Fitness Seller

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Dikke onzin, zijn zat mensen die de bodybuilding sport en leefsT kiezen om af te vallen/in vorm te komen en die geen zier om extra spiermassa of kracht geven, iets verder kijken dan je neus lang is voordat jij gaat bepalen waar iedereen die bodybuilding doet om geeft :rolleyes:

Zoals richard al zei, bodybuilding is simpelweg je levensstijl aanpassen om hypertrofie te veroorzaken (wat letterlijk spiergroei) betekent. Niets anders.

Haha als dat je mening is moet je naar de weightwatchers maat.
BB is bouwen aan je lichaam. Bouwen!!! Dus spiermassa winnen. En elke BB wil meer spiermassa. Dat vetverlies ook een doel kan zijn is iets anders. Maar het hoofddoel is nog altijd spieren winnen.
En dat hoef ik niet te bepalen, dat is zo!
Wat sta je anders op een BB wedstrijd te bekijken? Wie het meeste af gevallen is??
Nee, je zit naar spiermassa te kijken. En dat het pleasing moet zijn is iets anders!!

Het gaat om bouwen.. de gradaties van de intensiteit die je dat doet kan voor elk persoon anders zijn.. Er zijn genoeg mensen die wel willen trainer maar lang niet zo hard trainen, eten, kuren etc.. als anderen... Ik zal nooit mijn brood gaan verdienen met BB dus zal het mij een worst wezen als mijn armen 40 meten of 43.. of ik nou 8% of 12% heb.. mij gaat het om het totaal plaatje.. veel mensen die zullen ook nooit wat worden in de bb-ing en die wegen elk korreltje rijst die ze naar binnen werken, die trainen als een gek en bb-ing staat vor hun op nummer 1... het gaat wel degelijk om keuzes.. voor mij is BBing puur een entertainment en komt het ergens achter dingen die ik veel belangrijker vind in het leven...

En als ik ergens slaap van krijg is kijken naar bb-ing wedstrijden

Het gaat om bouwen.. de gradaties van de intensiteit die je dat doet kan voor elk persoon anders zijn.. Er zijn genoeg mensen die wel willen trainer maar lang niet zo hard trainen, eten, kuren etc.. als anderen... Ik zal nooit mijn brood gaan verdienen met BB dus zal het mij een worst wezen als mijn armen 40 meten of 43.. of ik nou 8% of 12% heb.. mij gaat het om het totaal plaatje.. veel mensen die zullen ook nooit wat worden in de bb-ing en die wegen elk korreltje rijst die ze naar binnen werken, die trainen als een gek en bb-ing staat vor hun op nummer 1... het gaat wel degelijk om keuzes.. voor mij is bodybuilding puur een entertainment en komt het ergens achter dingen die ik veel belangrijker vind in het leven...

En als ik ergens slaap van krijg is kijken naar bb-ing wedstrijden

Hehe ik ga ook maar zelden naar een BB wedstrijd. Maar als je daarnaar toe gaat kom je om te kijken naar de spieren van de deelnemers.
En idd ieders doel en eindresultaat kan verschillen, maar je traint wel om spieren te kweken. Misschien is het geen groot belang, maar dat is wel je doelstelling, want anders hoef je geen gewichten op te pakken.
Afvallen hoef je niet perse voor te gewichttrainen.
Kan op diverse manieren.

Hehe ik ga ook maar zelden naar een BB wedstrijd. Maar als je daarnaar toe gaat kom je om te kijken naar de spieren van de deelnemers.
En idd ieders doel en eindresultaat kan verschillen, maar je traint wel om spieren te kweken. Misschien is het geen groot belang, maar dat is wel je doelstelling, want anders hoef je geen gewichten op te pakken.
Afvallen hoef je niet perse voor te gewichttrainen.
Kan op diverse manieren.

