yankeefive
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Anabolen steroiden ... de verboden vrucht van de bodybuilder ... hhmmm
Mijn manier om er (voorlopig) van af te blijven:
1) er gewoon niet aan denken, ik doe juist of ze niet bestaan. (dit is best wel moeilijk met al die interessantje stukjes erover hier op het forum)
2) zoals Kale, ik ga ervan uit dat ik monstergenen heb en dat ik mijn natuurlijke potentieel nog altijd niet gehaald heb
3) ik gebruik creatine als ik weer eens even een boost nodig heb, werkt voor mij heel goed
Je natuurlijke potentieel zal je niet bereiken totdat je in de buurt komt van het 35/45e levensjaar. Het punt is alleen dat je progressie steeds minder snel zal worden. Voor mij is het noodzakelijk dat ik wel door en door weet hoe ik optimaal kan gainen, iets wat nog altijd een leerproces zal blijven (ook al train je al 15 jaar bv.) Voorlopig kan ik nog door op een natuurlijke manier, maar als ik voel dat ik gewoon bijna niks meer gain terwijl ik wel optimaal train/eet/rust dan is het toch echt tijd om te juicen. Het zal voor mij en vele anderen zo demotiverend zijn om door te gaan met de BB levensstijl terwijl je weet dat je nog weinig progressie zal maken.