XXL Nutrition

Wat is er met de meeste vrouwen aan de hand...

Status
Niet open voor verdere reacties.
wazzup zei:
@Splendid: Waar ik me wel aan kan storen is de overtuiging dat je van zwaar trainen in no time een spierbundel wordt ...

Als ik 200+ kilo squat wordt ik toch vanzelf groot, of heb ik nu iets niet begrepen ? (ok, dat "in no-time" is wellicht wat optimistisch, maar van zwaar trainen wordt je groot (mits je er genoeg bij eet))

Volgens mij gaat dit topic over vrouwen die trainen. Die worden niet 1-2-3 big mofo als ze niet daarnaast ook nog eens aan de dope gaan, omdat hun hormoonhuishouding anders is dan die bij mannen. Vrouwen die zeggen dat ze te huge of te gespierd worden als ze krachttraining doen: bullshit, dat is wat ze moeten horen met daarbij de uitleg waarom het onzin is.

DutchVince zei:
En dat is goed te zien in je gallery :) het resultaat ziet er erg goed uit.

Persoonlijk zou ik het wel gaaf vinden als een vrouw meer kilo's pakt dan ik :)

Wat is je doel zoiets als Monica Brant of meer massa zoals Juliette Bergmann ?

zelf wil ik niet de bodybuilding -kant op maar in de figure-klasse blijven
heb veel respect voor juliette maar het is niet mijn streven
ik wil mezelf nog steeds blijven verbeteren maar dus niet gespierder worden :)

Marc W zei:
Ik weet niet hoor, maar ik val als man toch het meeste op een fragile meisje dat slank is en ook niet veel spieren heeft, liefst brunette, niet blond. Verder zijn er dingen die meiden in fitness doen waarvan ik zeg, laat maar. Dat rare zonnebank bruin bijvoorbeeld, en dat geblondeerde haar. Dus ik kan me best voorstellen dat er meiden zijn die niet met de zware gewichten aan de gang willen. En de twee in de originele posting genoemden kunnen me daarom nou niet direct charmeren vrees ik. Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk. :D

word een beetje moe van jou hoor ???
heb trouwens nog steeds geen foto`s van jou gezien,waar blijven ze nou

No offense to Marc, maar je zal als man zijnde niet zo snel veel voelen voor vrouwen die sterker / gespierder dan zij zijn.

Geintje hoor Marc, je bent een beer van een kerel :devil: .

weet precies wat je bedoelt

Bij ons op de sportschool zijn er een aantal vrouwen die het wel proberen met gewichten te trainen alleen stoppen ze al als ze het geen 15x gemakkelijk meer kunnen verplaatsen, vreemd genoeg zijn het wel een stel vrouwen die sterker willen worden en dat op deze manier????
Ook hoor ik vaak van een stel vrouwen ja ik heb ook wel een tijd hard getraind maar ik kreeg zo snel meer spiermassa ik kreeg grote schouders en enorme biceps. En dan kijk naar ze en vraag ik mezelf nu je nog een beetje traind waar al die spiermassa naar toe gevlogen is. Het zijn vaak vrouwen die aan de mollige kant zijn en een zware workout wel kunnen gebruiken.

En ja ze zijn al bang dat ze net zo gespierd worden als ik als ze zwaar aan die gewichten gaan trekken. Vind het wel lachen want ik ben nu echt niet super gespierd of zo. :D

JNa helaas komt die spiermassa nooit zo snel als hun beweren. Was het maar waar dat het iets sneller ging... haha...

Bij mij in enschede in de sportschool lopen er ook een paar van die opmaak poppen,die even op een loop band hebben gestaan en dan snel naar de spiegel rennen om hun makeup weer bij tepoetsen, hallo dit is geen discotheek blijf dan thuis!!!!!!!!! :mad:
Alleen om er rond telopen van hij ze je mij wel :mad:

Wat ook dom is, is dat de meeste meteen een je-spreekt-me-aan-omdat-je-op-me-geilt-kop-ja-ik-heb-je-wel-door-viespeuk kop trekken als je gewoon vraagt of ze klaar zijn met hun 5kg cable pulldowns (anders worden ze te breed) of als ze in de weg staan en je vraagt of ze op willen sodemieteren...