Ik was het wel globaal met je eens maar ik dacht ik ga Richard even op de vroege ochtend tegenspreken :D

Haha als dat je mening is moet je naar de weightwatchers maat.
BB is bouwen aan je lichaam. Bouwen!!! Dus spiermassa winnen. En elke BB wil meer spiermassa. Dat vetverlies ook een doel kan zijn is iets anders. Maar het hoofddoel is nog altijd spieren winnen.
En dat hoef ik niet te bepalen, dat is zo!
Wat sta je anders op een BB wedstrijd te bekijken? Wie het meeste af gevallen is??
Nee, je zit naar spiermassa te kijken. En dat het pleasing moet zijn is iets anders!!
Ow ja en iedereen die bodybuilding doet heeft ook als doel wedstrijden idd ja ???

Jij zegt letterlijk dat iedereen die bodybuilding doet om spieren te kweken en dat is gewoon niet zo, iemand kan bijv bodybuilding de enige leuke sport vinden en dat dus gaan doen om vet kwijt te raken, enkel om te cutten dus, en ja vet kwijt raken kan ook op andere manieren maar is het echt zo moeilijk voor je om te je voor te stellen dat iemand het op de bodybuilding manier wil doen?

Snap eigenlijk niet waarom ik de moeite neem om je het nog een keer uit te leggen want het stond er al meer dan duidelijk maar goed het duurt kennelijk even voor je het begrijpt...

Zoals richard al zei, bodybuilding is simpelweg je levensstijl aanpassen om hypertrofie te veroorzaken (wat letterlijk spiergroei) betekent. Niets anders.

Voor jou ook nog even de uitleg knul. of ben je net zo simpel als RichardV en niet in staat om verder te denken dan ''bodybuilding gaat enkel om spiermassa winnen''

Bodybuilding is juist een sport waar iedereen compleet zijn eigen draai aan kan geven, voor zichzelf persoonlijke doelen stellen en daar naartoe werken, jij ontkent het zeg maar dat er mensen zijn met andere doelen dan jij zelf maar ja inlevingsvermogen is ook een lastig iets

Ow ja en iedereen die bodybuilding doet heeft ook als doel wedstrijden idd ja ???

Jij zegt letterlijk dat iedereen die bodybuilding doet om spieren te kweken en dat is gewoon niet zo, iemand kan bijv bodybuilding de enige leuke sport vinden en dat dus gaan doen om vet kwijt te raken, enkel om te cutten dus, en ja vet kwijt raken kan ook op andere manieren maar is het echt zo moeilijk voor je om te je voor te stellen dat iemand het op de bodybuilding manier wil doen?

Snap eigenlijk niet waarom ik de moeite neem om je het nog een keer uit te leggen want het stond er al meer dan duidelijk maar goed het duurt kennelijk even voor je het begrijpt...

Voor jou ook nog even de uitleg knul. of ben je net zo simpel als RichardV en niet in staat om verder te denken dan ''bodybuilding gaat enkel om spiermassa winnen''

Bodybuilding is juist een sport waar iedereen compleet zijn eigen draai aan kan geven, voor zichzelf persoonlijke doelen stellen en daar naartoe werken, jij ontkent het zeg maar dat er mensen zijn met andere doelen dan jij zelf maar ja inlevingsvermogen is ook een lastig iets

Je bent een beetje saai Gorilla-man.
Ik zeg nergens dat iemand BB doet om wedstrijden te draaien. Lezen word je aangeleerd op de basisschool.

Dikke van Dale!!
bo·dy·buil·ding (de ~)
1 het ontwikkelen van de lichaamsspieren door bepaalde krachtoefeningen

I rest my case.

Dat mennekes zoals jou er een andere interpretatie aan geven, moet je zelf weten, maar denk niet zo slim te zijn.

Mij simpel noemen is makkelijk, maar niet waar. Ik ga geen enkele discussie uit de weg. Ik zoek nooit naar de makkelijke manier. Als mensen niet jouw visie hebben zijn ze simpel.
Weet je wat ji bent: Een triest kereltje!

