Schitterend!!! Wat vroeg je aan hem. He sinds dat die jongens bij jou trainen groeien ze als een beest. Hoe kan dat? Wat gebruiken ze?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik bedoel dat hij niet meteen met 250mg omhoog gaat anders zit je in 3 jaar al op 2-3gr.
als dat echt zo is dan denk ik dat hij nogwel grotere stappen heeft genomen dat 250Daar wordt nog onderzoek naar gedaan, weinig meer gehoord van de UG-lab myostatin blockers die er al zouden zijn.
Daar wordt nog onderzoek naar gedaan, weinig meer gehoord van de UG-lab myostatin blockers die er al zouden zijn.
myostatin blokkers worden al jaren gebruikt in topbodybuildingDaar wordt nog onderzoek naar gedaan, weinig meer gehoord van de UG-lab myostatin blockers die er al zouden zijn.
ongelooflijk...Sowieso als milligrammen, grammen worden, dan gaat de "lol" ervan af vind ik. Ikzelf ben geen haar beter, en als ik de middelen had (heb het dan over de igf en hgh), zou ik dat graag eens proberen. Maar ik snap de meerwaarde van meerdere grammen test bijv. echt niet. Ik denk dat je niet over een gram per product hoeft te gaan eerlijk gezegd. Wat men "groot" maakt is meer de waarde van igf/hgh/insuline. Maar wat men al gebruikt om een lokaal wedstrijdje te winnen is echt belachelijk. Gaat om enkele duizenden euro's...Het is maar een mening uiteraard, maar daar doe je weinig aan...hij zit nu toch op de 250mg per uur zoals en een paar posts terug stond.. das is 6 gram per dag en 42 per week![]()
als dat echt zo is dan denk ik dat hij nogwel grotere stappen heeft genomen dat 250
. Ik heb heel andere dingen zoiezo gehoort dit slaat nergens op hij neemt echt niet 42 gram per week komop nou jongens. maarja je zult altijd wel mensen hebben die graag willen overdrijven al helemaal dat dokters tijdens het trainen erbij zouden staan komop nou zeg 
myostatin blokkers worden al jaren gebruikt in topbodybuilding
2. Ze hebben een lifestyle waarbij ze het beste uit hun fysiek kunnen halen (door sponsorcontracten hoeven ze niet te werken. Ze eten, trainen en slapen lees recupereren wanneer ze zelf willen)
en voor ze pro werden waren ze ook al grootdat hadden ze toen ze eenmaal pro waren ja maar daarvoor toch nieten voor ze pro werden waren ze ook al groot

hij zit nu toch op de 250mg per uur zoals en een paar posts terug stond.. das is 6 gram per dag en 42 per week![]()
als dat echt zo is dan denk ik dat hij nogwel grotere stappen heeft genomen dat 250
haha idd allemaal veels te overdrevenniet allemaal geloven wat je leest. Niemand weet wat ronnie neemt en 250 mg per uur is belachelijk dat heeft helemaal geen toegevoegde waarde dan zou ie eerder gewoon 1-2 gram per dag nemen in de ochtend bijv niet elke uur. Ik heb heel andere dingen zoiezo gehoort dit slaat nergens op hij neemt echt niet 42 gram per week komop nou jongens. maarja je zult altijd wel mensen hebben die graag willen overdrijven al helemaal dat dokters tijdens het trainen erbij zouden staan komop nou zeg
![]()