AndroidHealthClinic

wat is er van jullie gestolen tijdens het sporten

mijn zweet.

Je bent ook wel behoorlijk naïef als je je spullen achterlaat in een kleedkamer waar tientallen mensen die je niet kent in zullen gaan terwijl jij traint. Vooral bij een F4F of basic fit.

Toen er een paar jaar terug in mijn klas zo'n 5 iphones waren gestolen, waarvan 1 van een leraar. Kijk ik wel uit met mijn spullen. Als je eigen klasgenoten zoiets flikken, wat zou een wildvreemde er dan van weerhouden om je sh*t niet te stelen?

Zit gelukkig bij een gym waar je gewoon je telefoon of wat dan ook op de boxring kan leggen en niemand die er aan zit.
Aangezien er net 20 mensen krachttraining doen, kent iedereen elkaar en wordt er nooit wat gestolen.

Zit gelukkig bij een gym waar je gewoon je telefoon of wat dan ook op de boxring kan leggen en niemand die er aan zit.
Aangezien er net 20 mensen krachttraining doen, kent iedereen elkaar en wordt er nooit wat gestolen.

snap ik dat als je je spullen in de boxring legt dat niemand wat pakt, zijn bang voor bois uit du_boxring.

Niks, kluisjes for teh win. :o

mijn schoenen

Mijn auto

Paar weekjes terug mijn rode Nike Roshe Runs... binnen een uur had ik ze weer terug, bleek iemand te zijn die ik vroeger trainen heb gegeven op de plaatselijke voetbalvereniging...

Nog niets gelukkig. Had een keer mijn horloge vergeten bij de wasbak, lag er gelukkig een aantal uren later nog gewoon.. :o

Ooit m'n Juventus bidon bij de wasbak vergeten toen ik naar huis ging. Volgende dag was ie weg :mad:

20 euro uit mijn portemonnee en een sleutel van me bos gehaald.......

Mijn strakke sluitspier.

mijn konthaar

Ik laat mijn waardevolle spullen gewoon thuis als ik ga trainen...

hoe vaak ik geen telefoons hoor afgaan in de kleedkamer vanuit jassen... dan vraag je er gewoon om.

Terug
Naar boven