Mij simpel noemen is makkelijk, maar niet waar. Ik ga geen enkele discussie uit de weg. Ik zoek nooit naar de makkelijke manier. Als mensen niet jouw visie hebben zijn ze simpel.
Weet je wat ji bent: Een triest kereltje!
Jou simpel noemen is eigenlijk te makkelijk ja...

Jij begint met te zeggen dat bodybuilding alleen om spiermassa kweken draait, ik zeg dat je ook bodybuilding kan doen met vet kwijt raken als doel, dan zeg jij dat dat onzin ''Haha als dat je mening is moet je naar de weightwatchers maat'' en volgens nu geef je toe dat je idd je eigen interpretatie en dus je eigen doelstelling aan kan geven, als je nou gelijk wat meer had na gedacht over wat je zei dan had je jezelf nou niet hoeven verbeteren

Eerst denken dan doen ventje

Kun je het beter Fitness noemen als je percee een droog maar niet zo heel gespierd lichaam wil hebben (of kán krijgen :p )

BB is naar mijn weten nog altijd groter worden.

Jou simpel noemen is eigenlijk te makkelijk ja...

Jij begint met te zeggen dat bodybuilding alleen om spiermassa kweken draait, ik zeg dat je ook bodybuilding kan doen met vet kwijt raken als doel, dan zeg jij dat dat onzin ''Haha als dat je mening is moet je naar de weightwatchers maat'' en volgens nu geef je toe dat je idd je eigen interpretatie en dus je eigen doelstelling aan kan geven, als je nou gelijk wat meer had na gedacht over wat je zei dan had je jezelf nou niet hoeven verbeteren

Eerst denken dan doen ventje

Ventje? Kerel, ik lach om je.
Je herhaalt wat ik zeg. Mensen met weinig kennis of mensen die faalangst hebben doen dat.
Ik zeg nergens dat BB alleen om spiermassa draait. Maar het is wel de key!
Puur afvallen heeft niks met BB te maken. Alleen afvallen. Dus niks anders als afvallen. Snap je het nu gorilla-mannetje. Interpretatie? Woordenboek zeker voor nodig gehad:D
Ik hoef niet overal over na te denken want heb die faalangst niet. Als ik iets doms neertyp zal me verder een worst wezen. Ben geen loser zoals jij!

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, een onderdeel van bodybuilding kan zijn om droog te worden, het moge duidelijk zijn dat dit is na een duidelijke toename van massa. Wanneer vet kwijt raken het hoofddoel is en je trainingen er niet op gericht zijn om massa te winnen of bepaalde lijnen aan je shape toe te voegen, noem dat dan geen bodybuilding.

Dan kan men nu weer ontopic verder.

Wat is jouw motivatie om natural te zijn en te blijven?

Jongens, een onderdeel van bodybuilding kan zijn om droog te worden, het moge duidelijk zijn dat dit is na een duidelijke toename van massa. Wanneer vet kwijt raken het hoofddoel is en je trainingen er niet op gericht zijn om massa te winnen of bepaalde lijnen aan je shape toe te voegen, noem dat dan geen bodybuilding.

Dan kan men nu weer ontopic verder.

Wat is jouw motivatie om natural te zijn en te blijven?

:thumbs:

Heb ook mijn 1e kuurtje liggen....... Denk dat ik die er ook inklap in Januari :lifter:

Misschien helpt dit:

Eens hoorde ik iemand zeggen dat iedereen die een verandering aan z'n lichaam wil bewerkstelligen middels intensieve training een 'body-builder' is, een 'lichaamsbouwer'. Dus ook de man met 65%BF die bezig is een lange weg te gaan en zich serieus in het zweet werkt.

Tja, bij het wóórd 'bodybuilder' denkt iedereen meteen aan een gespierde man.

Maar nu weer ontopic :p

Hehe wie smeekt wie nu. Ik moest me elke keer inhouden omdat je anders gekke capriolen wilt uithalen om toch mee te kunnen doen:D

1. Elke BB wil groter worden. Dat is het doel van de sport. Spiermassa winnen.
2. Je bent een ecto en blijft raggen tegen mensen die dat niet zijn. Face it Bench. Je bent droog, maar mist de massa. Je gaat friet eten en bier drinken om te gainen. En nog komt het er niet bij. Misschien tijd voor wat anders:D

En dat gekick tegen kuurders snap ik soms niet. Ieder zijn eigen keus.
Net als alcohol, een snuif, een jointje enz enz.

Als iemand de keuze maakt om te kuren laat gaan laat gaan. Niet jouw probleem. Gezondheidsrisico's: Waarschijnlijk wel, maar degene die gebruikt heeft daar blijkbaar minder moeite mee als jou.
Doodgaan doen we allemaal:D

Ik had een verstandigere reactie van jou verwacht, Richard.
Punt 1 is gewoon bullcrap. Er zijn echt wel duidelijke grenzen. Sowieso gaat groot worden gepaard met veel meer zaken dan alleen strict een eetschema volgen. Je moet ook kunnen begrijpen dat niet iedereen dat er voorover heeft en daardoor zijn of haar doelen aanpast. Daarbij komt 'huge ass worden' dus te vervallen.
Punt 2 is gewoon ontzettend zielig gedrag omdat je niks beters in te brengen hebt op mijn vorige post? Waaruit maak jij op dat ik ergens loop te flamen? Ik heb constant hoofdzakelijk over feiten gepraat hier. En ten 2e, ik eet geen friet en drink geen bier om zwaarder te worden. Als je dat gelooft ben je niet goed snik ;) Ik eet en drink het omdat ik toch niet vet word, dus ik kan het makkelijk hebben. Klinkt meer als jaloezie van jouw kant dat jij zoiets niet kunt :P

Oja, en nog een feitje voor je... De reden dat ik, in jouw ogen, zo klein blijf, heeft meer te maken met mijn losbandigheid wat biergebruik betreft en gebrek aan toewijding om alle dagen perfect te eten, dan mijn ecto-heid.

Laatst bewerkt:
Ik had een verstandigere reactie van jou verwacht, Richard.
Punt 1 is gewoon bullcrap. Er zijn echt wel duidelijke grenzen. Sowieso gaat groot worden gepaard met veel meer zaken dan alleen strict een eetschema volgen. Je moet ook kunnen begrijpen dat niet iedereen dat er voorover heeft en daardoor zijn of haar doelen aanpast. Daarbij komt 'huge ass worden' dus te vervallen.
Punt 2 is gewoon ontzettend zielig gedrag omdat je niks beters in te brengen hebt op mijn vorige post? Waaruit maak jij op dat ik ergens loop te flamen? Ik heb constant hoofdzakelijk over feiten gepraat hier. En ten 2e, ik eet geen friet en drink geen bier om zwaarder te worden. Als je dat gelooft ben je niet goed snik ;) Ik eet en drink het omdat ik toch niet vet word, dus ik kan het makkelijk hebben. Klinkt meer als jaloezie van jouw kant dat jij zoiets niet kunt :P

Oja, en nog een feitje voor je... De reden dat ik, in jouw ogen, zo klein blijf, heeft meer te maken met mijn losbandigheid wat biergebruik betreft en gebrek aan toewijding om alle dagen perfect te eten, dan mijn ecto-heid.
`

Dream on:D

Anabolen steroiden ... de verboden vrucht van de bodybuilder ... hhmmm

Mijn manier om er (voorlopig) van af te blijven:

1) er gewoon niet aan denken, ik doe juist of ze niet bestaan. (dit is best wel moeilijk met al die interessantje stukjes erover hier op het forum)

2) zoals Kale, ik ga ervan uit dat ik monstergenen heb en dat ik mijn natuurlijke potentieel nog altijd niet gehaald heb

3) ik gebruik creatine als ik weer eens even een boost nodig heb, werkt voor mij heel goed

Hehe :D

Wonderlijk hoeveel natural mensen geloven in hun monstergenen ter afleiding van het denken aan AAS......:devil:

Terug
Naar boven