MuscleMeat

Wat is jouw taille omtrek?

Peiling Peiling Wat is jouw taille omtrek?

• Totaal stemmers
    254
Slanke taille straalt weakness uit.

Edit:
En vrouwelijkheid.

Ja ja... Sure. Ik geloof er geen reet van dat je grote benen hebt, een V hebt, een X hebt of wat dan ook.

:orly:

Ik woog hier 70-72 kg ofzo:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor 70-72 kg is dit echt geen slechte V. Er zijn hier genoeg mensen die 30 kg zwaarder wegen en niet eens die V hoek halen;).

U MAD?

Als je me probeert te bashen nu prima, i dont care train toch niet meer:)

---------- Post added do 23 jun 2011 at 22:57 ----------

Slanke taille straalt weakness uit.

Edit:
En vrouwelijkheid.

Wat is dit nou weer voor uitspraak :roflol:

En vrouwlijkheid? Dankje, vind dat wel sexy.

(no homo)

Wanneer je goed buff bent met laag vet% is een brede taille monster.

Ja daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind een smalle taille veel beter dan een brede taille. Ieder zijn eigen smaak brah's.

---------- Post added do 23 jun 2011 at 23:03 ----------

Dit.
Sorry hoor, maar als jou taille 70 is heb je serieus spillebeentjes. :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

VS

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe mij die 1ste dan maar als ik de keus had. Straalt echte oerkracht uit ipv "aesthetic" schone schijn.

Nee Bobbin, ik ben niet "mad". (jezus, kun je echt niet met normale taal komen?). Je ziet er daar uit als een regelrechte ecto die misschien 2 maanden in de gewichten gehangen heeft. Wat een compleet gebrek aan massa zeg. Ik zou zo'n "V" (lol DOOR gebrek aan massa) niet eens willen hebben als ik duizend euro toe kreeg.

Nee Bobbin, ik ben niet "mad". (jezus, kun je echt niet met normale taal komen?). Je ziet er daar uit als een regelrechte ecto die misschien 2 maanden in de gewichten gehangen heeft. Wat een compleet gebrek aan massa zeg. Ik zou zo'n "V" (lol DOOR gebrek aan massa) niet eens willen hebben als ik duizend euro toe kreeg.

Ja oke, ik zou voor geen miljoen euro een brede taille willen.

En nee op internetz fora is er geen normale taal.

En als jij mij kan vertellen hoe je in 2 maanden tijd dan 14 kg vvm kan aankomen vind ik dat knap.(was toen namelijk al 14 kg vvm aangekomen.)

---------- Post added do 23 jun 2011 at 23:17 ----------

Dat kan, je valt nog op jongens ipv mannen. Waarschijnlijk leer je de brede taille nog waarderen ;) (en dan heb ik het niet over een vetpens hè)

:roflol:

Epic vrouwen kennis hier.

Dat kan, je valt nog op jongens ipv mannen. Waarschijnlijk leer je de brede taille nog waarderen ;) (en dan heb ik het niet over een vetpens hè)

Haha, ik denk niet dat ik 1 chick kan opnoemen die het eerste plaatje mooier vind dan die tweede.:roflol: Ik laat mijn hond daar niet eens overgaan, en ik heb geen hond.

"je ziet eruit als" betekent niet "je hebt 2 maanden getraind". Overigens vind ik het stuitend dat je nog trots op het "resultaat" lijkt te zijn ook.

"je ziet eruit als" betekent niet "je hebt 2 maanden getraind". Overigens vind ik het stuitend dat je nog trots op het "resultaat" lijkt te zijn ook.

Ja ik ben best trots op wat ik in die tijd heb bereikt.

Ik hoef geen bber te worden van 120kg.

Ik had als doel een kg of 90, misschien 100 droog.

Maar ik ben op het moment gestopt en ik weet iet wanneer ik het ga hervatten.

Mvg Bob.

Haha, ik denk niet dat ik 1 chick kan opnoemen die het eerste plaatje mooier vind dan die tweede.:roflol: Ik laat mijn hond daar niet eens overgaan, en ik heb geen hond.

Nee tuurlijk niet, als je ze het rechtstreeks vraagt zullen ze zich maar wat graag conformeren aan het aesthetic ideaal beeld.

Met zo'n instelling ga je die 100 kilo droog nooit halen.

Nee tuurlijk niet, als je ze het rechtstreeks vraagt zullen ze zich maar wat graag conformeren aan het aesthetic ideaal beeld.

Ok. Conclusie?

"Doe mij die 1ste dan maar als ik de keus had. Straalt echte oerkracht uit ipv "aesthetic" schone schijn. "

---> :fa:

Met zo'n instelling ga je die 100 kilo droog nooit halen.

Lol. Ik kan nu niet met de sport verder gaan. Mijn tijd en mijn geld zijn nu aan belangrijkere dingen uitbesteed:)

En i dont care dan haal ik het toch niet. Sommige zijn hier echt te no life ingesteld en denken dat de hele wereld alleen maar aan bodybuilding zou moeten doen. Kijk eens verder dan je neus lang is dan zie je dat er nog veel meer in de wereld is.

Yeah u really mad right now, come at me:)

Terug
Naar boven