XXL Nutrition

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Dit is inderdaad wel de meest waardeloze interpretatie van iets wat ik ooit gelezen heb!
Trouwens er klopt nog eens geen hol van ook, kom eens onder je steen vandaan en lees gewoon, ipv fantaseren.

Las jou starter wel , je bent een gods geschenk :D

Mijn motivatie om natural te zijn is dat het niet te combineren schijnt te zijn met exorbitante hoeveelheden drank.

trouwens begrijp ik de reactie van Kenjie best..

als je tussen de regels in leest zie je bij sommige,lees sommige reacties een minachting ten aanzien van mensen die gebruiken..waar zaken zoals alcohol..een pilletje of een snuif..acceptabel gevonden worden..ga je met steroiden ineens van god los..

ik vind het allemaal best..je moet doen waar je zin in hebt zolang je er verstandig mee om weet te gaan en andere er geen schade mee aandoet..iedereen heeft zijn eigen "drug" of sin..

daarnaast zie ik ook verassende en positieve reacties die ik niet had verwacht..dus al om een interessant topic..:thumbup:

Dan zullen we jou maar wat Engels bijleren want je begrijpt er zelf geen k*t van,ventje.

Bodybuilding is de letterlijke vertaling van LICHAAM BOUWEN...

Wat snap je daar niet aan?

Afvallen is dus voor fitnessboys zoals jij,helemaal niet erg maar ga niet zo zielig lopen doen.

Wees blij met je schriele droge ectolichaam,gab....zelfs voor mensjes zoals jij is ruimte op dit forum dus wat wil je nog meer?

Uitlachen doen we wel als we je zien maar hey....dat scheelt;je zit veilig achter je schermpje......mooi is dat internet,he?;)

Dat een ****ing ecto zoals jij de nick ''Gorillaman'' draagt is eigenlijk ook erg typisch,vindt je zelf ook niet?

Ik doe zo erg me best om op je te reageren maar het lukt me niet meer normaal te typen zodra ik denk aan het feit dat jij mij een ecto noemt, lol, niet alleen het feit dat het nergens op slaat maar sowieso het idee dat e rmensen bestaan met het soort hersens die dat soort opmerkingen uit het niets te voorschijn toveren, aub leg mij uit hoe je erop bent gekomen, lijkt me best nog intressant, hoop dat je in staat bent om het uit te leggen

Komt nog eens bij dat je als een ongelovelijk spuit 11 (zal et voor je uitleggen: je reageert ernorm laat op iets wat allang afgelopen is) alleen om even te laten zien dat je elke gelegenheid aan zal grijpen om RichardV zijn buiten proporties gegroeide aars eens goed af te lebberen. Dat van die buiten proporties gegroeide aars slaat trouwens wel echt ergens op; het is de reden dat RichardV zich enkel aan quarter squats waagt.

Aan je lichaam bouwen kan je op meerdere manieren opvatten, zo is afvallen en cardio naast je krachttraining een manier om conditie op te BOUWEN, ja die is niet iets wat je van buiten ziet dus echt stoer ermee doen kan je niet, misschien dat daarom dit argument niet echt aan jou besteed is...

Voor de rest vind ik het dan erg typisch dat iemand met de nick Testo ook meteen weer degene is die de grootste muil heeft, tis moeilijk voor de mensen die je niet kennen om je niet als een grote schreeuwlelijk voor te stellen, mensen die je al eens eerder gezien hebben, het zij in het echt of op foto's weten natuurlijk allang dat het enige waarmee jij echt angst bij anderen inboezemt dat onmenselijk lelijke gebit is wat jij erop na houdt

Ik doe zo erg me best om op je te reageren maar het lukt me niet meer normaal te typen zodra ik denk aan het feit dat jij mij een ecto noemt, lol, niet alleen het feit dat het nergens op slaat maar sowieso het idee dat e rmensen bestaan met het soort hersens die dat soort opmerkingen uit het niets te voorschijn toveren, aub leg mij uit hoe je erop bent gekomen, lijkt me best nog intressant, hoop dat je in staat bent om het uit te leggen

Komt nog eens bij dat je als een ongelovelijk spuit 11 (zal et voor je uitleggen: je reageert ernorm laat op iets wat allang afgelopen is) alleen om even te laten zien dat je elke gelegenheid aan zal grijpen om RichardV zijn buiten proporties gegroeide aars eens goed af te lebberen. Dat van die buiten proporties gegroeide aars slaat trouwens wel echt ergens op; het is de reden dat RichardV zich enkel aan quarter squats waagt.

Aan je lichaam bouwen kan je op meerdere manieren opvatten, zo is afvallen en cardio naast je krachttraining een manier om conditie op te BOUWEN, ja die is niet iets wat je van buiten ziet dus echt stoer ermee doen kan je niet, misschien dat daarom dit argument niet echt aan jou besteed is...

Voor de rest vind ik het dan erg typisch dat iemand met de nick Testo ook meteen weer degene is die de grootste muil heeft, tis moeilijk voor de mensen die je niet kennen om je niet als een grote schreeuwlelijk voor te stellen, mensen die je al eens eerder gezien hebben, het zij in het echt of op foto's weten natuurlijk allang dat het enige waarmee jij echt angst bij anderen inboezemt dat onmenselijk lelijke gebit is wat jij erop na houdt

''Ik hoef niet intellectueel over te komen hoor, zeker niet op internet waar iedereen van de praatjes barst en laat staan op een BB-forum.''
:roflol:

Mag jij mij uitleggen wat er allemaal zo intellectueel is aan die post maar ja voor een simpel figuur als jij zal het zo ook wel overkomen allemaal

Moet jij trouwens niet gaan posten dat je hobbie geesten oproepen is en dan die posts vervolgens wissen? Had je vorige keer zo'n lol mee, dork!

Mag jij mij uitleggen wat er allemaal zo intellectueel is aan die post maar ja voor een simpel figuur als jij zal het zo ook wel overkomen allemaal

Moet jij trouwens niet gaan posten dat je hobbie geesten oproepen is en dan die posts vervolgens wissen? Had je vorige keer zo'n lol mee, dork!

Kiekeboe, wel eens gehoord van jurRiaan. Hoop dat je scherper bent als je nog eens de kleine lettertjes leest voor je ergens tekent, schele aap ben je :cool:.

Schelden op iemand die bekend is zal altijd een teken van zwakte blijven en als er nergens geen pics van dat lichaampje van jou zijn te bekennen ga ik er dus maar even vanuit dat je een zielige ecto bent.....bewijs mij het tegendeel maar,kneus.

Durf je dat puistebekkie van je ook op een meeting te laten zien dan?

Geloof het niet,he?

Kom maar met een smoes waarom je er wederom niet bij kan/wil zijn dan....****ers zoals jij hebben een grote bek op internet en zijn IRL nergens te bekennen omdat ze dan weten dat dat soort grappen afgestraft worden.

Blijf jij dus maar bekend staan als Gorilla-ecto hier.....ik kan prima leven met mijn nick die tenminste nog ergens op slaat(liefde voor het goudgele sap voor het geval je het nóg niet begrijpt) of je moet de bedoeling gehad hebben dat je net zo stinkt als een aap en dat je daarom die nick genomen hebt.;)

Veel plezier met fitness straks,aapje.

Rustig aan heren, zou zonde zijn als dit topic moet eindigen met een slotje.

Schelden op iemand die bekend is zal altijd een teken van zwakte blijven en als er nergens geen pics van dat lichaampje van jou zijn te bekennen ga ik er dus maar even vanuit dat je een zielige ecto bent.....bewijs mij het tegendeel maar,kneus.

Geloof het niet,he?

Kom maar met een smoes waarom je er wederom niet bij kan/wil zijn dan....****ers zoals jij hebben een grote bek op internet en zijn IRL nergens te bekennen omdat ze dan weten dat dat soort grappen afgestraft worden.

Blijf jij dus maar bekend staan als Gorilla-ecto hier.....ik kan prima leven met mijn nick die tenminste nog ergens op slaat(liefde voor het goudgele sap voor het geval je het nóg niet begrijpt) of je moet de bedoeling gehad hebben dat je net zo stinkt als een aap en dat je daarom die nick genomen hebt.;)

steeeeeeeeRIKE

Hallo, ik ben Testo, en ecto's zijn minderwaardig aan mij.

Begrijp je het wéér verkeerd,gab.

Kennelijk vind je het leuk om in de slachtofferrol te kruipen maar als ik Aapje effe uitleg waarom hij irritant is hoef jij je toch niet meteen aangesproken te voelen?

Zeik jou toch niet af?

Geloof het niet,he?

Excuses jonge, mijn fout, ik heb kennelijk bij het inschrijven over het gedeelte heen gelezen waarin staat dat je als member eigenlijk veprlicht bent om naar meetings te komen, lol zo'n lange reply en het enige wat jij erbij kan halen is gezeik over meetings, heel krachtig van je vent, petje af

Ik jou het tegendeel bewijzen, alsof wat jij denkt mij ook maar een halve seconde intresseert? Jij, een grote met roids volgepompte sherk achtige figuur? Ik zou jou idd niet willen ontmoeten nee, ben bang dat je met dat monster gebit van je me in 1x door midden bijt

Hoeveel maandan achter elkaar zat jij ook al weet niet aan de roids? Tast kennelijk toch je hersens aan, of er was sowieso al niet veel om aan te tasten dat kan ook natuurlijk, in dat geval is het jouw schuld ook niet

Begrijp je het wéér verkeerd,gab.

Kennelijk vind je het leuk om in de slachtofferrol te kruipen maar als ik Aapje effe uitleg waarom hij irritant is hoef jij je toch niet meteen aangesproken te voelen?

Zeik jou toch niet af?

Je noemt hem wel 4x schral ecto etc... Wat is de meerwaarde ervan? Wat heeft het voor zin om in discussies iemands lichaamstype erbij te halen? Beetje kinderachtig gedoe gab. Iemand van jouw leeftijd zou beter moeten weten ;)

Je noemt hem wel 4x schral ecto etc... Wat is de meerwaarde ervan? Wat heeft het voor zin om in discussies iemands lichaamstype erbij te halen? Beetje kinderachtig gedoe gab. Iemand van jouw leeftijd zou beter moeten weten ;)
Nee man jij snapt het weer niet, hij beoordeelt mensen op hun lichaam in de hoop dat ze dat ook bij hem doen, hij wil de toon en richting van de discussie bepalen want als het dan om lichamen gaat heeft hij iets te zeggen, hij heeft een groot lichaam, heeft em wel liters test gekost en hij ziet er nog steeds niet uit maar een groot lichaam heeft ie

Terug
Naar boven