- Waardering
- 99
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ehm, de DaVinci Code zal vast een mooi boek zijn. Maar omdat in ex-drummer mensen op het plafond kunnen lopen, is dat nog niet zo...
(Er is ook een boek waarin beweerd wordt dat Jezus eigenlijk Julius Caesar is...)
Nu kan het natuurlijk wel zo zijn, chk de bronvermeldingen.
Ik heb gister het boek de davinci code toevallig gelezen, en daar werd beweerd dat jezus een echtgenoot had: Maria Magdalena, en er waren enkele bewijzen die dit bevestigden?

er is ook allang een boek op de markt die alle zogenaamde bewijzen uit de davinci code heeft ontkrachtigd..........davinci code is waardeloos prularia
![]()
laat mij maar geloven wat ik graag wil, ik ben geen pastoor, ik ben net 5~6 jaar opnieuwe bekeerd; dus ga niet van mij verwachten dat ik overal een pasklaar antwoord op heb.
ik doe mijn best zo goed en duidelijk mogelijk te antwoorden, maar ook daarin maak ik nog weleens foutjes............vergeef me daarvoor.
![]()
Misschien test ''god'' ons wel. Alle idioten die in een boek vol onzin geloofden gaan naar de hel en iedereen die niet zo naief was, wordt beloond en gaat dus naar de hemel.
Dat zou wel leuk zijn.
The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist
Wie zich houdt aan alle geboden gaat naar de hel en voor de ongelovigen is er het paradijs.

er is ook allang een boek op de markt die alle zogenaamde bewijzen uit de davinci code heeft ontkrachtigd..........davinci code is waardeloos prularia
![]()

ivm Maria Magdelena: iedere joodse man (incl. priestersd) had een vrouw.. het werd toen niet getolereerd om er geen te hebben..
verder geen bewijzen.. er zijn nieteens bewijzen dzt Hij bestond dus laat staan..
Cool. Satan roeleert.wie het laatst lacht, lacht het best!
dat doe ik straks wel wanneer jullie een enkeltje hel krijgen!
beetje spotten met mijn religie is zo kinderlijk en puberaal..........

wie het laatst lacht, lacht het best!
dat doe ik straks wel wanneer jullie een enkeltje hel krijgen!
beetje spotten met mijn religie is zo kinderlijk en puberaal..........
Ik zal iedereen de groeten doen die wat jouw god betreft de kolere kan krijgen. Boos omdat enkele duizenden jaren geleden twee mensen van een 'appel' zonder zaad aten (wat ze eigenlijk niet hadden moeten doen), maar helaas, een pratende slang (met poten?) wist eva over te halen... Lijkt me duidelijk een reden om miljarden mensen te belasten met een erfzonde! Om over de dieren die hij geheel machteloos onderwerpt aan de mens nog maar te zwijgen...
Nee klusmier, jouw religie is bespottelijk, kinderlijk én puberaal.

Misschien test ''god'' ons wel. Alle idioten die in een boek vol onzin geloofden gaan naar de hel en iedereen die niet zo naief was, wordt beloond en gaat dus naar de hemel.
Dat zou wel leuk zijn.