XXL Nutrition

Wat is er met de meeste vrouwen aan de hand...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is er mis met lunges? Ik heb vrijdag de walking lunge gedaan met maar 37kg. Maar als ik nu met mijn reet ook maar ergens tegenaankom, kerm ik het uit.
Maar idd, je ziet meisjes alleen maar lunges doen en 30kg legpressen :P

wijs :cool:
ik begin pas en zal dan ook mijn best doen :-)..mijn vriend doet aan bodybuilding dus heb al een goed voorbeeld :o

Apenootje zei:
Zo heb ik een keer een ongelovelijk grote vrouw gezien (wel goed dat ze die stap heeft gezet om naar de gym te gaan) die was de Lat pull doen aan het doen met 2 plakken a 5 kilo p.p.
Toen ze de stang halverwege naar beneden had getrokken, maakte ze de beweging af door hem naar beneden te duwen, alsof ze met een triceps kabel pushdown bezig was!

Dat krijg je d'r van, als je de oefeningen nou met iets meer gewicht pakt, dan weet je vanzelf welke bewegingen je niet hoort te maken.

Zo zie ik ook een paar mannen (.. jongens..) trainen, en heilig overtuigd zijn dat dat de beste triceps oefening is...

Maar inderdaad, er zijn maar weinig vrouwen in onze sportschool (geweest) en allen hebben ze nooit een dumbbell van 4 kg of hoger gepakt.. Misschien 1tje af en toe maar die zie ik ook nooit meer. Zonde, zou best wel een vriendin willen hebben die zo traint :D

Naast een wat oudere dame ben ik de enige die zwaar traint. In het begin was het juist wel heel erg moeilijk voor me om relax te kunnen trainen zonder al het commentaar van mannen dat ik wel voorzichtig moest doen en dat ik moest oppassen dat ik niet door mijn rug ging enz. Allemaal lief bedoelt hoor ;) maar kan me voorstellen als je onzeker bent dat je je niet meer durft te trainen, als vrouw zijnde en alleen te trainen moet je wel een vlotte babbel hebben. Vandaag ff weer 35kg bicep barbell gedaan en krijg ik weer te horen dat ik wel voorzichtig moet doen anders word ik nog heel erg breed pffffffff :cool:

Want hoe vaak ben ik niet gek aangekeken als ik lunges, squatten of sdl deed, sommige stopte echt gewoon ff met trainen om te kijken wat ik deed en dat zonder gene ofzo. Ik heb echt vaak boze blikken moeten werpen om te laten zien dat ik hier ook kom om te trainen, eentje vroeg zelf wat ik hier kwam doen. Ik zei hetzelfde als jij, hard trainen. :D DUs kan me voorstellen dat sommige niet alleen durven te trainen tussen al die mannen.

• Topic Starter Topic Starter
Miss Thing zei:
eentje vroeg zelf wat ik hier kwam doen. Ik zei hetzelfde als jij, hard trainen. :D DUs kan me voorstellen dat sommige niet alleen durven te trainen tussen al die mannen.

Kan idd best dat een deel van het probleem veroorzaakt wordt door dat soort macho-tjes

Geloof niet dat dat de enige manier voor een vrouw is een strak lichaam te krijgen...

Ach, ik ben allang blij dat er wat dames meetrainen! Ik draai zelf soms mee met de bodypump en BBB en wat voor dingen nog meer om mijn conditie wat te verbeteren, maar MIJN GOD, wat krijg ik dan een respect voor die dames!

Waar ik het wel mee eens ben is dat die meiden op moeten houden met ouwehoeren. Als ik wil bankdrukken en er zit al 10 minuten een meid alleen maar op te zitten en te blaten met haar vriendin dan krijgt ze echt de wind van voren.
Ben echter wel blij dat ze er zijn, ik pak altijd nog een extra rep als ze kijken hahaha!

Ik vind het ook wel ess lastig om zwaar te trainen, de mannen gaan nog wel,(over het algemeen) maar de vrouwen he das wel erg jammer, ik ben trots op resultaat maar voel me toch wel vaak wat ongemakkelijk bij hun blikken zo van kijk haar nou!! En dan het commentaar van sommige instructeurs..Wat wil je nou eigenlijk bereiken?? En die hun menig opdringen, ik vind een gespierde vrouw niet mooi hoor!! dat intereseert mij toch geen ****?!! Als ik het maar mooi vind en ik wil gespierder worden en tot het gaatje gaan!! Zo dat lucht op groet, lady D

goedzo Lady D.
waar staat die D eigenlijk voor?

Lady D zei:
Ik vind het ook wel ess lastig om zwaar te trainen, de mannen gaan nog wel,(over het algemeen) maar de vrouwen he das wel erg jammer, ik ben trots op resultaat maar voel me toch wel vaak wat ongemakkelijk bij hun blikken zo van kijk haar nou!! En dan het commentaar van sommige instructeurs..Wat wil je nou eigenlijk bereiken?? En die hun menig opdringen, ik vind een gespierde vrouw niet mooi hoor!! dat intereseert mij toch geen ****?!! Als ik het maar mooi vind en ik wil gespierder worden en tot het gaatje gaan!! Zo dat lucht op groet, lady D

