Ik had een verstandigere reactie van jou verwacht, Richard.
Punt 1 is gewoon bullcrap. Er zijn echt wel duidelijke grenzen. Sowieso gaat groot worden gepaard met veel meer zaken dan alleen strict een eetschema volgen. Je moet ook kunnen begrijpen dat niet iedereen dat er voorover heeft en daardoor zijn of haar doelen aanpast. Daarbij komt 'huge ass worden' dus te vervallen.
Punt 2 is gewoon ontzettend zielig gedrag omdat je niks beters in te brengen hebt op mijn vorige post? Waaruit maak jij op dat ik ergens loop te flamen? Ik heb constant hoofdzakelijk over feiten gepraat hier. En ten 2e, ik eet geen friet en drink geen bier om zwaarder te worden. Als je dat gelooft ben je niet goed snik

Ik eet en drink het omdat ik toch niet vet word, dus ik kan het makkelijk hebben. Klinkt meer als jaloezie van jouw kant dat jij zoiets niet kunt
Oja, en nog een feitje voor je... De reden dat ik, in jouw ogen, zo klein blijf, heeft meer te maken met mijn losbandigheid wat biergebruik betreft en gebrek aan toewijding om alle dagen perfect te eten, dan mijn ecto-heid.