XXL Nutrition

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Anabolen steroiden ... de verboden vrucht van de bodybuilder ... hhmmm

Mijn manier om er (voorlopig) van af te blijven:

1) er gewoon niet aan denken, ik doe juist of ze niet bestaan. (dit is best wel moeilijk met al die interessantje stukjes erover hier op het forum)

2) zoals Kale, ik ga ervan uit dat ik monstergenen heb en dat ik mijn natuurlijke potentieel nog altijd niet gehaald heb

3) ik gebruik creatine als ik weer eens even een boost nodig heb, werkt voor mij heel goed

Je natuurlijke potentieel zal je niet bereiken totdat je in de buurt komt van het 35/45e levensjaar. Het punt is alleen dat je progressie steeds minder snel zal worden. Voor mij is het noodzakelijk dat ik wel door en door weet hoe ik optimaal kan gainen, iets wat nog altijd een leerproces zal blijven (ook al train je al 15 jaar bv.) Voorlopig kan ik nog door op een natuurlijke manier, maar als ik voel dat ik gewoon bijna niks meer gain terwijl ik wel optimaal train/eet/rust dan is het toch echt tijd om te juicen. Het zal voor mij en vele anderen zo demotiverend zijn om door te gaan met de BB levensstijl terwijl je weet dat je nog weinig progressie zal maken.

• Topic Starter Topic Starter
Hehe :D

Wonderlijk hoeveel natural mensen geloven in hun monstergenen ter afleiding van het denken aan AAS......:devil:

Veel mensen zien het dus ook echt als verleiding en doen net of ze de grootste moeite doen om dit te weerstaan.

In mijn ogen niet echt de motivatie waar ik op doel.

Anabolen steroiden ... de verboden vrucht van de bodybuilder ... hhmmm

Mijn manier om er (voorlopig) van af te blijven:

1) er gewoon niet aan denken, ik doe juist of ze niet bestaan. (dit is best wel moeilijk met al die interessantje stukjes erover hier op het forum)

2) zoals Kale, ik ga ervan uit dat ik monstergenen heb en dat ik mijn natuurlijke potentieel nog altijd niet gehaald heb

3) ik gebruik creatine als ik weer eens even een boost nodig heb, werkt voor mij heel goed

haha.. denken dat je monstergenen hebt.. uiteindelijk moeten we er allemaal aan geloven willen we huge ass worden..

voor mijzelf:
het kost me veel moeite om niet de spuit erin te zetten, want het is namelijk iets wat ik heel graag wil.

Maar ik weet gewoon dat ik naturel nog wel wat kilo's te gaan heb.
Dan heb ik het niet over die langzame kilo's, maar gewoon nog redelijk 'makkelijke' kilo's..

Ook wil ik niet al te snel beginnen met AAS, omdat ik gewoon echt groot wil worden. 110 @ 4% hoop ik zeker wel aan te komen, maar als ik te snel begin met AAS dan is de kans om hier aan te komen (en dus om mn grenzen hier voorbij te leggen) al wat kleiner geworden..

en over de vraag wat bodybuilding is:
het is voor mij hetzelfde als de vraag wat het leven inhoudt. Bodybuilding is een manier van leven en iedereen geeft zn eigen invulling van het begrip. Ik denk dat we elkaar wat dat betreft maar beter in elkaars waarde kunnen laten, want het is zo ontzettend subjectief.

Ik heb er totaal geen moeite mee. Een super groot fysiek vind ik toch maar niks. En ik heb toen ik 2 jaar aan het trainen was al de beslissing genomen om niet te gaan gebruiken. En daarna heb ik er nooit meer over getwijfeld. Ik vind natuurlijke spieren mooier, en vind het knapper van mezelf dat ik zonder dat spul ook groei.

Ventje? Kerel, ik lach om je.
Je herhaalt wat ik zeg. Mensen met weinig kennis of mensen die faalangst hebben doen dat.
Ik zeg nergens dat BB alleen om spiermassa draait. Maar het is wel de key!
Puur afvallen heeft niks met BB te maken. Alleen afvallen. Dus niks anders als afvallen. Snap je het nu gorilla-mannetje. Interpretatie? Woordenboek zeker voor nodig gehad:D
Ik hoef niet overal over na te denken want heb die faalangst niet. Als ik iets doms neertyp zal me verder een worst wezen. Ben geen loser zoals jij!
Ik herhaal wat jij zegt omdat jij met hetgeen wat jij zegt jezelf eruit lult, tegen mij ingaan en me vervolgens gelijk geven omdat je, na waarschijnlijk zo'n 12x je post na lezen, inzag dat wat je zei onzin was, geeft niet knul, het is goed jezelf te verbeteren :thumbs:

En dan het geniale argument van faalangst erbij, lol, weet niet hoe je daar opeens bij komt maar aan fantasie ontbreekt het je iig niet, wees daar maar blij mee, jammer alleen dat die hele uitspraak onzin is en ook nog eens hier helemaal niks mee te maken heeft

Komt ie nog 1 keer, kijken of je het dan door hebt: iemand kan bodybuilding doen met als doel vet kwijt te raken en daarmee is jouw, of die van wie dan ook, uitspraak dat bodybuilding enkel om spiermassa aanzetten draait onzin, het is namelijk niet altijd van toepassing, maar zoals ik al zei verder kijken dan je neus lang is en niet alleen jezelf als uitgangspunt nemen veriest de nodige hersencapasiteit dus dat zal ik maar niet van je verlangen

Hehe :D

Wonderlijk hoeveel natural mensen geloven in hun monstergenen ter afleiding van het denken aan AAS......:devil:

Whehehe, is wel iets van.

Ik ben zelf al tevreden met 100kg bij 6% en daar zal ik, zonder blessures, over een jaar ongetwijfeld al staan. Alles wat er dan nog bijkomt is meegenomen, maar kuren hoef ik er niet voor te doen.

In moeilijke momenten is BB gewoon iets waar ik altijd op kan terugvallen. Het is dus meer de lifestyle dan de gains die me interesseren. De periodes dat ik er echt serieus mee bezig ben leef ik dan ook helemaal naar deze lifestyle, een soort van kuur om me lichamelijk en geestelijk weer op te laden/te zuiveren. Als ik dan naar riods zou grijpen zou ik gewoonweg aan de bedoeling ervan voorbijgaan. Het zou mn hobby er niet aangenamer op maken omdat mn gains dan belangrijker zouden worden als de ontspanning die het met zich meebrengt.

Als iemand anders er wel mee overweg kan/wil moet hij dat maar doen. Ik doe zelf ook wel wat shit die anderen niet goedkeuren, dus ik hoef ook niet te oordelen over het gebruik van anderen. Het zou alleen jammer zijn dat iemand als gebruiker achteraf spijt zou krijgen imo. Maargoed; fouten maakt iedereen en wie zichzelf goed genoeg kent zal het wel binnen de perken houden, denk ik.

Ik herhaal wat jij zegt omdat jij met hetgeen wat jij zegt jezelf eruit lult, tegen mij ingaan en me vervolgens gelijk geven omdat je, na waarschijnlijk zo'n 12x je post na lezen, inzag dat wat je zei onzin was, geeft niet knul, het is goed jezelf te verbeteren :thumbs:

En dan het geniale argument van faalangst erbij, lol, weet niet hoe je daar opeens bij komt maar aan fantasie ontbreekt het je iig niet, wees daar maar blij mee, jammer alleen dat die hele uitspraak onzin is en ook nog eens hier helemaal niks mee te maken heeft

Komt ie nog 1 keer, kijken of je het dan door hebt: iemand kan bodybuilding doen met als doel vet kwijt te raken en daarmee is jouw, of die van wie dan ook, uitspraak dat bodybuilding enkel om spiermassa aanzetten draait onzin, het is namelijk niet altijd van toepassing, maar zoals ik al zei verder kijken dan je neus lang is en niet alleen jezelf als uitgangspunt nemen veriest de nodige hersencapasiteit dus dat zal ik maar niet van je verlangen

Begrijp jij jezelf wel jongen?

Noiot gezegd. Primaire doel heb ik gezegd. Maar ga nu weer lekker ontopic jongen want offtopic kun je er niks van:D

Voor mij zijn het de uitdagingen. Náár een kuur toeleven is een uitdaging, dan in de kuur zoveel mogelijk pakken, is ook een uitdaging, en daarna de grootste uitdaging: vasthouden wat je kunt vasthouden. Allemaal goals die je je kunt stellen en het is als een op en neergaande lijn die op elke moment en in elke fase wel een uitdaging kent. ;)

Kerel dat is een ander topic, bijvoorbeeld ,,wat vind jij zo geil aan een kuur?"

:D

je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt opa ;-).

Geheugenprobleemje knul? Is ook moeilijk al die woorden onthouden enzo, ik begrijp zelf wel wat ik typ ja misschien zit daar het verschil tussen ons wel, ik zal je even helpen:
Elke BB wil groter worden. Dat is het doel van de sport. Spiermassa winnen

BB is bouwen aan je lichaam. Bouwen!!! Dus spiermassa winnen. En elke BB wil meer spiermassa

En idd ieders doel en eindresultaat kan verschillen, maar je traint wel om spieren te kweken.
Ik ga maar weer eens ontopic ja, je kop is kennelijk te dik om het tot je laten door te dringen, heeft misschien wel ff tijd nodig ofzo

Geheugenprobleemje knul? Is ook moeilijk al die woorden onthouden enzo, ik begrijp zelf wel wat ik typ ja misschien zit daar het verschil tussen ons wel, ik zal je even helpen:

Ik ga maar weer eens ontopic ja, je kop is kennelijk te dik om het tot je laten door te dringen, heeft misschien wel ff tijd nodig ofzo

Hhaahha jij bent echt grappig :D

iemand die 5 jaar ouder is knul noemen etc :D

Ik heb er totaal geen moeite mee. Een super groot fysiek vind ik toch maar niks. En ik heb toen ik 2 jaar aan het trainen was al de beslissing genomen om niet te gaan gebruiken. En daarna heb ik er nooit meer over getwijfeld. Ik vind natuurlijke spieren mooier, en vind het knapper van mezelf dat ik zonder dat spul ook groei.

Mooier is het zeker niet, je zal nooit echt ronde volle vormen krijgen die kuurders wel hebben.

Wat een geflame en dat alleen om iemand duidelijk te maken dat je ook bodybuilder genoemd wil worden terwijl je doel slechts vet verliezen is.

sorry hoor...

Jep ik ga ook niet meer in op onze gorilla. Hij is mij te goed.

Terug
Naar boven