Gelijk heb je hoor! Gewoon schijt hebben aan bepaalde blikken of opmerkingen. Bij mij op de sportschool trainen veel bodybuilders en dus krijg ik eigenlijk nooit negatieve opmerkingen en juist alleen maar leuke en motiverende opmerkingen. Maar er zijn bij ons ook genoeg 'cardio' vrouwen en mannen en dat zijn de enige die vaak met een afkeurende blik naar me kijken. Vooral meerdere meiden bij elkaar, dan is het zo overduidelijk dat ze over je lullen. Ik moet er juist altijd om lachen en denk dan, 'ik heb liever een gespierde strakke kont, dan die blubberass van jou'! Haha! Gewoon lekker blijven trainen en zodra de resultaten komen, zullen ze je ook serieus gaan nemen. Zo werd ik anderhalf jaar geleden nog uitgelachen (op m'n oude sportschool) als ik bij de optrek stang ging staan om ff te gaan chinnen. Nu staan ze alleen maar met opgevallen bekken te kijken! :D

ze schijnen inderdaad te denken dat je van de oefeningen een strak lichaam krijgt... en dat het dus helemaal niet uitmaakt of je het zwaar hebt ofniet...

mijn ma was een keer meegaan trainen na jaren nix gedaan te hebben ... de morgen erop kwam ze me vertellen dat ze helemaal geen spierpijn had... ik werd metteen een beetje gaar...

Mijn lief kan zelfs geen situps doen wegens staaf aan haar ruggegraat... Dus euhmz, hoe krijgde dan die buik weg? Komt er nog eens bij: te traag werkende schildklier dus jah...

Iemand nog een sportieve meid op overschot? Je krijgt er karma voor :d

Grtz
DiS

Het vet (dat zich o.a. op haar buik bevindt) kan ze NIET plaatselijk verbranden door situps te doen. Dit zal moeten aan de hand van een voedingsschema (kijk maar eens in de voedingssectie en vrouwen/fitness sectie) en cardio.

wat ze wel kan doen is spieren opbouwen. Je moet alles trainen, maar voor buik is situps geen goede oefening. Beter doe je bijv. crunches (hierbij blijft de onderrug op de vloer, enkel hoofd en borst gaan van de grond). En haar onderrug versterken mbv rugoefeningen (deadlift bijv.) zal ook helpen.

mss handig dat ze hier zelf even lid moet worden en wat vragen stellen en antwoorden zoeken op dit board, sowieso zal haar motivatie dan toenemen ipv dat jij alles voorkauwt.

succes!

Denk niet dat haar haar ene reet kan schelen... Vroeger ging ze 2 keer per week met mij naar de fitness, nu nog enkel op zaterdag... beetje cardio...

En in september stopt ze met haar abonnement... dus jah... en dan liggen te zagen als ge ligt te geilen op jonge slanke grietjes hé... vrouwen :rolleyes:

Toch tnx voor de info :) Misschien eens wa foto's opzoeken van de meiden hier op't forum en haar eens confronteren... maar dat gaat ook ni goekomen :) ai ai, i'm screwed

Grtz
DiS

Zoals gewoonlijk draait deze hele discussie eigenlijk om geld en commercie. Stel je voor je komt als vrouw voor de eerste keer een sportschool binnen. Denk je dan: ik ga lekker krachttrainen: Nee. Je denkt die oefeningen zijn te moeilijk en een beetje cardioen (als je dat woord dan al kent) lijkt je een veel beter plan dan tussen de schreeuwende heren BBers :) te staan. Echter na een tijdje( of misschien meteen al) heb je behoefte aan begeleiding, bij de meeste sportscholen krijg je die trouwens meteen al: maar denk je nu echt dat de instructeurs tegen een onzeker meisje gaan zeggen: "Loop jij maar even mee, dan gaan we deadliften." Dan komt dat meisje na die ene training nooit weer en dat vindt de sportschoolhouder niet leuk want dat kost geld. In plaats daarvan laat de instructeur dat meisje een beetje aanklooien bij de cardio omdat dat minder zwaar, ingewikkeld en met gelijkgestemden is. Dat meisje vindt het wel aardig allemaal en blijft lid. En dat vindt de sportschoolhouder wel leuk. Kassa!

G-Man zei:
Zoals gewoonlijk draait deze hele discussie eigenlijk om geld en commercie. Stel je voor je komt als vrouw voor de eerste keer een sportschool binnen. Denk je dan: ik ga lekker krachttrainen: Nee. Je denkt die oefeningen zijn te moeilijk en een beetje cardioen (als je dat woord dan al kent) lijkt je een veel beter plan dan tussen de schreeuwende heren BBers :) te staan. Echter na een tijdje( of misschien meteen al) heb je behoefte aan begeleiding, bij de meeste sportscholen krijg je die trouwens meteen al: maar denk je nu echt dat de instructeurs tegen een onzeker meisje gaan zeggen: "Loop jij maar even mee, dan gaan we deadliften." Dan komt dat meisje na die ene training nooit weer en dat vindt de sportschoolhouder niet leuk want dat kost geld. In plaats daarvan laat de instructeur dat meisje een beetje aanklooien bij de cardio omdat dat minder zwaar, ingewikkeld en met gelijkgestemden is. Dat meisje vindt het wel aardig allemaal en blijft lid. En dat vindt de sportschoolhouder wel leuk. Kassa!
Grapjas :D Moet jij eens aan een willekeurig cardiokalf vragen of ze zin heeft met je mee te trainen. Vrouwen die willen weten het krachthonk echt wel te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven