Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Apenootje zei:Zo heb ik een keer een ongelovelijk grote vrouw gezien (wel goed dat ze die stap heeft gezet om naar de gym te gaan) die was de Lat pull doen aan het doen met 2 plakken a 5 kilo p.p.
Toen ze de stang halverwege naar beneden had getrokken, maakte ze de beweging af door hem naar beneden te duwen, alsof ze met een triceps kabel pushdown bezig was!
Dat krijg je d'r van, als je de oefeningen nou met iets meer gewicht pakt, dan weet je vanzelf welke bewegingen je niet hoort te maken.

maar kan me voorstellen als je onzeker bent dat je je niet meer durft te trainen, als vrouw zijnde en alleen te trainen moet je wel een vlotte babbel hebben. Vandaag ff weer 35kg bicep barbell gedaan en krijg ik weer te horen dat ik wel voorzichtig moet doen anders word ik nog heel erg breed pffffffff
DUs kan me voorstellen dat sommige niet alleen durven te trainen tussen al die mannen.Miss Thing zei:eentje vroeg zelf wat ik hier kwam doen. Ik zei hetzelfde als jij, hard trainen.DUs kan me voorstellen dat sommige niet alleen durven te trainen tussen al die mannen.
Miss Thing zei:
Lady D zei:Ik vind het ook wel ess lastig om zwaar te trainen, de mannen gaan nog wel,(over het algemeen) maar de vrouwen he das wel erg jammer, ik ben trots op resultaat maar voel me toch wel vaak wat ongemakkelijk bij hun blikken zo van kijk haar nou!! En dan het commentaar van sommige instructeurs..Wat wil je nou eigenlijk bereiken?? En die hun menig opdringen, ik vind een gespierde vrouw niet mooi hoor!! dat intereseert mij toch geen ****?!! Als ik het maar mooi vind en ik wil gespierder worden en tot het gaatje gaan!! Zo dat lucht op groet, lady D

boogie zei:

Misschien eens wa foto's opzoeken van de meiden hier op't forum en haar eens confronteren... maar dat gaat ook ni goekomen
ai ai, i'm screwed
te staan. Echter na een tijdje( of misschien meteen al) heb je behoefte aan begeleiding, bij de meeste sportscholen krijg je die trouwens meteen al: maar denk je nu echt dat de instructeurs tegen een onzeker meisje gaan zeggen: "Loop jij maar even mee, dan gaan we deadliften." Dan komt dat meisje na die ene training nooit weer en dat vindt de sportschoolhouder niet leuk want dat kost geld. In plaats daarvan laat de instructeur dat meisje een beetje aanklooien bij de cardio omdat dat minder zwaar, ingewikkeld en met gelijkgestemden is. Dat meisje vindt het wel aardig allemaal en blijft lid. En dat vindt de sportschoolhouder wel leuk. Kassa!GrapjasG-Man zei:Zoals gewoonlijk draait deze hele discussie eigenlijk om geld en commercie. Stel je voor je komt als vrouw voor de eerste keer een sportschool binnen. Denk je dan: ik ga lekker krachttrainen: Nee. Je denkt die oefeningen zijn te moeilijk en een beetje cardioen (als je dat woord dan al kent) lijkt je een veel beter plan dan tussen de schreeuwende heren BBerste staan. Echter na een tijdje( of misschien meteen al) heb je behoefte aan begeleiding, bij de meeste sportscholen krijg je die trouwens meteen al: maar denk je nu echt dat de instructeurs tegen een onzeker meisje gaan zeggen: "Loop jij maar even mee, dan gaan we deadliften." Dan komt dat meisje na die ene training nooit weer en dat vindt de sportschoolhouder niet leuk want dat kost geld. In plaats daarvan laat de instructeur dat meisje een beetje aanklooien bij de cardio omdat dat minder zwaar, ingewikkeld en met gelijkgestemden is. Dat meisje vindt het wel aardig allemaal en blijft lid. En dat vindt de sportschoolhouder wel leuk. Kassa!
Moet jij eens aan een willekeurig cardiokalf vragen of ze zin heeft met je mee te trainen. Vrouwen die willen weten het krachthonk echt wel te vinden.