XXL Nutrition

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Bezoekers in dit topic

En weer open, graag on-topic blijven.
 
My god... we hebben WEER een anna's versus geen anna's topic hoor.

gaaaaaaaaaaaap!!!!
 
Hehe jammer dat ik er niet was, en om de rust te bewaren zal ik er maar niet meer over beginnen.
 
Aaaaah wat lief, ze hebben het weer goed gemaakt:D
:kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:
 
Zeker dat de mening van andere mensen er toe doet. Er is geen betere boost dan een complimentje!!

Nee niet mee eens...
Te veel complimentjes kunnen je demotieveren!
 
Mooie topic kick :D
 
Als je veel complimentjes krijgt kun je gaan denke...

O het is wel goed zo
Genoeg getraind...

Iedereen zegt toch dat ik er super uitzie... waarom zou ik nog meer trainen... Bij sommige van ons kan dat je demotiveren
 
Ik train voor mezelf en niet voor de goedkeuring van andere. Als dat iets is wat je demotiveerd train je niet met de juiste intenties.
Je kan nooit genoeg getraind zijn en je lichaam is nooit perfect. Bodybuilding is een sport die je nooit de ultieme voldoening kan geven. Bodybuilding is streven naar perfectie maar perfectie is niet haalbaar
 
Mijn motivatie om natural te blijven?

Ik heb bij AAS een 'nep' gevoel. Het resultaat zou ik niet zelf bereikt hebben, dus dat zou geen zelfvoldoening geven.
Da's bijv. hetzelfde als het dragen van nepmerkkleding. Ondanks dat iedereen zou kunnen denken dat het echt is weet ik dat het niet zo is, dus zou me er niet fijn in voelen.

Uiteraard moet iedereen doen waarbij hij/zij zichzelf lekker voelt.
 
hehe het feit dat ik zelfs zonder supplementen de laatste maanden hard vooruit ga geeft mij nog een EXTRA stimulans om natural te blijven
 
Nep-kledij is BETER dan echte, kost nl. niet zoveel;)
En ik heb ook geen motivatie om naturel te blijven:D:D:D
 
Ik zeg nooit, nooit. Ik weet wel zeker dat als ik hoger op ga dat ik ga gebruiken, maar voorlopig blijf ik gewoon natural. Ben wel eerlijk genoeg om te zeggen dat ik kuren zeker niet uitsluit in de toekomst.
 
Nep-kledij is BETER dan echte, kost nl. niet zoveel;)
En ik heb ook geen motivatie om naturel te blijven:D:D:D



Moet je eens een Ralph Lauren Polo voor een grijpstuiver op marktplaats kopen of op vakantie en die 15x wassen. Doe dit vervolgens met een origineel en bekijk het resultaat.


Ik hoor het wel van je.
 
Wat een belachelijke debielen zijn jullie toch allemaal, mijn vriend eric kan dit niet zo zeggen gezien zijn mod-positie maar dit bedoelt hij.

Je moet niet belachelijk de keyboardwarrior gaan uithangen en mekaar aanvallen, een pm met jouw adres of een afspreekplaats om het persoonlijk uit te praten of voor diegenen die niet van praten houden direct terzake te komen is makkelijk verstuurd!

Als dit zo blijft doorgaan richt ik een eigen board op waar enkel ik en ericr op mogen posten



:D
 
Ik zeg nooit, nooit. Ik weet wel zeker dat als ik hoger op ga dat ik ga gebruiken, maar voorlopig blijf ik gewoon natural. Ben wel eerlijk genoeg om te zeggen dat ik kuren zeker niet uitsluit in de toekomst.

mooie gedachte, zo hou ik het ook lang vol!

;)
 
Zijn er ondertussen al alcoholvrije anabolica ontwikkeld of moet ik gewoon stug doorzuipen?
 
Back
Naar boven