Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardige antwoorden tot zover. Maar dit zijn allemaal antwoorden op wat god niet is. Stel dat hij/zij wel bestaat, wat is hij/zij dan?
(Mijn vraag is helaas nog niet beantwoord door gelovigen, die het IMO toch beter zouden kunnen/moeten weten dan niet gelovigen, dus religieuzen bij deze de uitnodiging)
We hebben volgens mij niet enorm veel religieuzen op DBB... Maar de vraag 'wie/wat is God?' klinkt als een onmogelijke vraag.
Ik ben er wel. Maar zelfs ik vind dit een erg moeilijke vraag.

Omdat gelovigen het in hun hart voelen dat god bestaat..![]()
maar stel, god bestaat niet, dan ben je dubbel genaaid, en niet genoten van het leven op aarde en dood zonder god.God is de Almachtige. Niemand weet hoe God eruit ziet, hier komen we na de dood achter. God is de schepper van de mens, van alles!
ik weet niet wat je nog meer zou willen weten?
en wat is iedereen hier toch stoer...ik zie jullie nu wel lachen, ik hoop dat je dat altijd kan blijven doen, de dood komt onverwacht en daarna ben je niks meer en word je vergeten hier op aarde. kom tot inkeer voor het telaat is![]()
maar stel, god bestaat niet, dan ben je dubbel genaaid, en niet genoten van het leven op aarde en dood zonder god.
ik kies voor zekerheid, plezier op aarde bestaat zeker weten, god moet ik nog maar afwachten. bovendien kan ik heel goed lullen en lijkt god me ook niet iemand die superrechtvaardig is gezien de situatie in afrika, dus ik denk dat ik met een beetje praatjes en geld ook wel in de hemel terecht kan komen.

God is de Almachtige. Niemand weet hoe God eruit ziet, hier komen we na de dood achter. God is de schepper van de mens, van alles!
en wat is iedereen hier toch stoer...ik zie jullie nu wel lachen, ik hoop dat je dat altijd kan blijven doen, de dood komt onverwacht en daarna ben je niks meer en word je vergeten hier op aarde. kom tot inkeer voor het telaat is![]()

God is de Almachtige. Niemand weet hoe God eruit ziet, hier komen we na de dood achter. God is de schepper van de mens, van alles!

je bent er totaal een uur aan kwijt en wat is een uur in een mensenleven. De almachtige zijn, is een rol. Hoe goed er uit ziet weet niemand.....is dat zo? Hoe weet je dan of hij de schepper is van alles? (vergeet die vraag maar)
Het gaat mij nu juist om het WAT is god? Want als je dat niet weet en je gaat dood en komt hem tegen, hoe identificeer je dan dat wat je tegenkomt als god?