XXL Nutrition

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Bezoekers in dit topic

Hahahaha.....ik zal nu minder letters aan je besteden omdat ik weet dat ik gelijk heb en Eric ook aangegeven heeft deze onzin liever niet te zien.

Als je eens een foto durft te posten lullen we wel weer verder,aapje.;)
 
Schei toch eens uit over dat loze gelul over elkaars lichamen, kinders. Daar ging deze topic helemaal niet over.

Ik vind sowieso dat AAS gebruikers naturals niet mogen kleineren omdat ze niet zo groot zijn, daar ben je natural voor.
 
Ik zie het verschil ja, maar waar heb je het over?

Je hebt het over geesten oproepen, dat zal jurRiaan wel geweest zijn, ik kan me niet herinneren dat ik graag geesten oproep of de geesten moeten zelf gepost hebben :shrug:
 
Dat is nou het hele verhaal Benchie.....lees ff de reacties van Gorilla terug en dan zal je zien dat ie Ries zonder reden sarcastisch loopt af te zeiken....

Of vindt jij dat ik en Ries hier altijd overkomen alsof we ons verheven voelen ofzo?

Kom nou,gab....je weet zelf wel beter.

Ik heb net zoveel respect voor iemand die 3x per week tennist als voor een BB-er van 180 kilo...het gaat om de attitude van hem in dit topic.;)
 
Je hebt het over geesten oproepen, dat zal jurRiaan wel geweest zijn, ik kan me niet herinneren dat ik graag geesten oproep of de geesten moeten zelf gepost hebben :shrug:

Ik heb nooit gezegd dat je het graag doet
 
Mag jij mij uitleggen wat er allemaal zo intellectueel is aan die post maar ja voor een simpel figuur als jij zal het zo ook wel overkomen allemaal

Moet jij trouwens niet gaan posten dat je hobbie geesten oproepen is en dan die posts vervolgens wissen? Had je vorige keer zo'n lol mee, dork!

Ik heb nooit gezegd dat je het graag doet

???
 
Dat is nou het hele verhaal Benchie.....lees ff de reacties van Gorilla terug en dan zal je zien dat ie Ries zonder reden sarcastisch loopt af te zeiken....

Of vindt jij dat ik en Ries hier altijd overkomen alsof we ons verheven voelen ofzo?

Kom nou,gab....je weet zelf wel beter.

Ik heb net zoveel respect voor iemand die 3x per week tennist als voor een BB-er van 180 kilo...het gaat om de attitude van hem in dit topic.;)
Ik zei wat ik vond, hij zei wat hij vond, hij maakte opmerkingen, ik maakte opmerkingen er daarmee was het klaar, jij bent degene die vanuit het niets er weer over begint terwijl je er niks mee te maken hebt, volgens mij is je maatje groot genoeg om het zelf aan te kunnen of heb je echt zo weinig vertrouwen in hem?

Je komt als een blaaskaak een topic binnen donderen zonder ook maar te reageren op de startpost en dan nog doen alsof je de wijsheid zelve bent, kom op zeg zet jezelf niet zo voor lul
 
Ik zei wat ik vond, hij zei wat hij vond, hij maakte opmerkingen, ik maakte opmerkingen er daarmee was het klaar, jij bent degene die vanuit het niets er weer over begint terwijl je er niks mee te maken hebt, volgens mij is je maatje groot genoeg om het zelf aan te kunnen of heb je echt zo weinig vertrouwen in hem?

Je komt als een blaaskaak een topic binnen donderen zonder ook maar te reageren op de startpost en dan nog doen alsof je de wijsheid zelve bent, kom op zeg zet jezelf niet zo voor lul

Hahah als jij naar die meeting gaat kom ik zéker ook!!
Wordt een leuke wokavond :D Eindigt iemand in de wokpan. Wonder who :rolleyes:
 
Als jij geesten op wil roepen ga je gang, tis je eigen verantwoordelijkheid

Eerst beschuldig je me van geesten oproepen, dan weet je niet waar ik het op baseer en vervolgens probeer je het te bevestigen ???
 
Ik zei wat ik vond, hij zei wat hij vond, hij maakte opmerkingen, ik maakte opmerkingen er daarmee was het klaar, jij bent degene die vanuit het niets er weer over begint terwijl je er niks mee te maken hebt, volgens mij is je maatje groot genoeg om het zelf aan te kunnen of heb je echt zo weinig vertrouwen in hem?

Je komt als een blaaskaak een topic binnen donderen zonder ook maar te reageren op de startpost en dan nog doen alsof je de wijsheid zelve bent, kom op zeg zet jezelf niet zo voor lul


Jij bent degene die zich hier voor lul zet maar als je wil geloven dat het anders is,is het mij best hoor.

Het forum bestaat voor een overgroot deel uit jongens van de straat en die weten allemaal dat je geen ruk voorstelt door mij uit te schelden zonder dat je zelf foto's post....maar be my guest.....op de WOK lachen we er hard om met zn allen.;)
 
Eerst beschuldig je me van geesten oproepen, dan weet je niet waar ik het op baseer en vervolgens probeer je het te bevestigen ???


Wat moet ie anders?

Zijn zaak is toch al reddeloos verloren.....internethelden hebben wij snel door,gab.:D
 
king kong is het noorden kwijt :D
 
geen personal affence naar iemand maar het lijkt soms wel of de kuurders hier zich aangevallen voelen.
 
Dat is nou het hele verhaal Benchie.....lees ff de reacties van Gorilla terug en dan zal je zien dat ie Ries zonder reden sarcastisch loopt af te zeiken....

Of vindt jij dat ik en Ries hier altijd overkomen alsof we ons verheven voelen ofzo?

Kom nou,gab....je weet zelf wel beter.

Ik heb net zoveel respect voor iemand die 3x per week tennist als voor een BB-er van 180 kilo...het gaat om de attitude van hem in dit topic.;)

Nee, ik vind niet dat jij en Ries je altijd voordoen alsof jullie je verheven voelen boven de rest. Al grijpen jullie beiden in sommige discussies snel naar persoonlijke beledigingen ipv gewoon op de inhoud te discussieren. Beetje gemakkelijk vind ik dat altijd. Ik bedoel, Ries was de eerste die tegen mij begin te kleppen over "ecto dit en ecto dat" zonder dat ik iets overs hem had gezegd. Niet dat ik daar nou mee zit, integendeel, ik ben trots op mijn resultaten als ecto. Het is meer voor de persoon zelf. Het komt gewoon erg zwakzinnig over om mensen in discussies direct persoonlijk aan te vallen.
 
Mmm ik zal eens een uurtje vrij maken om dit topic eens door te worstelen, ik heb geloof ik veel gemist
 
Back
Naar boven