AndroidHealthClinic

wat is er van jullie gestolen tijdens het sporten

Me gains toen iemand me lang aan de praat hield terwijl ik snel m'n eiwitshake wou gaan pakken na het trainen.

Laatst bewerkt:
Gelukkig niks, laat me eifoon altijd slingeren. Gelukkig geven ze hem tot nu toe altijd netjes af aan de balie.

hahah sommige reacties hier

bij mij 1x handdoek en 1x een springtouw: nu bekijk ik elke MF'er die aan het springtouwen is eens goed aan.

en ook eens een drinkbus van B&F

Mijn maagdelijkheid

mijn fake louis vuitton zonnebril van 5euro

een roze Hilfiger polo

Me vrije tijd...

Ik train bij Fat for Free en wat is er van mij gestolen... helemaal niks. Je bent ook wel een debiel als je waardevolle spullen laat slingeren in de kleedkamer :rolleyes:

Ik train bij Fat for Free en wat is er van mij gestolen... helemaal niks. Je bent ook wel een debiel als je waardevolle spullen laat slingeren in de kleedkamer :rolleyes:

Fat for Free klinkt niet echt als een sportschool naam, meer een franchise van McDonalds ofzo

Mij scott speedster werd ooit eens gestolen terwijl die toch stevig op slot stond. Briefje aan het raam gehangen dat ik de dief één week te tijd gaf de fiets terug te plaatsen "or else".
Tuurlijk wist ik dat dit niet ging werken... drie dagen later belt de receptionist me dat hij 's morgens mijn fiets aan had getroffen tegen de gevel. Ra ra ra, wie zou de dader geweest zijn :)

1 keer 100 euro uit mijn broek gestolen in de kleedkamer.
Voordat ik naar huis ging gecheckt en was ie weg... Ik terug de sportschool in en gevraagd of iemand het had "gevonden". Was aardig over de zeik en er werden wat bange blikken van medesporters over en weer gewisseld. Niemand wist ergens van dus huiswaarts gekeerd met een vervelend gevoel.

Week erop trok ik de broek aan die ik die bewuste ochtend aan had gehad maar niet matchte met mijn shirt en daardoor terug in de kast had gelegd. Bleek er een briefje van honderd in te zitten :D
Toch maar even doorgegeven op de sportschool dat het briefje terecht was.

Het gekke is dat je in je hoofd al 3 mensen hebt verdacht, wat dus eigenlijk onterecht was.

M'n zelfvertrouwen toen ik iemand meer zag heffen dan ik

net zoals de meeste slachtoffers hier is ook mijn maagdelijkheid gestolen in een gym:(

mijn zweetsokken

Terug
Naar boven