Fitness Seller

Sticky Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Nee maar je hebt wel. Jackdaniels propiante en Johnnywalker enanthaat.
Door de lange ester van Johnny-E ga je veel vocht vast houden. Dus ik zou voor de Prop gaan

ik wil niet naturel blijven

dadelijk een death wish monsterkuur met veel pretspul en insuline

de spuit erin , instant groot worden

Ben je ook van dat zeikerige dieet af en kun je lekker feesten. Wat een gegay zeg met die kwark, tonijn en haverkip. Anabolen hebben de toekomst, proost!!

Ik wil natural blijven omdat ik als doel heb mijn lijf zo lang mogelijk zo sterk mogelijk te houden. Ik wil er als het ware op mijn 70 ste nog stevig uitzien. ik denk dat je dat alleen maar kan bereiken door heel je leven natural te trainen.

Ik wil natural blijven omdat ik als doel heb mijn lijf zo lang mogelijk zo sterk mogelijk te houden. Ik wil er als het ware op mijn 70 ste nog stevig uitzien. ik denk dat je dat alleen maar kan bereiken door heel je leven natural te trainen.

Wist jij trouwens, dat je een beetje op Ali B. lijkt?:D

zo mooi topic wel veel moeten lezen pfieuuw ;nou heb dus geen motivatie om naturel te zijn /blijven is al te laat dus:o maar zo heeft ieder zijn eigen keuze
mijn motivatie om te gebruiken is dus mijn leeftijd klinkt misschien raar maar komen jullie nog wel achter word dus met de jaren allemaal moeilijker:(

Ik wil naturel groter worden dan veel gasten die gekuurd hebben, zodat ik me beter kan voelen als hen. Oh, heb je daarvoor moeten kuren, tsssss whahaha!

Ik wil zo groot mogelijk worden en dat gaat niet zonder te kuren dus...

Ik begin te kuren op mn 40e. Wanneer iedereen uit mn omgeving lichamelijk, met rasse schreden achteruit gaat wordt ik gewoon een monster. Daarna ga ik met mn gegroefde kop portieren of in de incasso-bussiness, lachen joh.

Ik wil natural blijven omdat ik voor mezelf voor ogen heb dat ik de resultaten die ik haal zelf wil bereiken en wel op eigen kracht en op grond van gewone voeding. Gezien de risico's (gezondheid, legaliteit) heb ik voor mezelf dat ik nooit aan anabolen zal beginnen. Ik denk ook dat de doelen die ik voor ogen heb best zonder anabolen zijn te behalen.

Ik wil natural blijven omdat ik voor mezelf voor ogen heb dat ik de resultaten die ik haal zelf wil bereiken en wel op eigen kracht en op grond van gewone voeding. Gezien de risico's (gezondheid, legaliteit) heb ik voor mezelf dat ik nooit aan anabolen zal beginnen. Ik denk ook dat de doelen die ik voor ogen heb best zonder anabolen zijn te behalen.

Vind ik echt een mooi antwoord.

Ik heb al genoeg gif in m'n lichaam gehad. En ik zou er trotser op zijn om alles op "eigen kracht" te bereiken

benchMarc

Jij bent zijn motivatie om naturel te blijven :heart:

Nou, dan zou ik wel eens willen weten waarom :') Kan het me nogal moeilijk voorstellen met mijn levensstijl :D

Terug
Naar boven