MuscleMeat

Wat lijkt jou de meest pijnlijke/ergste dood?

  • Topic starter Vipo
  • Startdatum
  • Reacties 298
  • Weergaven 36K
  • Volgers 63

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
iedereen zegt hier zowat het zelfde,verbranden,verdrinken,vluigtuigcrasch...niemand een orgineel antwoord???
 
Verdrinken is juist de meeste rustige dood die je kan voorstellen.
Net voor je sterft vind je een moment van extreme kalmte

Bron:
When victims eventually submerge, they hold their breath for as long as possible, typically 30 to 90 seconds. After that, they inhale some water, splutter, cough and inhale more. Water in the lungs blocks gas exchange in delicate tissues, while inhaling water also triggers the airway to seal shut - a reflex called a laryngospasm. "There is a feeling of tearing and a burning sensation in the chest as water goes down into the airway. Then that sort of slips into a feeling of calmness and tranquility," says Tipton, describing reports from survivors.

That calmness represents the beginnings of the loss of consciousness from oxygen deprivation, which eventually results in the heart stopping and brain death.
http://www.newscientist.com/article/mg19626252.800

De enige manier wat me echt niet fijn lijkt is en blijft toch wel overdosis.
 
hmm dat word niet echt in beeld gebracht dan of wel? Ik kan me herinneren die film gezien te hebben maar niet zulke praktaken te hebben gezien in Braveheart.


Ik denk dat de meeste mensen dan kotsend de bios zouden uitkomen hihi:D
 
hmm dat word niet echt in beeld gebracht dan of wel? Ik kan me herinneren die film gezien te hebben maar niet zulke praktaken te hebben gezien in Braveheart.


hier zie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
stelletje mietjes allemaal :( verbranden en verdrinken is voor homo's :rolleyes:

lijkt me wel grappig als je buik levend opengesneden word, en de "dokter" met je lever gaat voetballen, daarna met je nieren tennisspelen ... touwtje trekken met je darmen...
jongleren met je uitgestoken ogen etc.. dan een hoop modder en strond in de wonden gooien en dichtnaaien en langzaam levend dood laten rotten :thumb:

:):thumbup: leuk hé ?
 
doodgepropageerd worden door spiertje16.
 
met je kop in zout zuur en je handen in het fituurvet en je benen in een bak met water waar stroom op zit:P
 
door kanker sterven. Je leven langzaam uit jezelf weg voelen glijden. Lijkt me verschrikkelijk
 
Ergste:Voor je doodgaat je vriendin zien doodgaan
 
Verbranden, dat is echt langzaam en heel langzaam en pijnlijk dood gaan.

Verdrinken lijkt me ook erg, hoewel men zegt dat dat totaal geen pijn doet.

Het minst erg lijkt eigenlijk een kogel door me kop, vreemd is dat, terwijl veel mensen juist ophangen het minst erg lijken, maar dat lijkt mij weer verschrikkelijk.
 
ergste : een hartaanval tijdens de coïtus met je vriendin

Lijkt me na sterven in je slaap net de mooiste dood. Al genietend (nuja op dat moment even niet) in de armen van je geliefde plots sterven, wat kan je nog meer wensen.
 
Verbranden, dat is echt langzaam en heel langzaam en pijnlijk dood gaan.

Verdrinken lijkt me ook erg, hoewel men zegt dat dat totaal geen pijn doet.

Het minst erg lijkt eigenlijk een kogel door me kop, vreemd is dat, terwijl veel mensen juist ophangen het minst erg lijken, maar dat lijkt mij weer verschrikkelijk.

Verdrinken is, naar het schijnt, een paar seconden echt 'erg', totdat je over dat ene punt heen bent en bewusteloos raakt (en dus er niks meer van meemaakt).

Ophangen is denk ik net zoals "ge-choked" worden, mits goed uitgevoerd (lijkt me iig, ik kan het zelf niet zeggen :o ). Denk dat je binnen een paar seconden het bewustzijn wel verliest en vervolgens weinig meer meemaakt van het gebeuren.

Toepasselijk filmpje:

http://www.dumpert.nl/mediabase/540631/06e3bc02/mma_meisje_houdt_reporter_in_nekgreep.html
 
Lijkt me na sterven in je slaap net de mooiste dood. Al genietend (nuja op dat moment even niet) in de armen van je geliefde plots sterven, wat kan je nog meer wensen.


Freudian slip detection?

hints: overbodige toevoeging van 'met je vriendin' en angst om dood te gaan terwijl je datgeen aan het doen bent waarnaar je zo lang verlangd :D



Somebody is in need of a girlfriend!
 
iedereen zegt hier zowat het zelfde,verbranden,verdrinken,vluigtuigcrasch...niemand een orgineel antwoord???


ik vind jou wel orgineel..
vluigtuigcrasch:D
 
Opgevreten te worden door leeuwen...
Executie (throat slit)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven