AndroidHealthClinic

Wat is jullie favoriete muziekartiest! En waarom!

Hij maakte natuurlijk wel aardige 'muziek' en is een van de grondleggers van de gangsterrap scene maar nu terug luisterend naar bijvoorbeeld Home Invasion moet je het toch met me eens zijn dat het niet bepaald spitsvondstigheid is waarin hij uitblinkt maar vooral aardige edoch achterhaalde verhaalvertellingen van zijn straatavonturen.
Goed punt, alleen ging het me helemaal niet om zijn raps of seminars die hij gegeven heeft, meer om zijn opvattingen over politiek en de rap scene, en ja hoog intellectueel was mss iets overdreven.;)

Kory Clarke van Warrior Soul

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom : veelzijdige stem, **** you-attitude
thema/sT : coïtus, drugs & rock 'n' roll
beste album : space age playboys

YouTube - Warrior Soul - Rocket Engines

Ik heb niet echt één favoriete artiest, maar dit was het eerste waar ik aan dacht:
YouTube - ManOwaR - Hail & Kill

May your swords be wet like a young girl in her prime! :D

bob marley.. what can i say.. Als je deze man hoort, dan zit je al met een cocktail in je hand, in een hangmat, onder een palmboom, op t witte strand en aan t blauwe water..

Dat fragment in de trein ken ik wel, uit herhalingen. :D Ik vind Brood ook wel cool ja.

Als ik MOET kiezen, en ik mag maar één artiest (of band?) noemen ga ik toch voor Metallica.

Ja,metallica is goed !

Kurt Cobain, misschien lichtelijk overhyped maar emotioneel en nostalgisch een onderdeel van mijn pubertijd/adolescentie.

Ohja, en sinds wanneer is Ice-T een intellectueel? ???

Ik heb hier ook nog enkele cd'tjes liggen van Nirvana,is wel goede muziek.

Sade. verveelt me nooit en lekkere muziek om tot mezelf te komen...

ANTIMATTER!

Door de albums 'Planetary Confinement' en 'Leaving Eden' uitgegroeid tot mijn all-time favorite band/artiest (Mick Moss' stem is geniaal) als je dat zo wil noemen.

Soms wil ik brute metal horen, soms dikke hardcore, soms pounding techno, maar antimatter weet altijd een gevoelige snaar te raken.

curt cobain
miles davis
cypress hill, b-real
prodigy

Liam + Noel Gallagher

Noel's teksten zeggen over het algemeen wat ik voel/denk/wil dit wordt vocaal overgebracht door de onovertroffen stem van Liam en instrumentaal gebracht door ijzersterke rock en roll rifjes en no nonsens drumpartijen.

http://www.youtube.com/watch?v=DRRbJM5bKIQ&feature=related

Laatst bewerkt:

My hero :bow2::rocker:

Hehe ja hoor! Ze hebben ook vaker samen gespeeld. Pipeline - vaughan & dale @ youtube

Wat is jullie favoriete artiest, en waarom?
Mijn favoriete artiest is de onvergelijkbare Herman Brood.
Waarom? Eerstens vindt ik zijn muziek echt waar niet van deze wereld en ten tweede zal mij altijd een interview bijblijven van Herman op een trein, vele jaren geleden (de meesten op dit forum zullen te jong zijn geweest of zelfs nog niet geboren). Hij zat daar (uiteraard) speed te snuiven en legde de voordelen daar van uit. De mans houding tegenover de wereld vond ik het einde, hij is altijd dé man gebleven voor mij. Ook de manier waarop hij, volledig opgebrand, uit het leven stapte, liever dan verder te leven als wrak, maakt van hem mijn allergrootste held!

Staat op YouTube..typ * brood trein * ( linkje teveel moeite ofzo )

Haha booom.

Bob Marley

Oh ja Depeche Mode is natuurlijk ook fantastisch, brings back memories.

Terug
Naar boven