veel over gelezen maar kon niet echt duidelijke antwoorden vinden op mijn vraag)

En kennen jullie paar koolhydraat arme beleg producten (maar toch eiwit vol en vetvrij)

Ik heb geprobeerd veel te zoeken via zoek optie. En via de topics maar het is mij maar niet gelukt.

Het zal mij erg op prijs stellen als jullie mij hierbij zouden kunnen helpen

Mijn doel is om 3 % VP kwijt te raken voor de zomer om er wat droger uit te zien.

Terug
Naar boven