XXL Nutrition

Wat is jullie favoriete muziekartiest! En waarom!

Wat is jullie favoriete artiest, en waarom?
Mijn favoriete artiest is de onvergelijkbare Herman Brood.
Waarom? Eerstens vindt ik zijn muziek echt waar niet van deze wereld en ten tweede zal mij altijd een interview bijblijven van Herman op een trein, vele jaren geleden (de meesten op dit forum zullen te jong zijn geweest of zelfs nog niet geboren). Hij zat daar (uiteraard) speed te snuiven en legde de voordelen daar van uit. De mans houding tegenover de wereld vond ik het einde, hij is altijd dé man gebleven voor mij. Ook de manier waarop hij, volledig opgebrand, uit het leven stapte, liever dan verder te leven als wrak, maakt van hem mijn allergrootste held!

http://www.youtube.com/watch?v=KfxMHMT0zFI

Sizzla, Alpha Blondy,Beres Hammond,Gregor Isaacs en natuurlijk Bobby Marley & Damian Marley. Waarom omdat op sizzla en damian na het gewoon goede Old Skool Reggae Artiesten zijn de beste kan ik wel zeggen

David Bowie van hem heb ik bijna alles van singles,elpee's,ceedee's en alles er tussen in!
Superfan de man maakt prachtige nummers en is altijd vernieuwend en zijn tijd ver vooruit!

Qntal. Syrah (hoofzangeres) heeft de mooiste stem ooit vermoed ik, de muzieksT is zeer complex en roept veel emoties in me op. Het is int keltisch (dode taal ?), dus ik snap er zo goed als niks van, maar doet niks aan de kwaliteit voor mij.

Chris Isaak, heeft niet heel veel liedjes, maar de paar die hij heeft zijn briljant. Één van mn favo's , kan niet echt 1tje noemen die alles heeft :P

Village People.

Heb geen favoriet. Mijn ook nooit fan van een groep of zanger.

Sommige liedjes kan ik smaken.

Eazy e, hij was gewoon de beste rapper aller tijden, met al zijn teksten ook enzo. Respect :)

Prince ongetwijfeld :heart:

En als nieuwkomer: Rihanna

Moeilijk, ik luister zoveel en heb zoveel geluisterd maar Pink Floyd heb ik nooit problemen mee om te noemen bij zo'n vraag. Nirvana ook maar die hebben niet genoeg muziek uitgebracht om er eeuwig naar te kunnen luisteren. Metallica heeft teveel zuig albums uitgebracht en een paar verschrikkelijke goede en Machinehead heeft mijns inziens het beste metal album ooit geproduceerd (Burn my Eyes) en daarna alleen maar bagger.

Bij rap/hiphop denk ik als eerste aan Wu-Tang Clan.

Wat wel grappig is dat je nu hoort van jaren 80/90 ownen hedendaagse muziek, destijds zeiden ze precies hetzelfde, 60/70 'ownen' de hedendaagse muziek en ik vermoed dat het daar weer voor niet anders was..

Moeilijk, ik luister zoveel en heb zoveel geluisterd maar Pink Floyd heb ik nooit problemen mee om te noemen bij zo'n vraag. Nirvana ook maar die hebben niet genoeg muziek uitgebracht om er eeuwig naar te kunnen luisteren. Metallica heeft teveel zuig albums uitgebracht en een paar verschrikkelijke goede en Machinehead heeft mijns inziens het beste metal album ooit geproduceerd (Burn my Eyes) en daarna alleen maar bagger.

Bij rap/hiphop denk ik als eerste aan Wu-Tang Clan.

Wat wel grappig is dat je nu hoort van jaren 80/90 ownen hedendaagse muziek, destijds zeiden ze precies hetzelfde, 60/70 'ownen' de hedendaagse muziek en ik vermoed dat het daar weer voor niet anders was..

Mmmmm de metal/rock muziek van laten we zeggen jaren 70/80 owned toch wel alle andere decenia vind ik hoor ook 60/70. Met Led Zeppelin, Kiss, Black Sabbath, Deep purple, ACDC etc.

tegenwoordig is er nog maar weinig "nieuwe" muziek te vinden, meeste is voor de 100ste x gecovered in cum

Terug
Naar boven