- Waardering
- 554
Oh ja Depeche Mode is natuurlijk ook fantastisch, brings back memories.
Er zijn zoveel goede artiesten, vooral de oudere (80's rule!).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ja Depeche Mode is natuurlijk ook fantastisch, brings back memories.
Zekers 80s + 90s pwns de meeste hedendaagse muziekEr zijn zoveel goede artiesten, vooral de oudere (80's rule!).
Wat is jullie favoriete artiest, en waarom?
Mijn favoriete artiest is de onvergelijkbare Herman Brood.
Waarom? Eerstens vindt ik zijn muziek echt waar niet van deze wereld en ten tweede zal mij altijd een interview bijblijven van Herman op een trein, vele jaren geleden (de meesten op dit forum zullen te jong zijn geweest of zelfs nog niet geboren). Hij zat daar (uiteraard) speed te snuiven en legde de voordelen daar van uit. De mans houding tegenover de wereld vond ik het einde, hij is altijd dé man gebleven voor mij. Ook de manier waarop hij, volledig opgebrand, uit het leven stapte, liever dan verder te leven als wrak, maakt van hem mijn allergrootste held!

Super liedjeIk heb niet echt één favoriete artiest, maar dit was het eerste waar ik aan dacht:
YouTube - ManOwaR - Hail & Kill
May your swords be wet like a young girl in her prime!![]()
Moeilijk, ik luister zoveel en heb zoveel geluisterd maar Pink Floyd heb ik nooit problemen mee om te noemen bij zo'n vraag. Nirvana ook maar die hebben niet genoeg muziek uitgebracht om er eeuwig naar te kunnen luisteren. Metallica heeft teveel zuig albums uitgebracht en een paar verschrikkelijke goede en Machinehead heeft mijns inziens het beste metal album ooit geproduceerd (Burn my Eyes) en daarna alleen maar bagger.
Bij rap/hiphop denk ik als eerste aan Wu-Tang Clan.
Wat wel grappig is dat je nu hoort van jaren 80/90 ownen hedendaagse muziek, destijds zeiden ze precies hetzelfde, 60/70 'ownen' de hedendaagse muziek en ik vermoed dat het daar weer voor niet anders was..
tegenwoordig is er nog maar weinig "nieuwe" muziek te vinden, meeste is voor de 100ste x gecovered in cum