XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Lucky bastards! Ik word met u aangesproken in de gym 😳. Ik hou me maar voor dat ze ontzag voor mij hebben door m'n spiermassa 🤣
    Hier zijn het vooral van die politiek correcte ventjes die net 20 zijn, die u zeggen. Die tutoyeren ook niet als ik dat vraag, wat het toch een beetje pijnlijk maakt :o
     
    Lucky bastards! Ik word met u aangesproken in de gym 😳. Ik hou me maar voor dat ze ontzag voor mij hebben door m'n spiermassa 🤣
    Dwergen geïntimideerd door je lengte. Op de meet foto ben je duidelijk langer dan anderen die beweren rond de 1m90 te zijn.
     
    Hier zijn het vooral van die politiek correcte ventjes die net 20 zijn, die u zeggen.
    Waarom politiek correct? Het is toch gewoon netjes iemand die ouders is dan jij met u aan te spreken?
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Hier zijn het vooral van die politiek correcte ventjes die net 20 zijn, die u zeggen. Die tutoyeren ook niet als ik dat vraag, wat het toch een beetje pijnlijk maakt :o
    Ze durven niet anders na jou met die lunges bezig te hebben gezien.
     
    Waarom politiek correct? Het is toch gewoon netjes iemand die ouders is dan jij met u aan te spreken?
    Wat is er netjes aan? 'Dat het hoort'? Dat is toch juist politiek correct?

    Vraag eens aan de vrouwen in jouw omgeving of ze zich meer gerespecteerd voelen als je u zegt, of dat ze zich oud voelen. Ik gok dat veel zich dan juist oud voelen.
     
    Ik ben 2 weken geleden om ID gevraagd toen ik wijn haalde.
    baby in sunglasses on rubber ring in pool 474.jpg
     
    Wat is er netjes aan? 'Dat het hoort'? Dat is toch juist politiek correct?

    Vraag eens aan de vrouwen in jouw omgeving of ze zich meer gerespecteerd voelen als je u zegt, of dat ze zich oud voelen. Ik gok dat veel zich dan juist oud voelen.
    I verzoek u om te kalmeren:p
     
    Straks een etentje met wat vrienden.
    Hoop dat mijn eten van deze middag wel snel zakt.
    Net nog een beetje kots in de mond gehad bij het laten van een boertje.
     
    Back
    Naar boven