De meeste vrouwen hebben gewoon een schijthekel aan sport. Ze willen zich niet inspannen en al helemaal niet tot het uiterste. Zoiets zie je bij altijd op de middelbare school. Altijd k*tsmoesjes dat ze ongesteld zijn enzo, en dat ze daarom niet mee kunnen gymen. Puur omdat ze er geen zin in hebben. Toch gaan ze dan maar naar de sportschool omdat ze denken dat dat beetje inspanning dat ze verrichten zin heeft. Let wel: ik heb het hier over de meeste vrouwen, niet allemaal.

Bij ons op de sportschool idem dito... Zie je daar een vrouw met leg extesions de pin echt op 5kg of 10kg zetten en dan een stuk of 15 reps maken, ondertussen wat praten enzo... Gewoon tè sneu om te zien.

Haha ben het helemaal met je eens...

ik irriteer me rot aan die meisje die meer een soort modeshow lopen op de sportschool dan dat ze echt sporten.

Ik moet zeggen dat ik nog niet supergespierd ben, ik train nog niet zo heel lang maar train nu wel hard. Dus ik sta altijd tussen de mannen.

Die meisjes/ vrouwen durven niet eens iets tegen me te zeggen...
:eek:

Ze zouden verbannen moeten worden haha :D

• Topic Starter Topic Starter
@fitness007: That's the spirit !

ik kan niet anders zeggen dan: 't is ook overal het zelfde.......
Van het ene cardio apparaat naar het andere.

Purple zei:
Ik snap niet dat een ander zich druk maakt om wat andere dames wel of niet doen. Somige trainen maar 1 keer in de week of soms 2.. Ook gewoon om even uit huis te zijn.

Maar ben je het hier mee ééns?
Ik vind dat iedereen voor zichzelf traint. (of je doel nu powerlifting, BB, een betere conditie, ... is)
Maar waar ik dus niet goed tegen kan zijn vrouwen (en mannen trouwens ook) die er een praatuurtje van maken. Als ze even het huis uit willen kunnen ze beter even gaan winkelen of iets gaan drinken met vriendinnen. Dan houden ze tenminste niet iederen op.

huckfinn zei:
Wat ook dom is, is dat de meeste meteen een je-spreekt-me-aan-omdat-je-op-me-geilt-kop-ja-ik-heb-je-wel-door-viespeuk kop trekken als je gewoon vraagt of ze klaar zijn met hun 5kg cable pulldowns (anders worden ze te breed) of als ze in de weg staan en je vraagt of ze op willen sodemieteren...
Hahaha! Herkenbaar! :D
Als je iets aan ze vraagt dan moet je met je heupen subtiele stootbewegingen maken, dan trekken ze een kop alsof ze ter plekke worden aangerand. :D

Maargoed, iedereen moet lekker doen waar ze zelf zin in hebben zolang ze de apparatuur maar niet onnodig bezet houden. De bankdruk bank is om te bandrukken en niet om op uit te rusten en te ouwehoeren, dat kan ook aan de bar.

Ken dit wel, vind het ook echt erg dat vrouwen bang zijn om te trainen. Ondertussen ben ik er achter dat er verschillende redenen hiervoor zijn. Sommige vrouwen vinden de pijn niet fijn. Op veel sportscholen wordt veel herhalingen aan vrouwen voorgeschreven, want hier zouden ze mooi strak van worden en vet door gaan verliezen(nou vergeet het maar). Bij mij op de sportschool is zelfs verteld aan mensen als ze bv voor de benen heel veel herhalingen maken daar vet konden verliezen :mad: niet te geloven he. Dan heb je nog de vrouwen die bang zijn om te gespierd te worden. Ze vinden mij al te gespierd en dat is nou wat ik echt niet van mezelf vind en ook echt niet ben.

Ik vind het zo jammer, dat ik de enigste ben die de gewichten echt durft te gebruiken.
Daarnaast hoor ik ook wel eens dat sommige wel eens met zware gewichten hebben getraind maar ze kregen van die enorme armen en schouders van. Ik bekijk ze van top tot teen en snap niet dat dat mogelijk is

Nou ik ben net weer begonnen op de sportschool en wat jou niet zo aanstaat werd mij juist aangeraden. Laag gewicht en veel herhalen. Kan dus zijn dat je gewoon niet beter weet.
Ik heb nog nooit iemand bij de schijven en de bankdrukbank ( heet dat zo?)in de buurt gezien. Ik vind het moeilijk om hier als enige mee bezig te zijn en weet ook niet hoe. Daarnaast is de begeleiding wel goed kwa cardio maar kwa bodybuilding wat terughoudend.
Verder zijn er ook geen bodybuilders op de sportschool, alleen afvallers heb ik t id. Dat zou niets uit moeten maken maar is denk ik wel een belangrijke factor voor vele.
Tot slot. ik vind niet dat je van deze mensen wat kunt/mag zeggen. Niet iedereen sport met het zelfde doel.
Wat ik dus ook wel irritant vind (zoals eerder genoemd) is die praatgroepen op/rond de aparaten. Doe dat voor of na het sporten in de foyer ofzo....

• Topic Starter Topic Starter
Simoon zei:
Nou ik ben net weer begonnen op de sportschool en wat jou niet zo aanstaat werd mij juist aangeraden. Laag gewicht en veel herhalen. Kan dus zijn dat je gewoon niet beter weet.
Ik denk dat de instructeurs niet beter weten. Of ze weten dat deze vorm van fitness populair is bij veel vrouwen en daarom commercieel interessant is.

Want wat is het nut cq doel hiervan?

Mijns inziens doe je:
of: cardio dwz 30-60 minuten een activiteit als hardlopen, roeien, fietsen
of: krachtraining.
of beide.

De vrouwen in de figure klasse en de fitness klasse doen volgens mij zowel veel krachttraining als echte cardio.

Simoon zei:
Tot slot. ik vind niet dat je van deze mensen wat kunt/mag zeggen. Niet iedereen sport met het zelfde doel.
Klopt, maar één doel heeft vrijwel iedere vrouw: het lichaam verbeteren dus afvallen of "strakker worden". Het eerste doe je met cardio en een goed dieet, het tweede doe je met krachttraining.

Goed voorbeeld is mijn schoonzus: ik ken geen vrouw (op onze sportschool) die met zulke zware gewichten traint als zij; toch is zij de slankste en de "strakste" vrouw van de hele school. Het is wel keihard werken. En ze let zeer goed op haar voeding.

Ik ben gisteren met een goede vriendin de sportschool in geweest ;) en heb haar de basis kracht oefeningen geleerd en haar reactie was geweldig: waarom krijg je deze instructie niet van de fitnessinstructeurs (all sports).
Mijn antwoord: ze weten het niet, sterker nog, ze zien er zelf niet uit zoals je er uit zou willen zien.
Ik heb haar op het hart gedrukt om alleen info te vragen aan instructeurs die er zelf getraind uitzien anders krijgt ze weer verschillende correctieve maatregelen die niet overeenkomen met de basis krachtoefeningen :squats, lunges enz. elke vrouw zou deze oefening moeten doen om slank te worden !

hallo ik ben nieuw hier en ik zie nou al ik ben helemaal op mijn plaats. ik doe ook alleen maar cardio en ik wil heel graag aan kt beginnen. maar ik weet echt niet hoe en waar ik moet beginnen. op mijn vorige sportschool geloven ze ook in weinig gewicht, veel herhalingen. ikke nie. help :(

fitness007 zei:
Haha ben het helemaal met je eens...

ik irriteer me rot aan die meisje die meer een soort modeshow lopen op de sportschool dan dat ze echt sporten.

Ik moet zeggen dat ik nog niet supergespierd ben, ik train nog niet zo heel lang maar train nu wel hard. Dus ik sta altijd tussen de mannen.

Die meisjes/ vrouwen durven niet eens iets tegen me te zeggen...
:eek:

Ze zouden verbannen moeten worden haha :D

pleeease kom es hier in westvlaanderen trainen :D
als ik een meid voor de 100000ste keer zie lunges doen, leg ik haar uit dat ze eens moet beginnen met squatten, dan begint ze te giechelen en loopt ze door? ???
djezus
en waarom kopen ze allemaal handschoenen terwijl ze niet eens boven 20kg gebruiken? :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven