Fitness Seller

Wat nemen de "grote" jongens???

Dr. Fuentes is een amateuristische debiel en Conte moet ook niet overschat worden. Ze hebben wel goed verdiend aan dopingnetwerken, maar baanbrekend werk hebben ze niet gedaan.

Fuentes bediende zich gewoon van de bekende middelen : EPO,STH, Insuline,bloeddoping, AAS etc. Er zijn geen aanwijzingen dat er experimenteel spul is gebruikt en gelet op de wijze dat alles geregistreerd werd (schriften,kaartenbakken,labels) is er nu wel bekend wat er gebruikt werd door Fuentes.

Een slimme dokter had er voor gezorgd dat al zijn klanten niet te traceren te waren i.p.v. namen te gebruiken die een zeer grote gelijkenis vertonen met werkelijke sporters. Die had er ook voor gezorgd dat alle gegevens ergens versleuteld op bepaalde media hadden gestaan i.p.v. het bij te houden in schriftjes en op labels. Dommer kan je niet zijn als je er zoveel aan verdient als Fuentes.

Miljoenen business gerund door een idioot, ook precies de reden dat ze nu sporters kunnen aanwijzen die er bij betrokken zijn.

Conte en co waren iets slimmer, maar het middel THG dat ze hebben ontwikkeld was qua werking nou ook niet zo baanbrekend. Onopspoorbaar voor een tijdje maar verder stelt het niet zoveel voor als anabool middel.

Een nieuw middel ontwikkelen kost gewoon vele miljoenen tot tientallen miljoenen. Dan moet je daar ook nog vele fases mee doorlopen voordat je het kan vrijgeven. Zomaar wat toedienen aan sporters levert waarschijnlijk een hope vroeg dode sporters op i.p.v. sporters die boven alles uit stijgen.

Niet voor niets worden sporters constant betrapt op de gekende middelen en dat zijn toch de ikonen van de sport in de meeste takken. Gatlin, Marion Jones, Floyd Landis, Tyler Hamilton, Roberto Heras etc. Allemaal betrapt op vertrouwde middelen terwijl deze sporters geld genoeg zouden moeten hebben om iets te laten ontwikkelen dat niet traceerbaar is. Maar ja dan blijft het gevaar bestaan dat ze wat minder oud worden dan ze verwacht hadden.

waar kan je myostatineblokkers kopen?:D Of zijn deze nog niet op de markt te verkrijgen voor bodybuilders?

Daar wordt nog onderzoek naar gedaan, weinig meer gehoord van de UG-lab myostatin blockers die er al zouden zijn.

Ik bedoel dat hij niet meteen met 250mg omhoog gaat anders zit je in 3 jaar al op 2-3gr:rolleyes: .

hij zit nu toch op de 250mg per uur zoals en een paar posts terug stond.. das is 6 gram per dag en 42 per week??? ??? als dat echt zo is dan denk ik dat hij nogwel grotere stappen heeft genomen dat 250

Rotator bij de AH naast de m&ms liggen de myostatin blockers

Niet vragen naar bronnen hier dacht ik zo....

Noem jij de bridge van Testo absurd??

Bridge van Testo?? Nee ik vind het absurde hoeveelheden die in zijn post beschreven staan (al helemaal voor een junior). En dan die cycle van Ronnie (als het echt waar is tenminste):eek: ongelooflijk...Sowieso als milligrammen, grammen worden, dan gaat de "lol" ervan af vind ik. Ikzelf ben geen haar beter, en als ik de middelen had (heb het dan over de igf en hgh), zou ik dat graag eens proberen. Maar ik snap de meerwaarde van meerdere grammen test bijv. echt niet. Ik denk dat je niet over een gram per product hoeft te gaan eerlijk gezegd. Wat men "groot" maakt is meer de waarde van igf/hgh/insuline. Maar wat men al gebruikt om een lokaal wedstrijdje te winnen is echt belachelijk. Gaat om enkele duizenden euro's...Het is maar een mening uiteraard, maar daar doe je weinig aan...

Misschien omdat de HGH en IGF-1 prijzen aardig gedropt zijn de laatste 5 jaar, dat meer mensen er mee begonnen zijn van de wedstrijdgasten.

Prijzen zijn dan welliswaar gedropt, maar voor velen toch onbetaalbaar lijkt mij. Wanneer begint igf en hgh leuk te worden met serieuze gains inplaats van alleen vetverbranding? Pas na hoge doseringen!

hij zit nu toch op de 250mg per uur zoals en een paar posts terug stond.. das is 6 gram per dag en 42 per week??? ??? als dat echt zo is dan denk ik dat hij nogwel grotere stappen heeft genomen dat 250

niet allemaal geloven wat je leest. Niemand weet wat ronnie neemt en 250 mg per uur is belachelijk dat heeft helemaal geen toegevoegde waarde dan zou ie eerder gewoon 1-2 gram per dag nemen in de ochtend bijv niet elke uur :rolleyes: . Ik heb heel andere dingen zoiezo gehoort dit slaat nergens op hij neemt echt niet 42 gram per week komop nou jongens. maarja je zult altijd wel mensen hebben die graag willen overdrijven al helemaal dat dokters tijdens het trainen erbij zouden staan komop nou zeg :roflol:

myostatin blokkers worden al jaren gebruikt in topbodybuilding

Myostatin blockers wordt nog steeds onderzoek naar gedaan en pas dit jaar waren er geruchten over een commerciele versie. Maar volgens jou wordt het dus al gebruikt, waar baseer je dat op dan?

Profs zijn beter als de rest om diverse redenen:

1. Ze hebben genen die de gemiddelde sporter ver overschreiden (heb je dit niet dan mag je zo diep gaan als je maar wil... je komt er niet!!!)
2. Ze hebben een lifestyle waarbij ze het beste uit hun fysiek kunnen halen (door sponsorcontracten hoeven ze niet te werken. Ze eten, trainen en slapen lees recupereren wanneer ze zelf willen)
3. Ze hebben een entourage van de beste begeleiders en trainers om hun in rechte banen te leiden
4. Wilskracht: Wil je prof worden moet je het verdomme erg hard willen; je zal waarschijnlijk je entourage laten afzien door vaak ego-centrische beslissingen te nemen
5. En ja punt 5 is zeker een bepalende faktor tss slagen en falen: Doping in alle mogelijke vormen, hoeveelheden die de pan uitspringen (hoeveel dat mag zijn hangt af per individu maar onder de 3 gram AAS, 10iu GH/dag, 20iu slin/dag en weet niet nog wat al van designerdrugs er momenteel daar rondloopt redt je het niet

Het is een combinatie van deze 5 faktoren die iemand tot een (top) pro kunnen brengen. Er zullen zeker hier en daar een paar trucs zijn om dat ietsje meer uit je fysiek te halen maar profs zijn simpelweg mensen die heel gevoelig reageren op gewichtstraining en bb-drugs. Geen geheimen...

2. Ze hebben een lifestyle waarbij ze het beste uit hun fysiek kunnen halen (door sponsorcontracten hoeven ze niet te werken. Ze eten, trainen en slapen lees recupereren wanneer ze zelf willen)

dat hadden ze toen ze eenmaal pro waren ja maar daarvoor toch niet:rolleyes: en voor ze pro werden waren ze ook al groot

Daarvoor geldt punt 1 dan ook, genen bepalen het meeste of je de top kan halen of niet.

dat hadden ze toen ze eenmaal pro waren ja maar daarvoor toch niet:rolleyes: en voor ze pro werden waren ze ook al groot

Neem een topper die nog eens die troef extra in handen heeft, gaat heus nog wel een verschil uitmaken. Als hij goeie genen heeft haalt hij het tot prof; de contracten lopen binnen en hij kan zich nog meer focussen op zn carriere, lijkt me simpel te begrijpen nochtans :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
niet allemaal geloven wat je leest. Niemand weet wat ronnie neemt en 250 mg per uur is belachelijk dat heeft helemaal geen toegevoegde waarde dan zou ie eerder gewoon 1-2 gram per dag nemen in de ochtend bijv niet elke uur :rolleyes: . Ik heb heel andere dingen zoiezo gehoort dit slaat nergens op hij neemt echt niet 42 gram per week komop nou jongens. maarja je zult altijd wel mensen hebben die graag willen overdrijven al helemaal dat dokters tijdens het trainen erbij zouden staan komop nou zeg :roflol:
haha idd allemaal veels te overdreven:rolleyes:

Terug
Naar boven