AndroidHealthClinic

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Mijn motivatie om naturel te zijn/blijven ?

Ik vind het smokkelen als ik het zou gebruiken om mijn doelen te bereiken. Trouwens, het gaat mij helemaal niet om het bereiken van een doel, het doel is de weg. De snelheid waarop de weg bewandeld wordt is niet van belang.

Daarnaast doe ik geen enkele drug. Geen AS, geen softdrugs, geen "geestverruimende" pilletjes, geen XTC of wat al niet meer. Ik rook niet en drink amper (als het meer dan 1 glas in de maand is is het al veel). Het interesseert me gewoon niet en het doen omdat een ander het wel doet is wel de meest domme reden die ik me zou kunnen verzinnen.

Mooier is het zeker niet, je zal nooit echt ronde volle vormen krijgen die kuurders wel hebben.

Net of een spier er anders uit gaat zijn nadat je gekuurd hebt???? Die blijft er toch hetzelfde uitzien. Of je nu bijv 50cm armen hebt bereikt met roids of zonder roids maak echt geen verschil hoor.

Net of een spier er anders uit gaat zijn nadat je gekuurd hebt???? Die blijft er toch hetzelfde uitzien. Of je nu bijv 50cm armen hebt bereikt met roids of zonder roids maak echt geen verschil hoor.

Niet dus, met kuren krijg je imo veel mooiere en rondere vormen in schouder bv en in je armen... Borst en rug valt het het algemeen wel mee.

Niet dus, met kuren krijg je imo veel mooiere en rondere vormen in schouder bv en in je armen... Borst en rug valt het het algemeen wel mee.

Dus jij beweert dat door het toedienenn van AAS de vorm van je spieren verandert. Interessante gedachte moet ik zeggen:cool:

Maak je een geintje ofzo? dat heeft met genen te maken.. er zijn nou eenmaal spiergroepen die harder gaan dan anderen.. met kuren zal je meer massa kweken maar dat heeft niks te maken met vorm.. Mijn sterkste spiergroepen zijn borst, schouders en traps.. ik kan je vertellen dat veel gebruikers op de sportschool jaloers waren op mijn schouders en de vorm daarvan...

Dus jij beweert dat door het toedienenn van AAS de vorm van je spieren verandert. Interessante gedachte moet ik zeggen:cool:

Ik denk niet dat hij dat zo bedoeld (tenminste dat hoop ik)..ik denk dat ie van het princiepe uitgaat dat wanneer je meer massa kweekt dat je betere formen kan krijgen... daar zit wel wat in maar dat wil niet zeggen dat je moet kuren om ronde spieren te krijgen... naturel kan je net zo goed mooie ronde/volle vormen krijgen..

Het lullige is dat hij dat blijkbaar wel denkt. Idd door de toename van massa aan een spier zal hij een andere vorm krijgen. Iets wat totaal niks met AAS te maken heeft

We zijn niet allemaal zo'n monstrous shredded greek stature als jij "Socrates".

als naturel zijnde zal je nooit dezelfde spierkwaliteit hebben als iemand die AS gebruikt, punt.

en dat er gebruikende mensen zijn die jaloers zijn op jouw (socrates) schouders zegt meer over de "gebruikers" hun fysiek dan over jouw fysiek.

grtz

Maak je een geintje ofzo? dat heeft met genen te maken.. er zijn nou eenmaal spiergroepen die harder gaan dan anderen.. met kuren zal je meer massa kweken maar dat heeft niks te maken met vorm.. Mijn sterkste spiergroepen zijn borst, schouders en traps.. ik kan je vertellen dat veel gebruikers op de sportschool jaloers waren op mijn schouders en de vorm daarvan...

Nee, er zit toch wel wat in in wat homer zegt... sommige spiergroepen lijken gevoeliger te zijn voor wat extra testosteron dan andere spiergroepen, dus de verhoudingen tussen de verschillende spieren kunnen wel degelijk veranderen (schouders zijn een goed voorbeeld daarvan). Uiteraard niet de vorm van een spier, die wordt alleen groter (of niet). Doordat een spier-groep doorgaans een verzameling spieren is kun je met gerichte oefeningen wel iets aan de vorm van een spier-groep doen (biceps is bijvoorbeeld biceps brachi, maar ook brachialis)

Ow ja en iedereen die bodybuilding doet heeft ook als doel wedstrijden idd ja ???

Jij zegt letterlijk dat iedereen die bodybuilding doet om spieren te kweken en dat is gewoon niet zo, iemand kan bijv bodybuilding de enige leuke sport vinden en dat dus gaan doen om vet kwijt te raken, enkel om te cutten dus, en ja vet kwijt raken kan ook op andere manieren maar is het echt zo moeilijk voor je om te je voor te stellen dat iemand het op de bodybuilding manier wil doen?

Snap eigenlijk niet waarom ik de moeite neem om je het nog een keer uit te leggen want het stond er al meer dan duidelijk maar goed het duurt kennelijk even voor je het begrijpt...

Voor jou ook nog even de uitleg knul. of ben je net zo simpel als RichardV en niet in staat om verder te denken dan ''bodybuilding gaat enkel om spiermassa winnen''

Bodybuilding is juist een sport waar iedereen compleet zijn eigen draai aan kan geven, voor zichzelf persoonlijke doelen stellen en daar naartoe werken, jij ontkent het zeg maar dat er mensen zijn met andere doelen dan jij zelf maar ja inlevingsvermogen is ook een lastig iets

Ben jij niet dat ****ing vriendje van pijpwijk, wel te merken aan je gedrag man. **** toch op met je gelul over simpelmans tegen Ries, hij is een meer gewaardeerd member dan dat jij hier ooit zal worden wanker.

Ik heb geen behoefte aan naturel blijven.

Ben ook van mening dat je in je leven alles een keer moet gedaan hebben.

Terug
Naar boven