bikerbitchie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik kan niet leven met beperkingen oid. ik wil m'n eigen leven leiden. bovendien geloof ik niet in god, als god zou bestaan zou ik hem een kl***zak vinden voor wat er in afrika gebeurd zonder dat deze mensen hier door hem voor gestraft worden.dat God niet bestaat is geen mogelijkheid!
je kunt niet geloven met twijfel
waarom zou je als moslims geen plezier op aarde kunnen hebben?
ook moslims hebben plezier op aarde, alleen bepaalde dingen zijn gewoon niet toegestaan en daar mee leer je omgaan. Ik zelf ben bijvoorbeeld erg gelukkig met mijn leven, zou met niemand anders willen ruilen! Voor een buitenstaander is dat misschien moeilijk te begrijpen...5x per dag bidden etc etc maar wat is dat 5x bidden per dag nouje bent er totaal een uur aan kwijt en wat is een uur in een mensenleven.
het leven is zooo kort, voor we het weten is het voorbij....
spring van een flat en je komt er snel genoeg achter![]()

God is hoop, een verklaring voor alles wat nog niet bekend is, een moreel houvast voor velen maar bovenal is God een schepping van de mens en niet andersom.

Wiki is your friend.God is een hypothetisch bovennatuurlijke entiteit die door gelovigen beschouwd wordt als de prima causa (de 'eerste oorzaak') van het universum, of verantwoordelijk geacht wordt voor bepaalde aspecten van de werkelijkheid, dan wel voor de werkelijkheid als geheel.