XXL Nutrition

Wat lijkt jou de meest pijnlijke/ergste dood?

  • Topic starter Vipo
  • Startdatum
  • Reacties 298
  • Weergaven 36K
  • Volgers 63

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
levend verbranden
levend begraven
gemarteld en levend opengesneden worden
denk dat we nu tochwel de ergste hebben gehad?

t schijnt dat je bij extreme pijn niets voelt... maarja.. waarom schreeuwen ze zich dan nog verrot :P
 
opgehangen,naar het schijnt dat je na de val nog in je broek schijt,nogal een genante dood lijkt het me.
 
door wapens gebruikt in chemische oorlogsvoering, zonder dat ik mijn nbc pak aan heb ;)
 
Waarom zou stikken erger zijn dan levend verbranden???

Shit, geen zuurstof krijgen is indd niet leuk en duurt een tijdje, maar eer je dood bent als je levend aan het verbranden bent ben je toch ook al gauw 2 minuutjes bezig hoor. Liever wat stikneigingen dan mijn eigen vlees ruiken dat aan het aanbranden is terwijl ik helse pijnen uitsta.
 
aan het kruis gespijker worden en dan benen eraf gehakt worden en daarn de romp dan halen ze me ervan af dan de armen der af gerukt dan mie kop er af gerukt
 
Laatst bewerkt:
als iets pijn doet en je gaat eraan dood dan is het een onprettige dood!
ik wil gewoon in slaap vallen en nooit meer wakker worden als mijn tijd der is
 
Dat er chemicaliën in je gespoten worden zodat je een zeer langzame en pijnlijke dood leid.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit is ook wel k*t kan het plaatje niet uploaden :( [Link niet meer beschikbaar]
 
Langzaam uit elkaar getrokken worden, of muren langzaam op je afkomen die je doodpletten (heel langzaam stukje voor stukje word je compacter) :eek!:

levend begraven worden met insecten die je stukje bij beetje opeten... levend verbranden duurt te kort mensen!!

mmm opties te over :p


:popcorn:
shit man daar moet ik ook niet aan denken lijkt mij zeer pijnlijk
 
eerst je familie zien uitgemoord en verkracht worden en erna zelf afgemaak worden,dit gebeurt helaas dagelijks in afrika,zo vaak dat het het nieuws niet meer haalt.ernstige zaak in die conflicktgebieden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven