Fitness Seller

Wat moet het k*t zijn om vrouw te zijn en klein te zijn

  • Topic starter MacB
  • Startdatum
  • Reacties 174
  • Weergaven 9K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Mannen vinden grote vrouwen onaantrekkelijk volgens een onderzoek, lijkt mij tussen haakjes wel enorm veralgemeend..
 
Wat heet on aantrekkelijk...sommige grotere vrouwen zijn wel lekker hoor:D

Wat ik echt on-aantrekkelijk vindt: een kale dikkere vrouw, zingend over banjo's en mondharmonicaatjes en mien met madolienen...zum Kotsen!
 
Wat heet on aantrekkelijk...sommige grotere vrouwen zijn wel lekker hoor:D

Wat ik echt on-aantrekkelijk vindt: een kale dikkere vrouw, zingend over banjo's en mondharmonicaatjes en mien met madolienen...zum Kotsen!

idd ik denk dat je gewoon kan besluiten dat mannen zich onmakkelijker zullen gaan voelen bij een grote vrouw, en zeker bij een grotere als jij. Kan ik over meespreken met mijn 1.70 tegenover een ex 1.82:o
 
Begrijpend lezen is blijkbaar erg moeilijk...een beetje bb'er is heel wat zwaarder en gespierder dan een doorsnee kickboxer.
Maargoed, het zijn domme vergelijkingen die nergens over gaan dus laten we maar ophouden ;)

Daar ging het niet over, ik had het op het feit dat niemand zogezegd ruzie met een bb'er zou zoeken omdat hij dikkere armen heeft. Je moet wel heel weinig van vechtsport kennen om te denken dat iemand met minder massa maar met meer ervaring het niet zou durven/kunnen opnemen tegen een bb'er. Maar inderdaad, verder is het een zinloze discussie.
 
Haha jochie kan je ook alleen baseren op leeftijd. Iemand is hier behoorlijk gefrustreerd en moet dat maar eruit gooien door op de man te spelen. No offence, zou ik als onderdeurtje ook op internet doen als je het in het echt nooit kan (lees durft). Dit zogenaamde foutje van zn ouders is wel 1.84m en 105kg, das andere koek he? Haha. Ik hoef me op het moment nergens druk om te maken kerel, heb alles goed voor elkaar. Toch bedankt dat je je bekommert om mij hoor, net een echte opa :D


Zo he 1.84 en 105kg wegen dan leid jij aan overgewicht,nou niet zeggen dat dat spieren zijn he:rolleyes:
Jij verwart frustratie met confrontatie ik zwengel de discussie aan inzake
lengte's/fysiek.
Als je simpel in jou ogen dat als ''frustratie'' betitteld heb je het ws niet helemaal goed begrepen.
Dan zit het hele forum hier vol met gefrustreerde mensen,want iedereen is om zijn/haar reden erg bezig met het verkrijgen van een goede fysiek.
De motivatie daarachter is voor iedereen verschillend.

Ik ben persoonlijk gewoon niet onder de indruk van iemands visuele verschijning dat staat los van het feit dat ik zelf een kereltje van 1.70 ben.
Ik heb te vaak op mijn werk meegemaakt dat als het erop aankwam dat vele dachten alleen met hun fysiek wel ff te imponeren maar ze lieten het afweten als het echt loos ging.

Wil ik niet mee zeggen dat ik natuurlijk nooit is goed bang was dat is menselijk.
Maar van veel grote verschijningen had ik toch wel ff wat meer van verwacht.
Dat zijn mijn ervaringen die niet gebasseert zijn op 1 keer maar op veel meerdere incidenten.

Mooie afsluiting van de discussie ;)

Origineel gepost door Xto
ik ben ook een kop groter dan mijn vriendin en I like it....maar eigenlijk boeit het me niks hoe lang een meisje is...als het gewoon "klikt" tussen elkaar doen boeit toch helemaal niets hoe iemand eruit ziet...als je maar gewoon gelukkig bent met elkaar:o:o:p
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je gewoonweg stupid bent. :eek:



Jou even uit je tentje lokken!!


Een sterke vrouw heeft juist een sterke man nodig gekkie. Juist om af en toe zichzelf eens lekker te laten gaan en niet de sterke vrouw hoeft uit te hangen.


thanks, ik weet het ik ben gek:D

:kiss:
 
Ik ben persoonlijk gewoon niet onder de indruk van iemands visuele verschijning dat staat los van het feit dat ik zelf een kereltje van 1.70 ben.
Ik heb te vaak op mijn werk meegemaakt dat als het erop aankwam dat vele dachten alleen met hun fysiek wel ff te imponeren maar ze lieten het afweten als het echt loos ging.

Wil ik niet mee zeggen dat ik natuurlijk nooit is goed bang was dat is menselijk.
Maar van veel grote verschijningen had ik toch wel ff wat meer van verwacht.
Dat zijn mijn ervaringen die niet gebasseert zijn op 1 keer maar op veel meerdere incidenten.

Zo man. Hoe lang is je strafblad dan wel niet :eek:
 
Ik heb jarenlang in opvangtehuizen gewerkt daar woonden mensen met een ernstige psygische stoornis.
In het verleden zaten deze ernstig gestoorden in een psychiatrische inrichting Meerenberg in Santpoort
Deze is al heel lang opgedoekt dus veel zware gevallen kwamen te wonen in dat opvangcentra waar ik toen werkte.
Ook werkte ik toen in een speciaal asielszoekerscentra voor getraumatiseerde asielzoekers die door hun gedragsproblematiek niet in de normale COA terecht konden.

We werkten zonder uniform want dat wekte alleen maar agressie op.
Als het loos ging ging het vaak dan ook goed loos,je hebt met mensen te maken die totaal ontoerekeningsvatbaar zijn en niets te verliezen hebben.
Mooie tijd ik heb er veel geleerd,het verval van de mens,de aftakeling.
Het kan met iederen zo aflopen....niets menselijks is mij vreemd meer
 
Ik heb jarenlang in opvangtehuizen gewerkt daar woonden mensen met een ernstige psygische stoornis.
In het verleden zaten deze ernstig gestoorden in een psychiatrische inrichting Meerenberg in Santpoort
Deze is al heel lang opgedoekt dus veel zware gevallen kwamen te wonen in dat opvangcentra waar ik toen werkte.
Ook werkte ik toen in een speciaal asielszoekerscentra voor getraumatiseerde asielzoekers die door hun gedragsproblematiek niet in de normale COA terecht konden.

We werkten zonder uniform want dat wekte alleen maar agressie op.
Als het loos ging ging het vaak dan ook goed loos,je hebt met mensen te maken die totaal ontoerekeningsvatbaar zijn en niets te verliezen hebben.
Mooie tijd ik heb er veel geleerd,het verval van de mens,de aftakeling.
Het kan met iederen zo aflopen....niets menselijks is mij vreemd meer
mooi beroep!
:thumbs:


ik dacht al wel zoiets, helaas denken de meesten nog altijd negatief.......en plaatsen je dan in het verkeerde hokje.
:D
 
Is al weer lange tijd terug hoor,ik heb ook nog 1½ jaartje gewerkt als beveiliger op de spoedeisende hulp van een ziekenhuis.
Een agressie wat je meemaakt vaak niet normaal meer.
Gebeurde vaak dat een gewonde van een vechtpartij in de wachtkamer weer werd afgetuigd door diezelfde eerdere belagers die hem/hun kwamen opzoeken.


Op een gegeven moment is het niet leuk meer,ik en collega's hadden standaard een (stiletto)mes bij zich voor als de werktijd erop zat.
Dreigen was van de orde van de dag,ik wacht je buiten op etc.
Je weet nooit wat iemand in zijn hoofd haalt en met hoevelen ze zijn,vandaar dat mes.

Dit zijn geen opschepverhalen maar jammer genoeg bittere waarheid,mensen willen gauw geholpen worden als ze paniekerig zijn kunnen ze raar uit de hoek komen.

Ik werk nu al weer een tijd in de ICT bezig met de ene cursus na de andere.
Dat bevalt me beter dan klappen voor me bek te krijgen.
 
Is al weer lange tijd terug hoor,ik heb ook nog 1½ jaartje gewerkt als beveiliger op de spoedeisende hulp van een ziekenhuis.
Een agressie wat je meemaakt vaak niet normaal meer.
Gebeurde vaak dat een gewonde van een vechtpartij in de wachtkamer weer werd afgetuigd door diezelfde eerdere belagers die hem/hun kwamen opzoeken.


Op een gegeven moment is het niet leuk meer,ik en collega's hadden standaard een (stiletto)mes bij zich voor als de werktijd erop zat.
Dreigen was van de orde van de dag,ik wacht je buiten op etc.
Je weet nooit wat iemand in zijn hoofd haalt en met hoevelen ze zijn,vandaar dat mes.

Dit zijn geen opschepverhalen maar jammer genoeg bittere waarheid,mensen willen gauw geholpen worden als ze paniekerig zijn kunnen ze raar uit de hoek komen.

Ik werk nu al weer een tijd in de ICT bezig met de ene cursus na de andere.
Dat bevalt me beter dan klappen voor me bek te krijgen.

ik weet precies wat je bedoeld en kan je verhaal alleen beamen, het klopt idd!!

( mijn ervaring is dan echter als patient op gewelddadige afdeling van TBS kliniek);)
 
Ja die beveiligers hebben ook wel wat te verduren als het goed mis gaat.
 
Back
Naar boven