Fitness Seller

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Komt ie nog 1 keer, kijken of je het dan door hebt: iemand kan bodybuilding doen met als doel vet kwijt te raken en daarmee is jouw, of die van wie dan ook, uitspraak dat bodybuilding enkel om spiermassa aanzetten draait onzin,

Dan zullen we jou maar wat Engels bijleren want je begrijpt er zelf geen k*t van,ventje.

Bodybuilding is de letterlijke vertaling van LICHAAM BOUWEN...

Wat snap je daar niet aan?

Afvallen is dus voor fitnessboys zoals jij,helemaal niet erg maar ga niet zo zielig lopen doen.

Wees blij met je schriele droge ectolichaam,gab....zelfs voor mensjes zoals jij is ruimte op dit forum dus wat wil je nog meer?

Uitlachen doen we wel als we je zien maar hey....dat scheelt;je zit veilig achter je schermpje......mooi is dat internet,he?;)

Dat een ****ing ecto zoals jij de nick ''Gorillaman'' draagt is eigenlijk ook erg typisch,vindt je zelf ook niet?

Zo leuk om alle posts te lezen. Zoals eerder gezegd weten veel mensen blijkbaar niet waar ze het over hebben. Maar toch respecteer ik hun mening. Maar zou liever zien dat ze zich wat meer openstellen en met een open geest de kennis van de gebruikers lezen en dan hun conclusie trekken. Vergeet niet dat de regering graag feitjes verdraaid. Wat met AAS ook het geval is. In de USA denken ze nog dat je van blowen een serial killer word dus de propaganda over AAS moet helemaal met een korreltje zout genomen worden.

Mijn motivatie om te kuren was. Ik was al 5,5 jaar natural en zat niet ver verwijderd van mijn natuurlijk potentieel (denk ik) en ik heb meer als 1,5 jaar onderzoek gedaan en voor mijn gevoel kon ik verantwoord een kuur draaien. Kuur is beter verlopen dan verwacht en bloed werk word volgende week gedaan en als dat allemaal goed is gaan we de volgende kuur inplannen.

Zoals met alles als je er maar genoeg over leest en goed onderzoekt kan je vrijwel alles verantwoord doen. Zolang je maar normale doseringen doet en alles eromheen op orde hebt ga je op de lange termijn geen schade aanbrengen van een kuurtje of 2,3,4,20 :D

Dat zal allemaal best, maar je kunt één ding niet ontkennen. De terugval na je kuur (of dat nou in 2 weken is of een jaar) is onvermijdelijk wanneer je niet al te strict leeft. Als natural kun je de kilo's gewoon veel beter vasthouden.

Dan zullen we jou maar wat Engels bijleren want je begrijpt er zelf geen k*t van,ventje.

Afvallen is dus voor fitnessboys zoals jij,helemaal niet erg maar ga niet zo zielig lopen doen.

Wees blij met je schriele droge ectolichaam,gab....zelfs voor mensjes zoals jij is ruimte op dit forum dus wat wil je nog meer?

Uitlachen doen we wel als we je zien maar hey....dat scheelt;je zit veilig achter je schermpje......mooi is dat internet,he?;)

Dat een ****ing ecto zoals jij de nick ''Gorillaman'' draagt is eigenlijk ook erg typisch,vindt je zelf ook niet?

Vanwaar die agressie man.. chill.. het is vrijdagmiddag en het zonnetje schijnt ;)

Omdat het ventje zich altijd gedraagt als een luis in de pels.....het liefst wil je em doodslaan maar je komt er niet bij....erg irritant.:D

Mensen maken zich hier echt onnodig druk.. het is internet.. in dit topic loopt iedereen elkaar "af te kaffen" alsof hun leven ervanaf hangt.. bolle dit, ecto dat... relaxed mensen.. je kan ook gewoon mensen "links laten liggen" beter voor je hart :D

Zit je weer aan een kuur, ouwe grompot? :D

Ach....1 ding scheelt....ik geniet van dit soort conversaties en maak me helemaal niet druk hoor.:p

Maar om mensen als Ries af te zeiken terwijl Ries altijd normaal reageert gaat er bij mij niet in...dat soort kleine mannetjes durven IRL hun bek niet open te doen en gaan hier dan ineens sarcastisch lopen mekkeren.....prima maar dan doe ik ook ff mee.....gezellig,toch?:D

Ik ben btw. bang om te groot te worden!

Ach....1 ding scheelt....ik geniet van dit soort conversaties en maak me helemaal niet druk hoor.:p

Maar om mensen als Ries af te zeiken terwijl Ries altijd normaal reageert gaat er bij mij niet in...dat soort kleine mannetjes durven IRL hun bek niet open te doen en gaan hier dan ineens sarcastisch lopen mekkeren.....prima maar dan doe ik ook ff mee.....gezellig,toch?:D

Ries is een watje.. dat is algemeen bekend... maar ondanks alles kan ie wel voor zichzelf opkomen denk ik... maar ik vond je alléén een beetje agressief overkomen voor een zonnige vrijdagmiddag.. that's all :D :D

P.S. J/k Richard.. maar dat weet je wel denk ik...

Dat zal allemaal best, maar je kunt één ding niet ontkennen. De terugval na je kuur (of dat nou in 2 weken is of een jaar) is onvermijdelijk wanneer je niet al te strict leeft. Als natural kun je de kilo's gewoon veel beter vasthouden.

Dat kan ik ook niet ontkennen. Maar heb ook nergens iets anders beweerd. Als je de stap maakt om te kuren ben je het aan jezelf verplicht om strikt te leven. Als je niet in staat bent dit te doen dan is dit niet de juiste sport voor je. Bodybuilding draait nou eenmal om consistentie en dat betekent consistent zijn voor de kuur evenals tijdens de kuur en vooral na de kuur.

Maar al met al toch een enerverend topicje dit :D

Titel suckt hier ,

Met welk overmoedig geblaat wordt er gesuggereerd natural beter te zijn ? Als mens of als athleet ... ik vind de suggereren van deze titel erg bevooroordeeld . Strafste is zo iets laten escaleren op een BB'r forum , dit is pure provocatie . Maar goed boeit mij verder niet , wel straf dat iemand een topic opent met de gedachte "ik ben beter" . Althans dat is wat ik er onder versta als ik door de simpele regels lees !

Titel suckt hier ,

Met welk overmoedig geblaat wordt er gesuggereerd natural beter te zijn ? Als mens of als athleet ... ik vind de suggereren van deze titel erg bevooroordeeld . Strafste is zo iets laten escaleren op een BB'r forum , dit is pure provocatie . Maar goed boeit mij verder niet , wel straf dat iemand een topic opent met de gedachte "ik ben beter" . Althans dat is wat ik er onder versta als ik door de simpele regels lees !

Dude, waar hèb je het over?

verdorie ik blijf mijn hele leven naturel , anders groei ik uit mijn huisje :sad:

ik zeg altijd : kuren schmuren

• Topic Starter Topic Starter
Titel suckt hier ,

Dit is inderdaad wel de meest waardeloze interpretatie van iets wat ik ooit gelezen heb!
Trouwens er klopt nog eens geen hol van ook, kom eens onder je steen vandaan en lees gewoon, ipv fantaseren.

Dat er heen en weer gekwebbeld wordt door verscheidene meningen is iets wat je niet voorkomt, maar de opzet van dit topic heeft dat niet!

Terug
Naar boven