- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonge iedereen weet dat bench kuurt, overduidelijk te zien dat hij myostatin blokkers neemt.
Ik zeg niet dat ik het nooit zal doen. Wat me tegenhoudt is net zoals bij Duck, kans op haaruitval (als je toch al aanleg in je familie hebt). En wat me ook tegen zit is, net wat DBC zegt, het blijft niet bij één kuur. Je blijft aan de gang.
Ik zie het al helemaal voor me. Je gaint lekker 10kg, waarvan je er snel genoeg 2 kwijt bent. Nouja, nog een mooie 8kg brute mass gain. Dan word je een half jaar later ziek aan een griepje. Of ik ga weer eens op vakantie en zuip me de t*ring in, waardoor ik weer al mijn dure kilo's verlies. Natural gain ik zoiets binnen een paar weekjes terug. Geen ramp. Maar die gekuurde kilo's gain je gewoon niet meer terug. Als ik op 90kg terecht kom, en ik zak door ziekte of wat dan ook weer onder op 80kg (want die gekuurde massa verdwijnt als sneeuw voor de zon), dan ben je mooi ****ed en sta je weer met je natural massa, met het verschil dat je wel hebt gekuurd. Dat betekent maar één ding: wéér de spuit erin, want A: je bent nu weer hetzelfde als natural, maar je bent wel een kuurder. En B: je baalt als een gek dat je 8kg massa bent verloren en je wilt die potverdomme terug.
Genoeg stof om eens goed over na te denken.
die shit heb ik al 2 maal aan de hand gehad, maar de vraag is, wat doe je eraan?
ik bedoel, ik heb een jaar of 3 natural getrained, en begin aug kon ik niet meer gaan trainen, dan begin september geopereerd en nog ff niet trainen en ik was 8-9kg kwijt. ik ben nu terug een 6 weekjes aan het trainen, kdrink me 3 shakes elke dag, heb me kcals ophoog gegooid en train terug redelijk intensief en ik ben 1kg aangekomen op die tijd!![]()
dus 1kg op 6 weken, tjah ik denk persoonlijk dat ik die kilos wel op men buik kan schrijven zonder spuit, het is klote , maar het is gewoon zo.
als je er niet tegen zou kunnen dat je verliest , of als je zo iets niet wil meemaken zouk ook echt niet kuren...
ja eerst 3j natural, toen begonnen met kuren, eerste kuur ging goed, maar ik dacht lang off te gaan , en voor ik het wist waren we 6-8 maand verder en had ik wat probs gehad met werk enz , veel nachtwerk en overdag weinig slapen, soms niet veel tijd om te eten en er bleef niet al teveel meer over van men winst, tweede keer werd ik in de eerste week grieperig, toch maar doorgebeten maar na 5 weken nog steeds ziek en kuur afgelast, na de kuur nog steeds ziek en 2 x antibiotica moeten nemen, toen terug 5 maand clean getraind en toen men derde kuur, een KNALLER, 3 maand na de kuur nog steeds 90% van men gains over, kracht en al de rest bleef top. nog eens 2 maand verder begin ik te cutten en in de laatste week van de cut krijg ik de liesbreuk , dus ik was al redelijk wat kilos verloren door het cutten en toe kon ik ineens NIET meer trainen.
hier staan we dan 8-9kg lichter als in februari vorig jaar....

ik ben en blijf natural omdat
- mijn doel naturel te behalen is
- ik mijn gezondheid belangrijk acht
- mijn leven buiten bodybuilding teveel voorsteld om dat op het spel te zetten, voor bodybuilding
- ik het een kick en uitdaging vind om naturel te trainen
- ik zie dat veel gebruikers die ik ken en persoonlijk heb meegemaakt per saldo niet veel aan hun dopinggebruik hebben gehad, en mijn niveau niet voorbij zijn gegaan.
- ik veel adviezen aan heb genomen van mensen die al in het bodybuildingwereldje zaten toen ik nog niet geboren werd, ook die zelf doping hebben gebruikt
ik ben en blijf natural omdat
- ik mijn gezondheid belangrijk acht
Verantwoord AAS gebruikt is niet schadelijker voor de gezondheid dan natural bodybuilding
- mijn leven buiten bodybuilding teveel voorsteld om dat op het spel te zetten, voor bodybuilding
Vind dit persoonlijk geen argument. Ik gebruik en leef strikt maar geniet nog steeds van het leven. Ik ga weg met vrienden en ik date etc... Zie niet in waarom je leven onder AAS zou moeten leiden?
- ik zie dat veel gebruikers die ik ken en persoonlijk heb meegemaakt per saldo niet veel aan hun dopinggebruik hebben gehad, en mijn niveau niet voorbij zijn gegaan.
Dat zegt dan meer over het niveau en de kennis van de gebruikers die jij kent dan iets anders. Elke gebruiker zou jou simpelweg voorbij moeten knallen mits hij goed traint en eet en een goede basis heeft
- ik veel adviezen aan heb genomen van mensen die al in het bodybuildingwereldje zaten toen ik nog niet geboren werd, ook die zelf doping hebben gebruikt
Gelukkig is de kennis over doping laatste jaren radicaal verbeterd. Dingen die in de jaren 80 gebeurde lachen we ons nu kapot om. Helaas is de kennis die jij aanspreekt over AAS dus dramatisch verouderd. Als ik het zou moeten gebruiken als in de oude tijd zou ik het risico ook niet aandurven
Hele goede redenen haal je aan en kan me ook goed voorstellen dat mensen graag natural blijven maar een aantal dingen kloppen niet helemaal. Die punten heb ik even aangevuld met MIJN visie. Overduidelijk ben je het hier niet mee eens maar het is altijd leuk om het andere perspectief door te nemen.
Dat gezegd wens ik jou enorm veel succes morgen en enorm veel succes met je Natural carriere. Mocht je ooit op je piek zijn en naar de AAS willen grijpen wees dan niet bang want het kan allemaal heel verantwoord

Zoals het uitvallen van je haar?I'ma kick it
Toch vooral de eventuele negatieve bijwerkingen die die AAS kan opleveren

Ach weetje, er zijn genoeg pro's die al hun haar nog hebben en dat zijn wandelende apotheken. De ene is er gevoelig voor de andere niet. Als je er gevoelig voor bent wordt je sowieso een keer kaal. Is het niet nu dan over 10 of 20 jaar, dus gewoon die spuit er in!